Список літератури для читання влітку
для учнів 4 класу
(за проєктом «Інтелект України»)
Читаючи подані твори, діти творчо оформлюють «Читацький щоденник», який здають у вересні.
«Щоденник читача» учні 4 класу можуть оформити таким чином:
Єдиного стандарту ведення читацького щоденника не існує. Дитина здатна самостійно вирішувати, який варіант обрати, що їй видалося цікавим.
Можу порадити внести до щоденника такі питання:
- Риси характеру персонажа.
- Чому ти навчився з твору?
- Місце і час подій, описаних у творі.
- Який епізод ти хотів би пережити разом з героями твору?
- Які поради ти дав би герою твору?
- На що тебе надихнула книга?
- Які нові слова ти запам'ятав і будеш ними користуватися в спілкуванні.
- Які кольори переважають в творі?
- Намалюй свій настрій під час читання.
(Діти можуть продовжити цей перелік і писати в щоденник інші свої думки, прислухаючись до себе )
Щоденник можна оформлювати на аркушах А-4, з яких потім створити брошуру або в альбомі для малювання, або аркуші вкладати у файли, або блокноті, або товстому зошиті тощо.
Раджу робити записи в своєму щоденнику відразу після прочитання книги, поки в пам'яті залишилися свіжі спогади про неї.
Можна скористатися зразками-шаблонами ведення читацьких щоденників з інтернету за посиланнями:
Бажаю натхненного читання
та яскравого літа!