Слово як компонент речення
Мета: узагальнити знання учнів про слово, як компонент речення; вчити вирізняти лексичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснити їхню суть;; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови, до традицій своєї країни.
Хід уроку
І. Вступна частина
У, шовкові, вітер, полі, трави, колише.
Смачний у, сховала дуплі,, горішок, Білочка.
Прийшла, криниці, до, дівчина.
ІІ. Основна частина
Прочитай речення та зроби висновки.
Запам’ятай
Речення складаються зі слів, пов’язаних між собою за змістом і граматично.
Фізкультхвилинка
Робота з підручником (впр.3)
Редактор
Відредагуйте та запишіть речення:
Коло двору росли стара яблуня.
Зимою дуже весело з друзями купатися у ставку.
Моя мама спекли смачна торт.
Творче завдання
З поданих словосполучень складіть і запишіть речення:
Біла ромашка, прийшов додому, годував цуценя.
ІІІ. Заключна частина
За допомогою словника пояснити лексичне значення слів:
Конвалія, дефект, діапазон, віхола.