Спортивні змагання присвячені до Дня ЦЗ

Про матеріал
Спортивні змагання присвячені до Дня ЦЗ Підготував: вчитель фізичної культури КМЛ №2 Козиренко А.В. Мета заходу – вдосконалення фізичних вмінь та навичок дітей,забезпечення їхньої рухової активності,перевірка вміння розрізняти учнями безпечне від небезпечного та приймати зважені рішення у будь-яких життєвих ситуаціях.
Перегляд файлу

Спортивні змагання

присвячені до Дня ЦЗ

 

Підготував: вчитель фізичної культури

 КМЛ №2

Козиренко А.В.

 

Мета заходу  вдосконалення фізичних вмінь та навичок дітей,забезпечення їхньої рухової активності,перевірка вміння розрізняти  учнями безпечне від небезпечного та приймати зважені  рішення у будь-яких  життєвих ситуаціях.

   Поставлені задачі:

  • Розвиток фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку:швидкості,спритності,координації рухів,влучності.
  • Розвиток уваги,швидкості реакції на сигнал,кмітливості і логічного мислення.
  • Розвиток вміння роботи з великим і малим м’ячами.
  • Інтеграція фізичної культури з іншими навчальними предметами (математикою, основами здоров’я).

 

Положення про змагання

Місце проведення: спортивний зал школи.

Учасники змагань : учні  4-х класів.

Кількісний склад команд :  10 гравців (5хл., 5 дів.)

Організатор змагань: вчитель фізичної культури  Грабова В.О.

Склад журі: адміністрація школи.

Використаний спортивний інвентар: обручі гімнастичні (малі) 4 шт., маленькі м’ячики (2 шт), волейбольні ,баскетбольні,футбольні м’ячі (2 шт.,2 шт.,1 шт.), гумові фішки (2 шт.), гімнастичні мати (2 шт.), ключки і  саморобні хокейні шайби (по 2 шт.), саморобні «ступи» (2 шт.), кольорові карточки з математичними прикладами (20 шт.),ватмани з вікториною(2 шт.)

                                                           Програма змагань

  1. Шикування команд.
  2. Представлення капітанами назви та емблеми кожної команди.
  3. Перешикування команд на естафети в колони.

4.Естафети:

1 естафета. Команди вишикувані в колони по одному перед стартовою лінією. На протилежній стороні спортзалу напроти кожної команди розміщені маленькі обручі. Перший гравець по сигналу з маленьким м’ячиком біжить до обруча,стає в нього і передає м’яч,прокотивши його по підлозі, другому гравцю. Зловивши м’ячик,наступний гравець приносить його першому і шикується за ним. Перший гравець продовжує передачу м’ячика почергово всім гравцям команди поки вся колона не перешикується за його спиною.

 

2 естафета «Одногорбий верблюд» Команди вишикувані в колони по одному перед стартовою лінією, в руках за спиною у напрямного баскетбольний м’яч, тулуб гравця нахилений вперед (імітація одногорбого верблюда). На протилежній стороні спортзалу  розміщені обручі.  По сигналу перший номер біжить до обруча, повертається назад і передає м’яч наступному учаснику. Другий номер повторює те саме і т.д. Естафета закінчується в той момент,коли останній гравець передасть м’яч першому гравцю.

 

Конкурс «Кенгуру».  На протилежній стороні спортзалу напроти кожної команди розміщені обручі.  За звуковим сигналом гравець із затиснутим між колінними суглобами волейбольним  м’ячем починає пересуватися стрибками до обруча, повертається назад.( 1 учасник  від команди).

 

3 естафета «Математична».  Перед кожною командою на визначеній відстані стоїть стілець,на якому лежать 10  карточок з математичними прикладами(за  навчальною програмою з математики 4 класу) і кулькова ручка. За сигналом перший гравець підбігає до стільця, бере карточку зі своїм порядковим номером, розв’язує приклад і повертається для передачі естафети наступному гравцю. Перемога команди, яка швидше закінчить естафету і дасть більшу кількість правильних відповідей.

 

4 естафета «Гонка в ступі» . Капітани команд отримують по 2 «ступи». За сигналом перший гравець в «ступі» біжить до обруча,оббігає,повертається назад і передає «ступу» наступному учаснику і т.д. Перемагає та  команда, яка швидше закінчить гонку « в ступі».

 

Конкурс «Забий гол» . Гравці отримують футбольні м’ячі. З визначеної відстані,почергово виконують по 5 ударів по воротах будь-яким вивченим способом. Перемога тої команди,гравець якої виконав більшу кількість голів.

(1 учасник  від команди).

 Спортивна вікторина . Кожна команда отримує  ватман , на якому міститься перелік питань з предметів: фізична культура і основи здоров’я. Учасникам дається час 5 хвилин на відповіді. Виграє команда,яка дала більшу кількість правильних відповідей (при виникненні спірного питання враховується  закінчення вікторини раніше визначеного часу).

5 естафета «Передай шайбу». Гравці отримують ключку і шайбу. Завдання естафети: провести ключкою шайбу до обруча,назад і передати наступному.

 Силовий конкурс. Гравець команди виконує згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Виграє гравець який виконав більшу кількість віджимань від підлоги.(1 учасник від команди.)

 6 естафета «Влуч у ціль». На визначеній відстані напроти кожної команди розміщена фішка  у вигляді ковша.  Завдання гравців влучити м’ячем у фішку, оббігти обруч і передати предмет наступному.

5.Підведення підсумків змагань (підрахунок балів).

6.Церемонія нагородження переможців.

  Примітка: перемога в кожній естафеті приносить команді  5 балів, поразка – 2 бала.

Питання спортивної вікторини:

  1. Як правильно поводитись у натовпі,як просуватися до виходу?

а) Бігти в паніці до виходу,намагаючись розштовхати людей.

б) Спокійно виходити. Тримати руки внизу,притуливши їх до тіла.

в) Не панікувати. Схрестити руки, поклавши їх собі на плечі ліктями вперед і дати натовпу нести тебе по ходу його руху.

  1.  Назвіть номера телефонів екстрених служб у визначеному порядку:пожежно-рятувальна служба, поліція, швидка медична допомога.

а) 103,102,101.

б) 101,102,103.

в)  102,103,101.

       3. Що відноситься до засобів пожежогасіння?

а) Вогнегасник.

          б) Лопата і пісок.

в) Ковдра із цупкої тканини.

    4. Якими будуть ваші дії при виявленні підозрілого предмету(пакет,коробка,сумка,ін.),який ви помітили у багатолюдному місці(у супермаркеті, на зупинці громадського транспорту, в парку)?

а) Обов’язково  розгорну  чи розкрию , можливо там щось, що мені знадобиться!

б) Не торкаючись незнайомого предмету,повідомлю дорослу людину,яка там працює чи просто знаходиться поблизу та відійду якнайдалі від цього місця.

 в) Спокійно пройду повз незнайомий підозрілий предмет і ніяких дій вживати не буду.

5.Ваші дії у разі виникнення пожежі вдома?

а) Буду сидіти сховавшись,чекати допомоги.

 б) Покидаючи багатоповерховий будинок, обов’язково скористаюся  ліфтом,так значно швидше!

в) Опущуся навколішки і приклавши до рота вологу тканину,щоб вберегтися від диму, буду рухатися до виходу. Вибравшись назовні подзвоню за номером 101.

Спортивний позакласний захід

«Олімпіада для школяриків»

Підготувала: вчитель фізичної культури

 СЗШ № 1 м. Львова

Грабова В.О.

 

Мета змагань  – вдосконалення фізичних вмінь та навичок дітей,забезпечення їхньої рухової активності,пропаганда здорового способу життя,виховання любові до занять фізичною культурою і спортом,формування гуманних взаємин з однолітками,вміння співчувати і радіти спільним успіхам.

