Синхронізоване календарно – тематичне планування уроків історії для 10 класу на 2020-2021 н.р. ( профільний рівень).Історія України ( 3 години на тиждень, 105 годин).Всесвітня історія ( 3 години на тиждень, 105 годин).Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Всесвітня історія. 10–11 класи»(наказ Міністерства освіти і науки України від 23.11.2017 № 1407). Розроблено до підручників:
«Всесвітня Історія» профільний рівень
Вид: Ранок 2018 р. Автори: О. В. Гісем, О. О. Мартинюк
«Історія України» профільний рівень Вид: Літера
2018р. Автори: В. С. Власов, С. В. Кульчицький
10 клас
Синхронізоване календарно – тематичне планування уроків історії
на 2020-2021 н.р
( профільний рівень)
Історія України ( 3 години на тиждень, 105 годин)
Всесвітня історія ( 3 години на тиждень, 105 годин)
Підручники:
Вид: Ранок 2018 р. Автори: О. В. Гісем, О. О. Мартинюк
2018р. Автори: В. С. Власов, С. В. Кульчицький
№ |
дата |
тема |
Д.з |
примітка |
Історія України |
||||
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП |
||||
1 |
|
Україна і світ на порозі ХХ ст.: основні тенденції соціально-економічного, політичного та культурного розвитку. |
Ст..5-8 |
|
2 |
|
ХХ століття у світовій історії. Періодизація історії України ХХ ст. Завдання і структура курсів історії України та всесвітньої історії ХХ – початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1914–1945 рр. |
Ст5-8 |
|
Всесвітня історія |
||||
Розділ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ |
||||
1 |
|
Вступ |
§1 |
|
2 |
|
Початок “Великої війни”. Стратегічні плани ворогуючих сторін |
§2-3 |
|
3 |
|
Фронти війни та характеристика основних воєнних кампаній 1915-16 рр. |
§4-5 |
|
4 |
|
Фронти війни та характеристика основних воєнних кампаній 1915-16 рр. Міжнаціональні конфлікти в умовах війни. |
§4-5 |
|
5 |
|
Фронти війни та характеристика основних воєнних кампаній 1917-18 рр. |
§6-7 |
|
6 |
|
Фронти війни та характеристика основних воєнних кампаній 1917-18 рр. |
§6-7 |
|
7 |
|
Економічна та політична кризи в Російській імперії та Австро-Угорщині. Російська революція 1917 р |
§1-7 |
|
8 |
|
Розпад багатонаціональних імперій і утворення нових незалежних держав у Європі |
ст..31 |
|
9 |
|
Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу. |
ст..31 |
|
10 |
|
Узагальнення знань з розділу 1. Навчальний проект. Будні війни (збірка візуальних матеріалів). |
ст.31 |
|
11 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Передумови Першої світової війни. Війна та революції». |
§1-7 |
|
Історія України |
||||
Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
||||
3 |
|
Україна в геополітичних планах країн Антанти і Центральних держав |
§1-2 |
|
4 |
|
Війна та українські політичні сили. Головна українська рада. Союз визволення України. Загальна українська рада. |
§1-2 |
|
5 |
|
Воєнні дії на території України в 1914-1915 рр. |
§3-4 ст.19-22 |
|
6 |
|
Воєнні дії на території України в 1916-1917 рр. |
§3-4 ст.23-24 |
|
7 |
|
Українці в арміях воюючих держав. Українські січові стрільці. |
§3-4 ст.25-28 |
|
8 |
|
Практичне заняття. Українські січові стрільці – перше у вітчизняній історії національне військо. |
§5-6 |
|
9 |
|
Політика Російської імперії та Австро-Угорщини на українських землях у 1914–1917 рр. |
§3-4 |
|
10 |
|
Практичне заняття. Перша світова як виклик людському виживанню: жінки у війні, діти-сироти, біженці, військовополонені, скалічені солдати. |
§7-8 |
|
11 |
|
Навчальний проект. Культурно-просвітницька діяльність Українських січових стрільців. |
§5-6 |
|
12 |
|
Узагальнення: «Україна в роки Першої світової війни» |
§1-8 |
|
13 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Україна в роки Першої світової війни». |
§1-8 |
|
РОЗДІЛ 2. ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ |
||||
14 |
|
Причини, рушійні сили та періодизація Української революції 1917–1921 рр. Українська Центральна Рада. |
§9-10 |
|
15 |
|
Практичне заняття. Автономісти і самостійники: порівняльний аналіз програмних документів українських політичних партій. |
§9-10 |
|
16 |
|
Всеукраїнський національний конгрес. Українізація армії. Вільне козацтво. |
§11-12 |
|
17 |
|
Відносини Центральної Ради з Тимчасовим урядом. І Універсал Української Центральної Ради. Генеральний секретаріат |
§11-12 |
|
18 |
|
ІІ Універсал УЦР. Виступ самостійників. |
§13-14 |
|
19 |
|
Прихід до влади у Росії більшовиків: позиція УЦР. Боротьба за владу в Києві 28-31 жовтня 1917 р. ІІІ Універсал УЦР. |
§15-16 |
|
20 |
|
Внутрішня та зовнішня політика Центральної Ради після проголошення Української народної Республіки. Встановлення кордонів. Галицько-буковинський курінь січових стрільців. |
§15-16 |
|
21 |
|
Події 1917 року в Криму. Курултай і Кримська народна Республіка. Кримськотатарський національний рух. |
§15-16
|
|
22 |
|
Початок агресії більшовицької Росії проти УНР. Проголошення в Харкові більшовицької влади в УНР. Перша війна більшовицької Росії з УНР. Бій під Крутами. |
§17-18 |
|
23 |
|
ІV Універсал УЦР: проголошення незалежності УНР. Більшовицько-російська окупація України. |
§17-18 |
|
24 |
|
Мирний договір УНР з Центральними державами. Практичне заняття «Джерела про Брестський мирний договір» |
§21-22 |
|
25 |
|
Вигнання більшовиків із території УНР. Похід Петра Болбочана на Крим. |
§17-18 |
|
26 |
|
Практичне заняття. Державне будівництво Української Центральної Ради: здобутки і прорахунки. |
§19-20 |
|
27 |
|
Навчальний проект. Питання суверенності, соборності й територіальної цілісності України під час революції в світлі історичних джерел |
§9-20 |
|
28 |
|
Узагальнення: «Українська революція». |
§9-20 |
|
29 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Початок української революції» |
§9-20 |
|
Всесвітня історія |
||||
Розділ 2. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ |
||||
12 |
|
14 пунктів” В. Вільсона. Паризька мирна конференція. |
§8-9 |
|
13 |
|
Українське та російське питання на Паризькій конференції. |
§8-9 |
|
14 |
|
Версальський договір. Створення Ліги Націй. |
§8-9 |
|
15 |
|
Мирні договори з союзниками Німеччини |
§10 |
|
16 |
|
Вашингтонська конференція. Завершення формування Версальсько-Вашингтонської системи, її суперечності. |
§10 |
|
17 |
|
Джерела нестабільності міждержавних відносин. |
§11 |
|
18 |
|
Початок ревізії повоєнних угод. Пакт Бріана-Келлога. |
§11 |
|
19 |
|
Практичне заняття. Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння |
Ст..51 |
|
20 |
|
Урок узагальнення з розділу 2 |
Ст..51 |
|
21 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Облаштування повоєнного світу» |
§8-11 |
|
Історія України |
||||
Розділ 3. РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ |
||||
30 |
|
П.Скоропадський. Українська Держава. Внутрішня та зовнішня політика. |
§23-24 |
|
31 |
|
Зародження повстанського руху. Кримські крайові уряди. Спроби приєднати Крим до України. |
§23-24 |
|
32 |
|
Антигетьманське повстання і відновлення УНР. Директорія. Трудовий конгрес. С.Петлюра. |
§25-26 |
|
33 |
|
Розпад Австро-Угорської імперії і західноукраїнські землі. Листопадовий зрив. Проголошення ЗУНР. Державне будівництво. Є.Петрушевич. |
§27-28 |
|
34 |
|
Початок польсько-української війни. Українська Галицька армія. Злука УНР і ЗУНР та її історичне значення. |
§27-28 |
|
35 |
|
Український національний рух у Буковині й у Закарпатті. Хотинське повстання. Військова присутність Антанти на півдні України. |
§27-28 |
|
36 |
|
Друга війна більшовицької Росії з УНР. Антибільшовицький повстанський рух. Реорганізація Директорії УНР. Державне будівництво та національна політика. |
§29-30 |
|
37 |
|
Більшовицько-російська окупація України. Український націонал-комунізм. Формування державної системи УСРР. Політика воєнного комунізму. Червоний терор. |
§29-30 |
|
38 |
|
Отаманщина. Нестор Махно. Холодноярська республіка. Практичне заняття. «Отаманщина і повстанський антибільшовицький рух: ідейні основи і практика». |
§29-30 |
|
39 |
|
Наступ польських військ. Чортківська офензива. Окупація польськими військами території Західної області УНР. Наступ об’єднаних українських армій. Наступ білогвардійських військ на Київ. |
§27-28 |
|
40 |
|
Денікінський режим в Україні. Перший Зимовий похід. Повернення більшовицького режиму. Український націонал-комунізм. |
§29-30 |
|
41 |
|
Варшавська угода. Війна союзницьких українсько-польських військ проти більшовиків у 1920 р. Розгром більшовиків під Варшавою - Замостям. |
§31-32 |
|
42 |
|
Поразка Збройних сил Півдня Росії. Червоний терор у Криму. |
§31-32 |
|
43 |
|
Повстанський рух 1920–1921 рр. Другий Зимовий похід. Поразка та наслідки українського визвольного руху. |
§31-32 |
|
44 |
|
Нові тенденції розвитку культури 1914-1921 рр. Повсякденне життя. Освіта та наука. |
§35-36 |
|
45 |
|
Мистецтво. Культурно-освітня діяльність громадських організацій. Релігійне життя. |
§35-35 |
|
46 |
|
Практичне заняття.(навчальний проект) Я «Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?» |
§33-34 |
|
47 |
|
Узагальнення: «Результати Української революції 1917–1921 рр.» |
§23-36 |
|
48 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Розгортання української революції. Боротьба за відновлення державності» |
§23-36 |
|
Всесвітня історія |
||||
Розділ 3. ПРОВІДНІ ДЕРЖАВИ СВІТУ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
||||
22 |
|
Сполучені Штати Америки. Доба “проспериті”. |
§12 |
|
23 |
|
Велика депресія. “Новий курс” Франкліна Рузвельта. |
§12 |
|
24 |
|
Велика Британія. Особливості розвитку в 1920–1930-ті рр. |
§13 |
|
25 |
|
Спроби реформування Британської імперії. Дж. Р. Макдональд. |
§13 |
|
26 |
|
Франція. Політичний та соціально-економічний розвиток в 1920–1930-х рр |
§14 |
|
27 |
|
Народний фронт і його уряди. Едуард Даладьє. |
§14 |
|
28 |
|
Італія. Становище після Першої світової війни. |
§15 |
|
29 |
|
Корпоративна держава: ідея та реальність. Фашистський режим Беніто Муссоліні. |
§15 |
|
30 |
|
Німеччина. Листопадова революція та становлення. Веймарської республіки. |
§16-17 |
|
31 |
|
Вплив світової економічної кризи в Німеччині на політичне життя країни. Прихід до влади нацистів. |
§16-17 |
|
32 |
|
Нацистська расистська ідеологія та антисемітизм Політична і соціально-економічна сутність нацизму. |
§16-17 |
|
33 |
|
Радянський Союз. “Договірна федерація” радянських республік. Утворення СРСР |
§18-19 |
|
34 |
|
Нова економічна політика. |
§18-19 |
|
35 |
|
Спланована модернізація |
§18-19 |
|
36 |
|
Особливості комуністичного тоталітарного режиму. Сталінізм |
§18-19 |
|
37 |
|
Європа перед вибором між демократією та авторитаризмом. Громадянська війна в Іспанії |
§20-21 |
|
38 |
|
Ідеологічне осмислення нових реалій суспільного життя: комунізм, соціал-реформізм. |
§20-21 |
|
39 |
|
Ідеологічне осмислення нових реалій суспільного життя: неолібералізм, інтегральний націоналізм, фашизм і нацизм |
§20-21 |
|
40 |
|
Практичне заняття. Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю |
Ст..90 |
|
41 |
|
Узагальнення знань з розділу 3 Навчальний проект. Геополітична ситуація в Європі у період між світовими війнами. |
Ст..90 |
|
42 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Провідні держави світу в міжвоєнний період». |
§12-21 |
|
Історія України |
||||
Розділ 4 ВСТАНОВЛЕННЯ Й УТВЕРДЖЕННЯ КОМУНІСТИЧНОГО ТОТАЛІТАРНОГО РЕЖИМУ В УКРАЇНІ. |
||||
49 |
|
Формальний та реальний статус УСРР у «договірній федерації» радянських республік. Утворення СРСР: наслідки для України |
§37-38 |
|
50 |
|
Адміністративно-територіальний поділ УСРР. Утворення Кримської АСРР у складі РФСРР. |
§37-38 |
|
51 |
|
Антибільшовицький повстанський рух. (Холодноярська республіка та ін..) Масовий голод 1921–1923 рр. |
§37-38 |
|
52 |
|
Впровадження непу в УСРР. |
§39-40 |
|
53 |
|
Суспільно-політичне життя. Ліквідація багатопартійності. |
§39-40 |
|
54 |
|
Політика коренізації в УСРР: ставлення влади та населення.М.Скрипник. Згортання та наслідки українізації. |
§39-40 |
|
55 |
|
Релігійне життя в УСРР. Українська автокефальна православна церква (УАПЦ). Антицерковна політика влади та її наслідки. Ліквідація УАПЦ. |
§39-40 |
|
56 |
|
Хлібозаготівельні кризи. Форсована індустріалізація. |
§41-42 |
|
57 |
|
Створення військово-промислового комплексу. Згортання непу і перехід до директивної економіки. |
§41-42 |
|
58 |
|
Розкуркулення і насильницька колективізація. Опір селянства. Примусові хлібозаготівлі. |
§41-42 |
|
59 |
|
Голодомор 1932–1933 рр. – геноцид Українського народу. Масштаби та наслідки Голодомору. Національно-демографічні зміни. |
§43-44 |
|
60 |
|
Практичне заняття Голодомор мовою документів, свідчень, чисел. |
§45-46 |
|
61 |
|
Формування культу особи Йосипа Сталіна. Порушення прав людини в умовах тоталітарного режиму. Масові репресії та їх ідеологічне виправдання. |
§47-48 |
|
62 |
|
Політичні процеси 1920-х – початку 1930-х рр. |
§47-48 |
|
63 |
|
Великий терор. Биківня та інші місця масових поховань жертв репресій. Припинення українізації. Посилення русифікаторської політики. Розстріляне відродження. |
§47-48 |
|
64 |
|
Навчальний проект. Розстріляне відродження: доля духовно-культурного та літературно-мистецького покоління 1920-х рр. в Україні |
§49-50 |
|
65 |
|
Конституція УРСР 1937 року. Ідеологізація національно-культурного життя радянської України. |
§47-48 |
|
66 |
|
Практичне заняття. Пропагандистський ідеал радянської людини. |
§53-54 |
|
67 |
|
Освіта. Наука. |
§51-52 |
|
68 |
|
Мистецькі спілки у 1920–1930-х рр. Митці Розстріляного відродження й апологети соцреалізму. |
§51-52 |
|
69 |
|
Узагальнення: «Встановлення й утвердження тоталітарного режиму в Україні.» |
§37-54 |
|
70 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Встановлення й утвердження тоталітарного режиму в Україні.» |
§37-54 |
|
Всесвітня історія |
||||
Розділ 4. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ |
||||
43 |
|
Становлення Другої Речі Посполитої. |
§22-23 |
|
44 |
|
Переворот 1926 р. Юзеф Пілсудський. |
§22-23 |
|
45 |
|
Чехословацька республіка. Томаш Масарик. |
§24 |
|
46 |
|
Угорська революція. Режим М. Горті. |
§25 |
|
47 |
|
Румунія в міжвоєнні роки. Королівська диктатура. Режим Й. Антонеску. |
§26 |
|
48 |
|
Болгарія в міжвоєнний період. Політична нестабільність держави. Встановлення королівської диктатури. |
§27 |
|
49 |
|
Утворення Королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії |
§28 |
|
50 |
|
Становище національних меншин і міжнаціональні відносини у країнах регіону |
§28 |
|
51 |
|
Практичне заняття. Центрально-Східна Європа: вибір між демократією й авторитаризмом. |
Ст..119 |
|
52 |
|
Узагальнення знань з розділу 4. Навчальний проект. Українська еміграція в Центрально-Східній Європі: політична діяльність і культурне життя. |
§22-28 |
|
53 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Держави Центрально-Східної Європи» |
§22-28 |
|
Історія України |
||||
Розділ 5 ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
||||
71 |
|
Правовий статус українських земель у складі Польщі. Національна політика та міжнаціональні відносини. Осадництво. Пацифікація. |
§55-56 |
|
72 |
|
Економічне і соціальне становище населення. Українська кооперація. Просвітні організації краю. Українські політичні організації. УНДО. УВО. ОУН. Є.Коновалець. |
§55-56 |
|
73 |
|
Українські землі у складі Румунії. Татарбунарське повстання. Суспільно-політичне життя. Українська національна партія. |
§57-58 |
|
74 |
|
Українські землі у складі Чехословаччини. Правовий статус Закарпаття. Суспільно-політичне і економічне життя. |
§57-58 |
|
75 |
|
Карпатська Україна. Карпатська Січ. А.Волошин. Практичне заняття. «Срібна земля - третя спроба утвердити незалежність України у ХХ столітті». |
§57-58 |
|
76 |
|
Культурне й релігійне життя на західноукраїнських теренах в умовах іноземного панування. Політичне та культурне життя української еміграції. |
§55-58 |
|
77 |
|
Навчальний проект. Історія рідного краю в контексті загальноукраїнських подій 1914-1939 рр. |
ІРК |
|
78 |
|
Узагальнення за розділом «Західноукраїнські землі в міжвоєнний період». |
§55-58 |
|
79 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Західноукраїнські землі в міжвоєнний період». |
§55-58 |
|
Всесвітня історія |
||||
Розділ 5. ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ |
||||
54 |
|
Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення |
§29-30 |
|
55 |
|
Зовнішня експансіоністська політика Японії. |
§29-30 |
|
56 |
|
Китай. Національна революція. |
§31-32 |
|
57 |
|
Боротьба за владу між КПК і Гомінданом. Чан Кайші. |
§31-32 |
|
58 |
|
Індія. Розгортання антиколоніальної боротьби. Махатма Ганді |
§33 |
|
59 |
|
Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини. Кемаль Ататюрк. |
§34-35 |
|
60 |
|
Модернізація Ірану |
§34-35 |
|
61 |
|
Основні аспекти Палестинської проблеми. |
§34-35 |
|
62 |
|
Здобуття незалежності Афганістаном. |
§34-35 |
|
63 |
|
Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. |
§36-37 |
|
64 |
|
Реформи 1930-х рр. Боротьба за економічну незалежність. США та Латинська Америка. |
§36-37 |
|
65 |
|
Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів |
С.149 |
|
66 |
|
Навчальний проект. Філософія ненасильства у визвольних рухах ХХ ст. (досвід Махатми Ганді в діяльності Мартіна Лютера Кінга, Нельсона Мандели, радянських дисидентів). |
§29-37 |
|
67 |
|
Узагальнення знань з розділу «Держави Азії та Латинської Америки». |
§29-37 |
|
68 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Держави Азії та Латинської Америки». |
§29-37 |
|
Розділ 6. ПЕРЕДУМОВИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
||||
69 |
|
Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь. Антикомінтернівський пакт. |
§38 |
|
70 |
|
Політика “умиротворення” агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода |
§39 |
|
71 |
|
Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу. |
§40 |
|
72 |
|
Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) |
§40 |
|
73 |
|
Практичне заняття. Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел |
С.160 |
|
74 |
|
Узагальнення знань з розділу 6.Навчальний проект. Ліга націй в умовах назрівання Другої світової війни: заходи задля збереження миру і причини неефективності |
§38-40 |
|
75 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Передумови Другої світової війни» |
§38-40 |
|
Розділ 7. ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА |
||||
76 |
|
Причини, характер, періодизація Другої світової війни |
§41-42 |
|
77 |
|
Характеристика основних періодів війни. |
§41-42 |
|
78 |
|
Початок Другої світової війни. Основні театри воєнних дій. Дивна війна. |
§41-42 |
|
79 |
|
Воєнні дії в середині 1941 – 1942 рр. |
§43-44 |
|
80 |
|
Утворення антигітлерівської коаліції, її значення.Перл -Харбор. Початок війни на Тихому океані. |
§43-44 |
|
81 |
|
Воєнні дії в 1942-1943 рр |
§45-46 |
|
82 |
|
Воєнні дії в 1943 рр. Тегеранська конференція. |
§45-46 |
|
83 |
|
Особливості окупаційного режиму .Окупаційна політика Японії та нацистький «новий порядок» |
§47-48 |
|
84 |
|
Рух Опору |
§47-48 |
|
85 |
|
Практичне заняття Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля.. |
§41-48 |
|
86 |
|
Воєнні дії в 1944 р. Відкриття Другого фронту. |
§49-50 |
|
87 |
|
Воєнні дії в 1945 р. Тихоокеанський театр бойових дій. |
§51 |
|
88 |
|
Капітуляція Німеччини та її союзників. Завершення і підсумки війни. |
§51 |
|
89 |
|
Нюрнберзький та Токійський процеси над воєнними злочинцями. |
§52 |
|
90 |
|
Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни. |
§52 |
|
91 |
|
Навчальний проект. Праведники світу: подвиг в ім’я людини. |
§51 |
|
92 |
|
Узагальнення знань з розділу «Друга світова війна» |
С.206 |
|
93 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Друга світова війна» |
§41-51 |
|
Історія України |
||||
Розділ 6 Україна В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
||||
80 |
|
Українське питання в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни. Радянсько-німецькі договори 1939 р. Початок Другої світової війни. Українські в польській армії. Розкол ОУН. |
§59-60 |
|
81 |
|
Окупація Червоною армією Галичини, Волині, Північної Буковини, Хотинщини та Південної Бессарабії. |
§59-60 |
|
82 |
|
Радянізація нових територій. Масові політичні репресії 1939-1940 рр. Політичне та соціально-економічне становище в Україні напередодні німецько-радянської війни. |
§59-60 |
|
83 |
|
Бойові дії в 1941–1942 рр. Відступ Червоної армії. Мобілізаційні заходи. Тактика «випаленої землі» та інші злочини комуністичного тоталітарного режиму. |
§61-62 |
|
84 |
|
Окупація України військами Німеччини та її союзниками. Новий порядок. |
§61-62 |
|
85 |
|
Остарбайтери. Військовополонені. Концтабори. Масове знищення мирного населення. |
§63-64 |
|
86 |
|
Голокост. Трагедія Бабиного Яру. Праведники народів світу в Україні. |
§63-64 |
|
87 |
|
Опір окупантам. Український визвольний рух. Проголошення Акта відновлення Української Держави. Поліська Січ. |
§61-62 |
|
88 |
|
Українська повстанська армія. Українська головна визвольна рада. |
§65-66 |
|
89 |
|
Український визвольний рух. |
§65-66 |
|
90 |
|
Українсько-польське протистояння. |
§65-66 |
|
91 |
|
Радянський партизанський рух. |
§65-66 |
|
92 |
|
Бойові дії 1942–1943 рр. |
§67-68 |
|
93 |
|
Бої на Лівобережжі влітку–восени 1943 р. Чорносвитники. |
§67-68 |
|
94 |
|
Битва за Дніпро. Вигнання німецьких військ та їхніх союзників з Правобережної та Південної України |
§67-68 |
|
95 |
|
Депортація кримських татар та інших народів Криму. |
§67-68 |
|
96 |
|
Завершення бойових дій на території України. Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй. |
§69-70 |
|
97 |
|
Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях. |
§69-70 |
|
98 |
|
Внесок українського народу в перемогу над нацизмом. Ціна війни |
§69-70 |
|
99 |
|
Культура в роки війни. Література. Освіта і наука. |
§69-70 |
|
100 |
|
Образотворче мистецтво. Музика та кіно. |
§69-70 |
|
101 |
|
Практичне заняття. Війна в пам’ятниках рідного краю. Війна в об’єктиві камери |
ІРК |
|
102 |
|
Узагальнення: з розділу «Україна в роки Другої світової війни» |
§59-70 |
|
103 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Україна в роки Другої світової війни» |
§59-70 |
|
104 |
|
Річна контрольна . |
§1-70 |
|
105 |
|
Резерв. |
- |
|
Всесвітня історія |
||||
|
|
Розділ 8:ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА У МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
§53-54 |
|
94 |
|
Освіта. |
§53-54 |
|
95 |
|
Найважливіші досягнення науки і техніки. |
§53-54 |
|
96 |
|
Вчені лауреати Нобелівської премії. |
§53-54 |
|
97 |
|
Література. Основні ідеї й течії модернізму. |
§55-56 |
|
98 |
|
Масова культура в міжвоєнний період. |
§55-56 |
|
99 |
|
Суспільно значимі здобутки мистецтва. |
§55-56 |
|
100 |
|
Розвиток кінематографу та театру. |
§55-56 |
|
101 |
|
Олімпійський рух. Архітектура. |
§55-56 |
|
102 |
|
Практична робота:Друга світова війна в об’єктиві кінокамери. |
§53-56 |
|
103 |
|
Узагальнення знань з розділу «Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період». |
§53-56 |
|
104 |
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період». |
§53-56 |
|
105 |
|
Підсумкове узагальнення |
-------- |
|
|
|
|
|
|
1