Спастична форма дизартрії.

Про матеріал
План роботи з дитиною старшого дошкільного віку зі спастичною дизартрією.Оцінка рівня мовленнєвого розвитку: перед початком роботи з дитиною необхідно провести оцінку її рівня мовленнєвого розвитку, розмістити особливості прояву спастичної дизартрії та інших можливих порушень мовлення
Перегляд файлу

План роботи з дитиною старшого дошкільного віку зі спастичною дизартрією може виглядати наступним чином:

 

1. Оцінка рівня мовленнєвого розвитку: перед початком роботи з дитиною необхідно провести оцінку її рівня мовленнєвого розвитку, розмістити особливості прояву спастичної дизартрії та інших можливих порушень мовлення.

2. Робота з мовленнєвим розвитком вправи для вдосконалення мовлення можуть включати розвиток дихання та артикуляції, підвищення здатності розуміти та використовувати мову. Робота зі звуками, складами та словами може включати вправи на вимову та розпізнавання звуків, складів та слів, вправи на складання речей та розуміння тексту.

3. Може мати підвищений м'язовий тонус, що може вплинути на її мовлення. Тому необхідно провести вправи для зниження м'язового тонусу, такі як розтяжки та м'язова релаксація.

4. Робота з моторною активністю:  моторна активність може бути складною для дітей зі спастичною дизартією. Тому необхідно провести вправи для покращення рухової координації та розвитку рухової активності.

5.Технічні засоби, такі як аудіотехніка та комп’ютерні програми, можуть бути використані для покращення якості мовлення дитини.

6.Психологічна підтримка є не менш важливою складовою корекційної роботи. Дитина зі спастичною дизартрією може відчувати себе відстороненою та неповноцінною в порівнянні зі своїми ровесниками. Тому важливо забезпечити їй психологічну підтримку та сприяти розвитку позитивної самооцінки.

7.Робота з батьками також є важливою складовою корекційної роботи. Вони можуть бути найбільш компетентними у визначених особливостях прояву спастичної дизартрії та можуть допомогти в побудові плану роботи з дитиною. Також вони можуть бути підтримкою та мотивацією для дитини в розвитку її мовленнєвих навичок.

8.Регулярність та постійність у проведенні заняття є дуже важливою. Дитина зі спастичною дизартрією потребує постійної роботи над розвитком мовлення, тому необхідно проводити заняття з нею регулярно, а також необхідно перевіряти результати та коригувати план роботи.

9.Необхідно постійно оцінювати результати проведеної роботи з дитиною. Це допоможе досягти, а також внести недостатні корективи в план роботи з покращення результатів.

10.На основі результатів оцінки роботи з дитиною необхідно планувати наступні кроки. Поступово можна збільшити складність вправ та завдань, що ставляться перед дитиною із задоволенням покращення її мовленнєвих навичок.

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
31 березня 2023
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку