Стаття "Використання технології "Навчання в русі" на уроках англійської мови

Про матеріал
Дана стаття містить практичні поради та приклади застосування технології 'Навчання в русі'. Рекомендовано для застосування в початковій школі.
Перегляд файлу

Використання технологіїНавчання в русі на уроках англійської мови

 Проводжаючи дитину до школи, батьки, перш за все, турбуються про якість освіти, прагнуть аби син чи донька отримали високі результати у навчанні та здобули достойну професію. Так, і вчитель, готуючись до уроку, прагне першочергово передати учням знання з певного предмету, навчити виконувати те чи інше завдання. Так, дійсно, високий рівень освіти є безумовною ознакою сучасної людини, але жоден вчитель чи батьки не будуть заперечувати, що щаслива дитина – це , перш за все, здорова дитина. Звичайно, спосіб життя закладається в родині та залежить від батьків та середовища , в якому зростає дитина. Але не забуваймо, що вступивши до першого класу, учні проводять більшу частину дня в школі, і завдання вчителів – не лише навчити, а й зберегти здоровя дитини. Дуже доречним є використання в початковій школі технології Навчання в русі. На мою думку, вона не лише допомагає підтримувати фізичний стан учнів, а й полегшує роботу вчителя. Не секрет, що молодшим школярам важко зберігати увагу і сконцентрованість протягом тривалого часу, вони швидко втомлюються, сидячи за партою, урок перестає для них бути цікавим, особливо наприкінці. Вчитель, звичайно, постійно змінює види роботи, робить перерви (виконуючи фізкультхвилинки), але, якщо й під час засвоєння навчального матеріалу діти будуть постійно рухатись, це дасть прекрасний результат. Зокрема, використовуючи технологію “  Навчання в русі” на уроках англійської мови, я помітила, що діти постійно сконцентровані, навчальний матеріал дається їм легше, відсутня байдужість і втома, учні йдуть з уроку в хорошому настрої.

Технологія Навчання в русі ” передбачає використання творчості самого вчителя. Таким чином, я можу постійно змінювати вправи, тому кожен урок є непередбачуваним для дітей, в них немає так званого ефекту звикання”.

Далі наведені приклади вправ з використанням даної технології.

На початку уроку після привітання пропоную дітям написати слово Helloкінчиком носа, колінами, плечима. Цю ж вправу використовуємо при вивченні нових літер, слів.

Виконуючи мовленнєву зарядку, використовую мяч, почергово кидаючи його учням, і запитую (How are you? What’s your name? Where are you from? etc), або ж діти говорять ланцюжком, виконуючи таким чиеом повороти тулуба.

Так, наприклад, виконуючи фонетичну зарядку, я використовую гру Впіймай звук.” Вчитель називає слова, якщо учні чують вказаний звук, вони піднімають руки вгору, якщо ні – повертають голову вліво-вправо. Рухи кожного уроку змінюю (руки за голову, на плечі, за спину, на коліна, заплющуємо очі, встаємо, сідаємо тощо).

При вивченні кількісних числівників пропоную рахунок 1-5, 1-20, лічбу десятками. Діти називають числа, по-черзі повертаючись один до одного. На закріплення пропоную обернутись 5 (10) разів, пострибати, поплескати в долоні і порахувати.

При вивченні дієслів використовую таку вправу. Вчитель називає англійською мовою дієслово, учні показують його жестами, мімікою (jump, swim, run, hide, cook, drive, turn around etc).

Вправа на закріплення вивченої лексики: один учень стоїть спиною до дошки, на дошці висить картка із зображенням слова. Решта дітей біля парт жестами і мімікою показують дане слово, учень біля дошки вгадує слово.

При вивченні неправильних дієслів застосовую таку вправу. Якщо вчитель говорить інфінітив дієслова, учні підстрибують, якщо минулу форму – обертаються (рухи можна змінювати).

Вправа на закріплення при вивченні частин тіла (може використовуватись і як фізкультхвилинка кожного уроку). Гра “На швидкість”: ведучий (вчитель або учень) називає (показує) команди для виконання, хто з дітей виконує останній, той сідає , і так до переможця (Touch your nose, hands on your shoulders, hands on your knees/ears/head etc).

Відомо, що рівень розвитку мовленнєвого апарату залежить від ступеня сформованості точних скоординованих рухом пальчиків дитини. Так, при вивченні (повторенні) літер англійського алфавіту учні пишуть пальчиками на спині сусіда букви і вгадують. При вивченні нової лексики (як правило 5слів) діти торкаються в підручнику картинок з зображенням нових слів окремим пальчиком.

При вивченні теми Сімя співають пісню Finger family, де кожен пальчик позначає члена сім’ї.

Фізкультхвилинка для пальчиків: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 open your books, close your books, clap and say it again.

Я навела приклади вправ, що використовую на уроках англійської мови. Рухи та ігри можна підбирати тематично. Так, звичайні уроки стають цікавішими, динамічнішими, на яких легше працювати і учням, і вчителю.

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинки на уроках англійської мови

1,1,1  Little dogs run,

2,2,2  I see you,

3,3,3  cats on the tree,

4,4,4  frogs on the floor,

5,5,5  birds in the sky.

***

Blue sea, green tree, brown hand, yellow sand,

Rose red, grey head, snow white, black night.

***

Hands up, hands down, hands on hips and sit down

Stand still and jump, hop, hop, hop, hop and now stop

Bend left, bend right, stand still and jump

Hop, hop, hop, hop and now stop. Turn around, round, round,

Clap, clap and sit down.

***

Open the window, open the door

Touch the table, touch the floor

Close the door, turn the key

Open your books and look at me.

***

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes

And eyes and ears and mouth and nose

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes.

***

1,2  Buckle my shoe,

3,4  Knock at the door,

5,6  Pick up sticks,

7,8  Stand up straight,

9,10  A big fat hen.

 

 

docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
759
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку