Стаття «Найбільший у світі портрет Шевченка». Правопис слів з префіксом «най».

Про матеріал
Мета уроку: Формування предметних компетентностей: розширити і поглибити знання учнів про найвищий ступінь порівняння прикметників; познайомити з терміном «мурали»; учити розрізняти їх за характеристиками, ознаками; розвивати вміння правопису слів з префіксом “най” та застосування правил переносу слів з рядка в рядок; розвивати мовлення, пам`ять, пізнавальний інтерес; збагачувати словниковий запас учнів і вдосконалювати навички каліграфічного і грамотного письма. Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: формувати здатність переключатися з одного виду діяльності на інший; розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес; комунікативної: розвивати зв’язне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання; дотримуватися етичних норм мовлення, культури спілкування. самоосвітньої: через самостійну роботу в класі; здоров’язберігаючої: розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою; соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату; загальнокультурної: дотримуватися правил поведінки на уроці; бачити прекрасне у мистецтві та українській творчості; виховувати любов до рідної мови та українських митців.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегрований урокз української мови та читання(за програмою Р. Б. Шияна)Підготувала:вчитель початкових класів. Житомирського приватного християнського ліцею “Сяйво”Мельник Людмила Володимирівна

Номер слайду 2

Тема уроку: Стаття «Найбільшийу світі портрет. Шевченка». Правопис слів з префіксом «най».

Номер слайду 3

Мета уроку: Формування предметних компетентностей:розширити і поглибити знання учнів про найвищий ступінь порівняння прикметників; познайомити з терміном «мурали»; учити розрізняти їх за характеристиками, ознаками; розвивати вміння правопису слів з префіксом “най” та застосування правил переносу слів з рядка в рядок; розвивати мовлення, пам`ять, пізнавальний інтерес; збагачувати словниковий запас учнів і вдосконалювати навички каліграфічного і грамотного письма. Формування ключових компетентностей:уміння вчитися: формувати здатність переключатися з одного виду діяльності на інший; розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес; комунікативної: розвивати зв’язне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання; дотримуватися етичних норм мовлення, культури спілкування.самоосвітньої: через самостійну роботу в класі;здоров’язберігаючої: розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою;соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;загальнокультурної: дотримуватися правил поведінки на уроці; бачити прекрасне у мистецтві та українській творчості; виховувати любов до рідної мови та українських митців.

Номер слайду 4

І. Організація класу (емоційне налаштування)Всі сідайте тихо, діти,Домовляймось не шуміти,На уроці не дрімати,А старанно працювати.

Номер слайду 5

ІІ. Каліграфічна хвилинка та письмо для себе. Запишіть у зошит сьогоднішнє число та Класна робота. Пропишіть рядочки з’єднань буквосполучень. во вл ам ас 3) З поданих буквосполучень утворіть і запишіть одне слово.

Номер слайду 6

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Бесіда. Як ви та ваші рідні дізнаєтеся новини та іншу інформацію?Як раніше передавали інформацію, коли не було інтернету й телебачення?2. Робота в групах. Дістаньте з кошика роздруківку з інформацією про мурали. Прочитайте текст у групі ланцюжком по реченню. То що ж таке «мурали»? (Вуличний живопис)Коли з’явилися перші мурали? (У стародавні часи – це були наскельні малюнки)

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Розгляньте роздруківки з муралами в містах різних країн, які знаходяться в кошику. Чи впізнали ви на фото мурали нашого міста?

Номер слайду 9

ІV. Робота над новим матеріалом. Робота з підручником. Прочитайте повідомлення, яке було опубліковане на сайті новин (с. 74-75, підручн. «Укр. м. та чит.», автор Г. Остапенко).- Але спершу, поглибимо наші знання про «мурали» і прочитаємо визначення цього слова у Тлумачку (с. 139).

Номер слайду 10

2. Робота з текстом.1) Діти, про що ви дізналися з повідомлення? (Звернути увагу дітей про рекордну величину портрета, «Книгу рекордів Гіннеса». Відповіді дітей).2) Яку ще інформацію про цей мурал хотіли б отримати? Запишіть у зошиті запитання до його авторів.3) Впр. 4, с. 75. Прочитайте повідомлення ще раз і випишіть всі числа, що в ньому трапляються (інтегроване завдання з математикою).

Номер слайду 11

4) Виконання усної вправи 8, с. 75. Знайдіть в тексті найдовше слово та розділіть його для переносу. Давайте пригадаємо правила переносу слів з рядка в рядок та подивимося відео: https://svitdovkola.org/metodic/um3/tema7/media15 СІМ-НАД-ЦЯ-ТИ-ПО-ВЕР-ХО-ВИЙСкільки складів у цьому слові? (8 складів)

Номер слайду 12

V. Фізкультхвилинка.https://www.youtube.com/watch?v=0me. G5 Pn_i. OI

Номер слайду 13

VІ. Мовна тема. Введення в тему. У Чистомовика для вас є ще одне важливе завдання та цікава інформація. Зараз ми дізнаємося про материк, який теж має свої надзвичайні рекорди. https://cikavo-znaty.com/256-ckav-fakti-pro-antarktidu-html/Роздивіться фото на екрані. Чи впізнали ви цей материк? Якими словами можна його описати? (Усні відповіді дітей).

Номер слайду 14

2. Робота в парах (проблемне завдання). Дістаньте з кошика завдання-роздруківку про Антарктиду і запишемо рекорди цього материка, працюючи в парах. Щоб правильно виконати це завдання, використайте правило у підручнику на с. 75, запропоноване Чистомовиком.

Номер слайду 15

3. Самостійна робота в Тренажері. Закріпіть свої знання та попрацюйте в Тренажері на с. 32.

Номер слайду 16

VІІ. Рефлексія уроку. Самооцінювання. Знайдіть у кошику роздруківку і обведіть смайлик, який відповідає вашим емоціям.2. «Мікрофон». Що нового ви дізналися на уроці?Що для вас на уроці було найдивовижнішим?

Номер слайду 17

VІІІ. Домашнє завдання. Підручник, вправа 9, с. 75.2. «Тренажер», с. 32 (закінчити).3. Позаймайся у навчальній грі: Тварини-рекордсмени: https://learningapps.org/3188090 Правопис префіксів: https://learningapps.org/3874208

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Даценко Ірина Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 лютого 2023
Переглядів
572
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку