Тема уроку. Склад, номенклатура і класифікація кислот
Очікувані результати |
- дає визначення поняття кислоти; - називає кислоти за сучасною науковою українською номенклатурою; - наводить приклади оксигеновмісних і безоксигенових, одно-, дво-, триосновних кислот; - розрізняє кислоти за складом (оксигеновмісні, безоксигенові) та основністю (одно-, дво-, триосновні); формули кислот серед інших класів сполук; - складає хімічні формули кислот; визначає валентність кислотного залишку за формулою сполуки. |
Інструктивна картка до уроку
1. |
Запиши у робочому зошиті з хімії тему уроку.
Під час вивчення цієї теми ти дізнаєшся про:
|
|
2. |
А Опрацюй зміст параграфу 28 на с. 146-147 підручника з хімії (автор Григорович О.В.). |
|
Б Опрацюй інформацію в додатку |
інструктивна картка (додаток 1) |
|
3. |
На основі опрацьованого теоретичного матеріалу (параграфа підручника, додаток інструктивної картки) склади у зошиті конспект у вигляді опорної таблиці наведеної нижче (заповни другий стовпчик “Кислоти”). Звертаю увагу! У робочому зошиті на розвороті продовжуй заповнювати таблицю за зразком. |
Опорна таблиця до уроку
4. |
Для закріплення (осмислення) матеріалу виконай: А завдання в підручнику № 5,6 на с. 152. |
|
Б тестові завдання № 26 з посібника “Тестові завдання. |
||
В завдання з інтернет-сервісу за покликанням. |
https://learningapps.org/9242660
|
|
Відповіді на тестові завдання з посібника надішли в вигляді фото вчителю. |
||
5. |
Саморефлексія Прочитай очікувані результати, наведені на початку інструктивної картки до уроку, та з'ясуй, які питаннями ти засвоїв добре, а над якими потрібно додатково попрацювати. Якщо у тебе виникли запитання, надішли їх в чат Microsoft Office вчителю. |
Додаток 1
Опорна схема до уроку
Додаток 2
Опорна схема до уроку