 

    Поставлені задачі:

  • Розвиток фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку:швидкості,спритності,координації рухів,швидкості реакції рухових дій.
  • Розвиток уваги,швидкості реакції на сигнал,кмітливості і логічного мислення.
  • Розвиток вміння роботи з різним спортивним інвентарем.
  • Інтеграція фізичної культури з предметом основи здоров’я.

 

                                                      Положення про змагання

Місце проведення: спортивний зал школи.

Учасники змагань : учні  4-х класів.

Кількісний склад команд :  8 гравців (4хл., 4 дів.)

Організатор змагань: вчитель фізичної культури  .

Журі: адміністрація школи.

 

     Використаний спортивний інвентар:

    обручі гімнастичні (малі) 4 шт.,волейбольні ,баскетбольні, м’ячі (2 шт.,2 шт.), гумові фішки (6 шт.), гімнастичні мати (2 шт.), гімнастичні палиці (4 шт.), різнокольорові «пелюстки» з картону з (14 шт.),кольоровий картон  з вікториною(2 шт.),самокати(2 шт.),кеглі (6 шт.),канат,музичне забезпечення.

 

Програма змагань

  1. Шикування команд.
  2. Перешикування команд на естафети в дві колони.

Естафети ( під час естафет звучить бадьора музика,яка піднімає настрій і підсилює позитивні емоції під час змагань!).

1 естафета «Тунель». Команди вишикувані в шеренгу і приймають упор лежачи. Напрямний тримає в руках волейбольний м’яч,а замикаючий стає в кінці шеренги . По сигналу перший гравець прокочує м’яч під гравцями і приймає упор лежачи,останній гравець ловить його і з ним в руках перебігає на початок шеренги. Завдання повторюється, поки перший гравець не опиниться на своєму місці.

2 естафета «Стрибки на м’ячі ». Команди вишикувані в колони по одному перед стартовою лінією, напрямний сідає на баскетбольний м’яч. На на визначеній відстані  розміщені обручі.  По сигналу перший номер стрибає,сидячи на м’ячі до обруча,повертається назад бігом і передає м’яч наступному учаснику. Другий номер повторює те саме і т.д. Естафета закінчується в той момент,коли останній гравець передасть м’яч першому гравцю.

3 естафета «Квітка -Семицвітка».  Перед кожною командою на визначеній відстані лежать два маленьких обруча, в першому лежать різнокольорові пронумеровані «пелюстки» ,в руках у першого гравця баскетбольний м’яч. За сигналом перший гравець біжить до другого обруча і кладе м’яч в середину,створюючи «серцевину» для «квітки»,  повертається для передачі естафети наступному гравцю. Кожний  наступний гравець бере «пелюстку» під своїм порядковим номером і добавляє в другий обруч. Перемога команди, яка швидше закінчить естафету і створить квітку «квітка-семицвітка».

4 естафета.  «Долання перешкоди ». Кожний учасник долає перепону,проповзаючи «по-пластунськи» по гімнастичному мату під низько натягнутою резинкою,повертається назад і передає естафету. Перемагає та  команда, яка швидше закінчить долання перешкоди.

5 естафета «Гонка самокатів». Перші гравці отримують самокати. Завдання естафети:проїхати на самокаті між кеглями «змійкою»  до обруча,повернутися назад по прямій  і передати естафету наступному.

 6 естафета «Біг жучків». Перші гравці отримують волейбольні м’ячі і  приймають положення упор лежачи ззаду, обличчям вперед. Завдання кожного гравця пройти шлях до обруча ,підштовхуючи м’ячі ногою і ,пересуваючись як «жучок».

 7 естафета «Стрибки через канат». Всі гравці команди почергово забігають,стрибають через «скакалку»  і вибігають з під неї ( канат крутять вчитель з учнем-помічником). Перемагає команда,гравці якої виконали стрибки через «скакалку» не зачепивши її ,і не зупинивши її рух.

             5.Підведення підсумків змагань (підрахунок балів).

            6. Нагородження переможців грамотами і призами.

            Примітка: перемога в кожній естафеті приносить команді  5 балів, поразка – 4 бала.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 вересня 2023
Переглядів
430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку