Схема заняття "LEGO-конструювання", тема: "Моє кафе"

Про матеріал

Розробка заняття за темою "Моє кафе". Розвиток навички планування власних дій і використання творчого підходу у конструюванні.

Перегляд файлу

Схема-конспект гурткового заняття

Гурток: «LEGO-конструювання»

Тема заняття: «Моє кафе». Етапність у моделювання: від створення ідеї до побудови моделі.

Мета заняття: навчити вихованців працювати над проєктом поетапно, заздалегідь обдумувати зміст майбутньої споруди, розвивати творчу уяву, ініціативу і самостійність; розвиток мілкої моторики рук.

Завдання:  проконтролювати ступінь засвоєння вивчених умінь і навичок, знань; сприяти розвитку творчого підходу у роботі з вихованцями

Тип заняття: формування практичних умінь і навичок з використання творчих завдань у процесі навчання.

Форма заняття: групова.

Вид заняття: взаємонавчання вихованців.

Міжпредметні зв’язки: фізика, образотворче мистецтво.

Обладнання:

- конструктор LEGO Duplo;

- проектор з екраном;

- роздатковий матеріал: аркуші паперу, фломастери.

Очікуваний результат: вихованці мають закріпити знання роботи над проєктом моделі, власноруч створювати макет моделі, розвити навички планування і виконання плану роботи.

 

Перебіг заняття

І. Вступна частина

Вихователь: Добрий день! Вітаю вас на гуртковому занятті «LEGO-конструювання». Сьогодні ми всі спробуємо на собі роль конструкторів! Будемо створювати з вами кафе мрії за допомогою конструктора LEGO.

Для початку роботи над нашим кафе нам з вами потрібно зробити приблизний макет нашої моделі. Ми зараз з вами візьмемо аркуш паперу і намалюємо вигляд зверху на наше кафе.

 

Треба взяти аркуш паперу і зобразити квадрат, що відображає стіни моделі. Намалювати прямокутники вікон по лінії квадрату, двері. Прямокутник для каси і прямокутники на місці столів і стільців. Схема має бути не складною, діти можуть обирати власне розміщення речей усередині моделі.

 

ІІ. Основна частина

Вихователь: Тепер у нас з вами є макет нашого кафе!

Тепер розділимося на пари і розберемо увесь конструктор по кольорам. Кожна пара збирає окремий колір.

 

Розділити дітей на групи від 2-х і більше і визначити для кожної пари дітей колір.

За наявності килимка у кабінеті діти збирають окремі купки конструктора на різних часинах килима. За відсутності – купки конструктора по кольору на кожній парті окремо. Попросити дітей в окрему купу скласти всіх LEGO чоловічків, що знадобиться нам пізніше.

 

Вихователь: А зараз кожна пара візьме по пластині і ми побудуємо стіни для нашого кафе.

Вихватель:

Я майстерний будівельник

З LEGO сам майструю

З фантазією і друзями

Кафе я побудую!

 

Кожна група дітей обирає колір з якого будуть будувати стіни, можна міняти кольори для груп дітей за бажанням.

Видати вихованцям по пластині на кожну групу дітей, або  виділити на парті місце, де буде розміщена модель.

 

Вихователь: Будуємо стіни для нашого кафе, не забуваючи виділити місці під вікна і двері.

 

Взяти окрему пластину і на прикладі показати дітям, як побудувати прямокутник із конструктора.

Слідкувати за ходом побудови дітей, за необхідності, корегувати, і допомагати, якщо виникають питання.

 

Вихователь: Ми з вами дуже добре попрацювали і трошки засиділися на місці. Пропоную разом зі мною відволіктися на руханку, розім’яти наші ручки і ніжки.

https://youtu.be/foFUavVgKg4

 

Вихователь: Ми добре позаймалися і повертаємося до роботи! Тепер черга за розставленням меблів у кафе.

 

Разом з дітьми згідно намальованом раніше макетам розставляємо столи і стільці.

 

Вихователь: Ми великі молодці! Тепер настав час розмістити працівників. Хто нам допоможе в кафе?

 

Вміє вправно рахувати

І товар пропонувати.

Каву, хлібчик і млинець

Видає нам… ПРОДАВЕЦЬ.

 

Офіціант в кафе чекає,

Етикет він добре знає.

Столи для нас він сервірує,

І кращі страви пропонує.

 

Діти самі обирають чоловічків і розміщають їх у моделі.

 

ІІІ. Заключна частина

Вихователь:Ми дуже добре попрацювали сьогодні і нам залишилося додати клієнтів, які будуть відвідувати наше кафе.

 

Вихователь: Ми сьогодні дуже плідно попрацювали і тепер давайте представимо наше кафе іншим.

 

Групи дітей по черзі розказують про своє кафе, проводять невелику виставу як працює їх кафе з клієнтами. Створення імпровізованого захисту проекту перед іншими вихованцями.

Вихователь: А тепер давайте сфотографуємося зі своїми роботами, щоб показати дорослим які ми з вами великі будівельники!

 

Пофотографувати дітей із завершеними моделями і, за можливості, роздрукувати на папері і віддати дітям, або завантажити фото у батьківську групу.

 

Вихователь: Дякую всім за роботу! Гарного дня!

 

 

docx
Додано
1 березня 2023
Переглядів
412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку