Розробка заходу з елементами тренінгу
«Старт до успіху»
для здобувачів освіти 5 – 6 класів
Мета: мотивувати здобувачів освіти відповідальності за особисті вчинки
Завдання: – навчити здобувачів освіти адекватно сприймати особисті
якості;
– сприяти усвідомленню свого лідерського потенціалу;
– допомогти розвивати в собі вміння позитивно впливати один на
одного;
– формувати конструктивні шляхи до співпраці
Вступне слово (2 – 3 хв.).
Доброго дня. Мене звуть Марко, а мене Крістіна. Ми є членами лідерського складу учнівського самоврядування гімназії під назвою «РЕП». Для нашої подальшої роботи вам необхідно ознайомитися з правилами нашого заняття та їх дотримуватися.
Давайте тепер ми познайомимося з вами.
Вправа 1. «Знайомство» (3 – 5 хв.)
Мета: навчитись знаходити в собі найкраще.
Хід вправи: Кожен учень повинен назвати свою найкращу якість на першу букву свого імені починаючи зі слів: «Мене звуть….. Я ….».
Ведучі. Давайте з вами поміркуємо. Хто такий лідер? Як ви вважаєте, якими якостями повинен володіти лідер?
Вправа 2. Мозковий штурм «Дерево ідей» (10 – 15 хв.)
Мета: розробка пропозицій щодо можливих та необхідних якостей, якими повинен володіти лідер.
Хід вправи: Вам пропонується на стікерах написати найголовнішу якість, якою, на вашу думку, повинен володіти лідер.
Кожна дитина називає написану якість.
Як ви вважаєте, чи присутні у вас певні якості? Чи потрібні вони? Як їх можна розвинути?
Ведучі. А тепер ці якості ми розвісимо на наше «Дерево ідей».
Продовжимо? Зараз ми з вами трішечки відпочинемо.
Вправа 3. «Австралійський дощ» (3 – 5 хв.)
Мета: забезпечення психологічного розвантаження учасників.
Хід вправи: Учасники стають у коло. Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте послухаємо разом, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи, Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Слідкуйте уважно!
Ведучі. Маємо надію, що всі ви розслабились і готові до наступної вправи.
Скажіть, чи важко вам з кимось у парі робити щось спільне? Чи завжди ви отримували гарний результат? А після результату особисті стосунки не потерпали змін? А давайте спробуємо!
Вправа 4. «Спільна справа» (15-20хв)
Мета: згуртованість, мотивація на спільний результат
Хід вправи. Всі учасники діляться по двоє і беруться за руки з партнером. Вільними руками (у одного з пари це ліва рука, а в іншого – права) необхідно упакувати подарунки: обернути папером, зав'язати бант. Конкурс на швидкість і якість виконання.
Результат: для перемоги в грі партнери повинні розуміти один одного з півслова, жесту, погляду. Змагальний дух покращує відносини і сприяє згуртуваності команди, а також мотивує на спільний результат.
Рефлексія.
В обговоренні учасники діляться своїми враженнями. Що було зробити найпростіше, а що важче.
Заключне слово (3хв)
Наше групове заняття підійшло до кінця. Ви багато дізналися про себе, багато чому навчилися, змогли відкрити щось нове в собі і в своїх колегах.
Давайте поаплодуємо один одному за нашу з вами спільну працю.
Розробили:
учениця 11 Б Феденко Крістіна,
учень 9Б класу Саідов Марко,
практичний психолог КТГ
Овсієнко Н.В.