Проект-конкурс проводиться з метою популяризації творчої спадщини Тараса Григоровича Шевченка, об'єднання й підтримки учнівських ініціатив щодо вивчення та збереження духовної, історичної та культурної спадщини українського народу, активного залучення учнівського загалу до кращих здобутків національної культури у її літературному просторі, формуванні сталої зацікавленості українською мовою та літературою, активізації позакласної роботи.
Пояснювальна записка
«Як працювати з презентацією гри»
Презентація гри виконана Microsoft Power Point 2007.
Слайд 2. Початок гри.
Перехід до ігрового поля (Слайд 2) здійснюється по кнопці Слайд 3.
Ігрове поле. Питання гри розбиті на шість категорій:
«Стежками долі Кобзаря…»;
«Майстер пензля»;
«Класика української поезії»;
«Творче оточення Т.Шевченка»; «Музи Кобзаря»; «На шляхах неволі».
Команди з екрану вибирають категорію питання і його вартість. Перехід до питання здійснюється по гіперпосиланню відповідного поля таблиці. Слайди 4 - 63.
На слайдах з 4 по 63 містяться питання і відповіді до них. Перехід зі слайда з питанням на слайд з відповіддю здійснюється по гіперпосиланню «відповідь».
Перехід зі слайда з відповіддю до питання на слайд ігрового поля (Слайд 3) здійснюється по гіперпосиланню налаштованої на слово, що є відповіддю до питання.
Наприклад, слайд 9.
На слайд 8 передбачений додатковий вихід тексту завдання по кнопці
Сховати текст можна ще раз клікнувши на цю кнопку.
Вихід із гри по кнопці
1