«Старт до успіху» для здобувачів освіти 5 – 6 класів

Про матеріал
мотивація здобувачів освіти до формування соціальної активної позиції, громадської відповідальності за особисті вчинки
Перегляд файлу

Розробка заходу з елементами тренінгу

«Старт до успіху»

для здобувачів освіти 5 – 6 класів

 

Мета:  мотивувати здобувачів освіти відповідальності за особисті вчинки

Завдання: – навчити здобувачів освіти адекватно сприймати особисті

     якості;

– сприяти усвідомленню свого лідерського потенціалу;

– допомогти розвивати в собі вміння позитивно впливати один на

одного;

– формувати конструктивні шляхи до співпраці

 

Вступне слово (2 – 3 хв.).

Доброго дня. Мене звуть Марко, а мене Крістіна. Ми є членами лідерського складу учнівського самоврядування гімназії під назвою «РЕП». Для нашої подальшої роботи вам необхідно ознайомитися з правилами нашого заняття та їх дотримуватися.

Давайте тепер ми познайомимося з вами.

 

Вправа 1. «Знайомство» (3 – 5 хв.)

Мета: навчитись знаходити в собі найкраще.

Хід вправи: Кожен учень повинен назвати свою найкращу якість на першу  букву свого імені починаючи зі слів: «Мене звуть….. Я ….».

 

Ведучі. Давайте з вами поміркуємо. Хто такий лідер? Як ви вважаєте, якими якостями повинен володіти лідер?

 

Вправа 2. Мозковий штурм  «Дерево ідей» (10 – 15 хв.)

Мета: розробка пропозицій щодо можливих та необхідних якостей, якими повинен володіти лідер. 

Хід вправи: Вам пропонується на стікерах написати найголовнішу якість, якою, на вашу думку, повинен володіти лідер.

Кожна дитина називає написану якість.

Як ви вважаєте, чи присутні у вас певні якості? Чи потрібні вони? Як їх можна розвинути?

 

Ведучі. А тепер ці якості ми розвісимо на наше «Дерево ідей».

Продовжимо? Зараз ми з вами трішечки відпочинемо.

 

Вправа 3. «Австралійський дощ» (3 – 5 хв.)

Мета: забезпечення психологічного розвантаження учасників.

Хід вправи: Учасники стають у коло. Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді да­вайте послухаємо разом, який він. Зараз по колу лан­цюжком ви будете передавати мої рухи, Як тільки во­ни повернуться до мене, я передам наступні. Слідкуй­те уважно!

  • В Австралії піднявся вітер. (Ведучий тре до­лоні)
  • Починає накрапувати дощ. (Клацає пальцями)
  • Дощ посилюється. (Почергово плескання доло­нями по грудях)
  • Починається справжня злива. (Плескання по стегнах)
  • А ось і град - справжня буря. (Тупіт ногами)
  • Але що це? Буря стихає. (Плескання по стег­нах)
  • Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях)
  • Рідкі краплі дощу падають на землю. (Клацання пальцями)
  • Тихий шелест вітру. (Потирання долонь)
  • Сонце! (Руки догори).

 

Ведучі. Маємо надію, що всі ви розслабились і готові до наступної вправи.

Скажіть, чи важко вам з кимось у парі робити щось спільне? Чи завжди ви отримували гарний результат? А після результату особисті стосунки не потерпали змін? А давайте спробуємо!

 

Вправа 4. «Спільна справа» (15-20хв)

Мета: згуртованість, мотивація на спільний результат

Хід вправи. Всі учасники діляться по двоє і беруться за руки з партнером. Вільними руками (у одного з пари це ліва рука, а в іншого – права) необхідно упакувати подарунки: обернути папером, зав'язати бант. Конкурс на швидкість і якість виконання.

Результат: для перемоги в грі партнери повинні розуміти один одного з півслова, жесту, погляду. Змагальний дух покращує відносини і сприяє згуртуваності команди, а також мотивує на спільний результат.

Рефлексія.

В обговоренні учасники діляться своїми враженнями. Що було зробити найпростіше, а що важче.

 

Заключне слово (3хв) 

Наше групове заняття підійшло до кінця. Ви багато дізналися про себе, багато чому навчилися, змогли відкрити щось нове в собі і в своїх колегах.

Давайте поаплодуємо один одному за нашу з вами спільну працю.

 

 

 

Розробили:

учениця 11 Б Феденко Крістіна,

учень 9Б класу Саідов Марко,

практичний психолог КТГ

Овсієнко Н.В.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
22 березня 2023
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку