Тема. Скорочення звичайних дробів
Мета: закріпити знання учнів про скорочення дробів та спосіб застосування цих знань для розв'язування вправ на скорочення дробів; вдосконалювати вміння учнів виконувати скорочення дробів у комплексі з іншими, вивченими раніше перетвореннями звичайних дробів.
Тип уроку: застосування знань, навичок, умінь.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань
Картки для «сильних» учнів 1. Скоротіть дроби: ; ; ; ; ; ; . 2. Яку частину розгорнутого кута становлять: 30°, 45°, 60°, 90°, 120°, 135°, 150°? |
Усні вправи
|
|
ІІ. Вдосконалення вмінь
На цьому уроці бажано розв'язати комплексні вправи, які, крім скорочення дробів, передбачають виконання інших дій з дробами (перетворення десяткового дробу у звичайний; виділення цілої і дробової частин з неправильного дробу), додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками, робота з поіменованими величинами.
0,4; 0,25; 0,05; 0,08; 0,65; 0,625; 75 %; 16 %.
а) ; б) ; в) ; г) .
Під час виконання вправ слід вимагати від учнів коментувати розв'язування і стежити за тим, щоб виконувався логічний ланцюжок: виконати дію з дробами → знайти НСД чисельника і знаменника → поділити чисельник і знаменник на їх НСД → записати нескоротний дріб.
ІІІ. Підсумок уроку
Навчальна самостійна робота (тестові завдання)
Варіант 1
1) ; 2) ; 3) ; 4) .
Варіант 2
IV. Домашнє завдання
; ; ; ; ; .
0,5; 0,8; 0,125; 0,24; 0,875; 85 %; 32 %.