Стаття (з досвіду роботи) "Інклюзивна освіта"

Про матеріал
Рекомендації щодо роботи учителів в навчально-реабілітаційних центрах. В статт розкривається: 1. Поняття інклюзивної освіти. 2.Основні моменти, на яких грунтується інклюзивна освіта. 3.Шляхи реалізації. 4. Практичні поради.
Перегляд файлу

 

 

                   Інклюзивна освіта (з досвіду роботи)

 

 Інклюзивна освіта — це така освіта, що ґрунтується на принципі забезпечення  дітей знаннями  та на праві здобуття знань. Це передбачає навчання дитини з особливими потребами в умовах загальноосвітнього закладу або у спеціальному навчальному закладі (навчально-реабілітаційному центрі).

  Інклюзивна освіта ґрунтується на 5 основних моментах:

  1. Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень.
  2. Кожна дитина здатна відчувати й думати, говорити.
  3. Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб її чули.
  4. Усі діти мають потребу бути корисними.
  5. Усі діти потребують підтримки та дружби.

 

 

Реалізація інклюзивної  освіти має  такі завдання:

1.Організувати таким чином навчально-виховний процес, щоб задовольнити освітні потреби  дітей з особливими  потребами.

2.Розробити систему навчання доступною  для дітей з особливими освітніми потребами.

3.Створити позитивний та спокійний клімат у класі.

 

  В основі практики інклюзивного навчання лежить ідея індивідуального підходу  до кожного  учня, отже, навчання має бути організоване таким чином, щоб задовольнити освітні потреби дитини, що має будь-які вади.

      Як вчитель зарубіжної літератури в інклюзивній освіті, я ставлю перед собою завдання:

- формування розвитку самостійної, творчої особистості;

- стимулювання інтересу до читання ;

- формування  відчуття краси та виразності художнього слова;

- плекання вміння сприймати прекрасне, творити власну особистість його засобами;

- сприяння виробленню естетичних смаків, поглядів і уподобань учнів;

- розвиток умінь сприймати літературний твір як явище мистецтва у єдності його змістових та формальних особливостей;

- формування читацької культури; т

- підвищення загального рівня культури учнів як повноправних членів соціуму та активних учасників соціальних процесів;

- виховання в учнів поваги до національної культури та інших етнокультурних традицій;

- виховання поваги до книги, до художнього твору, що є унікальною одиницею передачі інформації.

 Використовую певну модель в інклюзивних класах.

Скажи мені    і я забуду.

Покажи мені    і я запам’ятаю.

Дай зробити    і я зрозумію.

 

Якщо зрозуміти, що навчання в інклюзивних класах – це не лише передача  знань, а й творчий процес  взаємин між учителем та учнями, то, створюючи в класі  атмосферу визнання і підтримки, таким чином, формуємо у дітей з особливими освітніми  потребами позитивне ставлення до навчання.

 

 

 

         

 

docx
Додано
30 березня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку