Соціалізація особистості на уроках української мови та літератури засобами розвитку креативного мислення

Про матеріал
Майстер- клас , що спрямований познайомити із сутністю та особливостями процесу соціалізації ; розглянути процес соціалізації на уроках мови та літератури як умову становлення особистості; визначити умови для ефективного впровадження соціалізації на уроках української мови та літератури.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічний меседжвчителя української мови та літератури Мельник Олени Василівни

Номер слайду 2

Ми виховуємо учня не як носія знань, а як людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь. Василь Сухомлинський

Номер слайду 3

Тема . Соціалізація особистості на уроках української мови та літератури засобами розвитку креативного мислення

Номер слайду 4

Мета: познайомити із сутністю та особливостями процесу соціалізації ;розглянути процес соціалізації на уроках мови та літератури як умову становлення особистості; визначити умови для ефективного впровадження соціалізації на уроках української мови та літератури.

Номер слайду 5

Учитель – це три світи : теперішній, минулий, майбутній.

Номер слайду 6

Метод “Шість капелюхів”

Номер слайду 7

Білий капелюх : інформація. Успішна соціалізаціяучнів у школі.

Номер слайду 8

Зелений капелюх : креативність. проблемні ситуації з реаліями життя; технологія рольової гри; дискусійні технології; технології аналізу художнього твору; повідомлення про актуальне; власні ремарки до творів; діалог письменника із сьогоденням; ситуація успіху; театралізація; проектна діяльність; активні та інтерактивні методи ;психологічні вправи;технології мнемотехніки ( прийоми ефективного запам'ятовування )

Номер слайду 9

Роль фразеологізмів у мовленніМи дуже часто чуємо їх у повсякденному житті, зустрічаємо у завданнях на шкільних, районних олімпіадах, ЗНО. Стріляний горобець. Про людину, яка багато зазнала у житті.

Номер слайду 10

Мотиваціяоп т и м і з м , н а т х н е н н я О с в і т я н и ! Т в о р ч і с т ь, п р и й н я т и г о т о в і ?

Номер слайду 11

Фра. Ф Фразеологізми147896532 Кросенс. Кросенс

Номер слайду 12

Різновиди розшифрування кросенсів

Номер слайду 13

{8799 B23 B-EC83-4686-B30 A-512413 B5 E67 A}

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Флеш-картки – ефективний спосіб запам’ятовування інформації.

Номер слайду 16

Що голова, то розум.1. Фрзлг – рздл мвзнвств, щ ввчй стйк сплчнн слв, йхнй склд, бдв т знчнн. 2. Фрзлгзм – стйк сплчнн двх ч блш слв, йк в прцс мвлнн вдтврйтс йк гтв слвсн фрмл, йвлйт сбй смнтчн цлснст.3. Тп фрзлгзмв: фрзлгчн зрщнн, фрзлгчн йднст, фрзлгчн сплчнн.4. Фрзлгзм мжт встпт в сннмчн т нтнмчн вдншнн.

Номер слайду 17

Докопатися до кореня. Джерела фразеологізмів:

Номер слайду 18

Технологія «Хмари слів».

Номер слайду 19

Номер слайду 20

. Драмотерапія, ігротерапія – використання елементів рольових ігор та створення ігрових навчальних ситуацій.

Номер слайду 21

Щодо функціонально-стилістичних властивостей фразеологізмів, виділяють три групи:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що належать до розмовного стилю: Що належать до книжних стилів: Стилістично нейтральні:зарубати на носі, стерти на табаку, замакітрити голову, мати олію в голові, виляти хвостом, пошити в дурні, похнюпити носа, тримати ніс за вітром, гопки скакати, накивати п‘ятами, кури заклюють, потурати серцю, душа радіє.наріжний камінь, зімкнути лави, усіма фібрами душі, перейдений етап, ставити з ніг на голову, називати речі їхніми іменами, два боки однієї медалі, за велінням серця, спочивати на лаврах, езопівська мова, ахіллесова п‘ята, танталові муки.спільна мова, залишити слід, розправити крила, милувати око, тішити себе надією, спинитися на півдорозі, пробувати сили, зламати слово, думка визріла, сумнів бере, перша ластівка, майстер своєї справи, довести ділом, рано чи пізно, в одну мить, на весь голос.

Номер слайду 22

Творчий проект “ Фразелогізми у шкільному житті”.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Творчий проект “Фразелогізми у художніх творах І. П. Котляревського”.

Номер слайду 25

“Енеїда” «Царю Латине неправдивий! Ти слово царськеє зламав…» «Сиділи, руки поскладавши, Для них все празники були…» «В сіє то нещасливе врем’я І в самий штурхобочний бой, Троянське і латинське плем’я Як умивалося мазкой…»

Номер слайду 26

“Наталка Полтавка”Возний. Коли другії облизня поймають, то і ми остерігаємся. Наталка многим піднесла печеного кабака, глядя на сіє, і я собі на умі. Виборний. А вам що до Наталки? Будто всі дівки на неї похожі? Не тілько світа що у вікні; сього дива повно на світі! Та до такого пана, як ви, у іншої аж жижка задрижить.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Шкільний драмгурток

Номер слайду 29

Буктрейлер підготували учні 10-А класу КЗ “Татарбунарська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. В. З. Тура”: Чабан Валерія, Ачкасова Дарина, Кравченко Денис, Гетманець Дмитро та Пислар Олександра .

Номер слайду 30

Правильно: А зно Б зенео. В зеено

Номер слайду 31

[ цум ] – ЦУМ [ чаес ] – ЧАЕС[ емзеес] - МЗС[ есбеу ] – СБУ[ змі ] – ЗМІ[ сша] – США КЗ « Татарбунарська ЗОШ №1 І-ІІІ ст. ім. В. З. Тура»

Номер слайду 32

Інтернет-ресурси: мобільні застосунки «Мова», «Р.І. Д.» «Мова – ДНК нації»; тренажер з правопису української мови; Еd. Era та Освіторія

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

QR-коди як опорні конспекти

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Жовтий капелюх : логічний позитив . Якщо роботу по соціалізації учнів у школі буде організовано правильно, то діти отримають найважливіші вміння і навички соціально активної особистості.

Номер слайду 38

Червоний капелюх : почуття та інтуїція. Соціалізаціядовіранатхненнярозгубленістьзадоволеннясимпатіяздивуваннясумнівцікавість

Номер слайду 39

Чорний капелюх : критика. Що може заважати впровадженню соціалізації у школі? Коли соціалізація може бути невдалою?  

Номер слайду 40

Синій капелюх: рекомендації. Організовувати самостійну навчально-пізнавальну діяльність учнів у такий спосіб, щоб суб’єктом був учень і щоб діяльність мала добровільний та особистісно-мотиваційний характер участі в ній. Використовувати інтерактивні методи і форми навчання. Під час роботи над формуванням соціальної компетентності , дотримуватися системності і послідовності організації цього процесу. У своїй роботі використовувати педагогічні технології, спрямовані на формування поглядів, переконань, навичок поведінки. Відмовлятися від усталених форм і методів педагогічної діяльності і діяти інноваційно, нестандартно, що є запорукою успішності у вихованні соціально активної особистості.

Номер слайду 41

«Технології ніколи не замінять вчителя. Але вчитель,  який ефективно застосовує технології для розвитку своїх учнів, замінить того, хто ними не володіє».(Шеріл Нуссбаум-Біч)

Номер слайду 42

Мені було це цікаво Я знала це, але буду вдосконалювати. Я обов'язково це використаю. Я зрозуміла це частково

Номер слайду 43

Екстракт  багатої фантазії,Настій  оригінальних думок,Бальзам  неповторних мрій,Коктейль імпровізації,Відвар  миттєвих творчих рішень,Кава  успіху!

pptx
Додано
26 січня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку