Стратегія самореалізації особистості

Про матеріал
Презентація містить додатки до уроку-тренінгу "Стратегія самореалізації". Оскільки успіх інноваційних змін, у першу чергу, залежить від учителя, його творчого потенціалу, безперервної самоосвіти, активної життєвої позиції, пропоную викладений інноваційний пошук використати колегам, вчителям основ здоров’я, під час вивчення розділу «Психічна і духовна складові здоров’я».
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Стратегія самореалізації

Номер слайду 2

Мета:  розвивати потребу у самореалізації особистості;пояснити учням, як формується самооцінка;з’ясувати недоліки завищеної і заниженої та переваги здорової (адекватної) самооцінки;формувати навички постановки і досягнення мети;виховувати самоповагу, взаємоповагу, впевненість у власних силах, рішучість;формувати уміння працювати в команді;розвивати креативність учасників тренінгу.сприяти формуванню мотивації до самопізнання і самовизначення особистості як важливих життєвих навичок; формувати повагу і визнання до себе та інших людей; розвивати адекватну самооцінку, вміння аналізувати, приймати   рішення, вибирати правильну життєву позицію;

Номер слайду 3

Недостатньо знати собі ціну — треба ще вміти себе реалізувати (Євген Сагаловський)

Номер слайду 4

Мої очікування. Вправа «Гусак»На аркуші паперу написати слово «гусак» вертикально і навпроти кожної літери записати свої очікування від заняття: Г - гарно працювати…У – уміло виконувати…С - сподіваюсь…А - активно вивчати…К - креативно…

Номер слайду 5

Лист в майбутнє

Номер слайду 6

Піраміда людських потреб

Номер слайду 7

Складові стратегії самореалізації: Самопізнання і самооцінка. Самовизначення. Саморегуляція. Самоосвіта. Самовиховання

Номер слайду 8

Вправа «Мікрофон»За що ви себе любите?Що ви в собі цінуєте?За що можете себе похвалити?

Номер слайду 9

САМООЦІНКА

Номер слайду 10

Тест «Моя самооцінка»У тесті — 32 судження. Оціни їх за наступною шкалою:дуже часто — 4 бали;часто — 3 бали;рідко — 1 бал;ніколи — 0 балів.

Номер слайду 11

1. Мені хочеться, щоб мої друзі мене підбадьорювали.2. Я постійно відчуваю відповідальність за доручену мені роботу.3. Я хвилююся за своє майбутнє.4. Багато хто мене ненавидить.5. Я володію меншою ініціативою, ніж інші.6. Я хвилююся за свій психічний стан.7. Я боюсь виглядати по-дурному.8. Зовнішній вигляд інших набагато кращий, ніж мій.9. Я боюсь виступати з промовою перед незнайомими людьми.10. Я припускаюсь помилок.11. Як шкода, що я не вмію як слід розмовляти з людьми!12. Як шкода, що мені не вистачає впевненості у собі!13. Мені б хотілось, щоб мої дії частіше схвалювали інші.14. Я надто скромний (скромна).15. Моє життя не приносить користі.16. Багато хто неправильної думки про мене.17. Мені ні з ким поділитися своїми думками.18. Люди чекають від мене багато.19. Люди не дуже цікавляться моїми досягненнями.20. Я сором'язливий (сором'язлива).21. Я відчуваю, що багато людей не розуміють мене.22. Я не відчуваю себе в безпеці.23. Я часто хвилююсь даремно.24. Я ніяковію, коли входжу до кімнати, де вже сидять люди.25. Я постійнопочуваюся скутим (скутою).26. Я думаю про те, що люди говорять про мене за моєю спиною.27. Я впевнений (впевнена), що люди майже все сприймають набагато легше, ніж я.28. Мені здається, що зі мною має трапитись якасьнеприємність.29. Мене хвилює думка про те, як люди ставляться до мене.30. Як шкода, що я не такий комунікабельний (така комунікабельна)!31. У суперечках я висловлююсь лише тоді, коли впевнений (впевнена) у своїй правоті.32. Я думаю про те, чого чекають від мене друзі.

Номер слайду 12

Порахуй суму балів та визнач рівень своєї самооцінки0-25: високий рівень самооцінки. Ти не засмучуєшся через зауваження інших і рідко сумніваєшся у своїх діях. Раджу Тобі трошки більше прислухатися до людей, які Тебе оточують, та намагатися краще їх розуміти.26-45: середній рівень самооцінки. Ти рідко страждаєш від «комплексу неповноцінності» та час від часу намагаєшся підлаштуватися під думку інших. Продовжуй у тому ж дусі — Ти добре відчуваєш, чого вартий (варта)!46-128: низький рівень самооцінки. Ти хворобливо сприймаєш критичні зауваження на свою адресу, намагаєшся завжди рахуватися з думками інших і часто страждаєш від «комплексу неповноцінності». Веселіше — насправді Ти крутіший (крутіша), ніж думаєш!

Номер слайду 13

Типи самооцінки. Занижена. Адекватна (здорова)Завищена

Номер слайду 14

Як підвищити самооцінку? 6 кроків, аби розпочати вже зараз

Номер слайду 15

Наша самооцінка впливає на безліч речей: вибір друзів, місця навчання, вибір професії, поведінку під час конфлікту, навіть – на заповітні мрії. Люди із заниженою самооцінкою применшують свої успіхи чи вміння, мовляв: «Я ж нічого особливого не зробив, всі так можуть".

Номер слайду 16

Крок 1

Номер слайду 17

Коли вам приходить в голову якась думка типу "мені не вдасться виконати це завдання!", подумайте над цим:які в мене докази, що це дійсно так?які в мене докази, що це не так?чи були в мене схожі ситуації в минулому та як вдалося їх вирішити?що зараз мені допоможе вирішити це питання?Такий аналіз дасть змогу розглянути думку та виявити: вона дійсно правдива чи ви керуєтеся емоціями, які взяли гору.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Часом простіше подивитися на свою ситуацію очима спостерігача. Уявіть, що до вас прийшла близька людина, а в неї така ж сама ситуація: їй здається, що нічого не виходить, своїм успіхам вона приписує удачу, а не власні старання. Наприклад, зараз у неї, як і у вас, така проблема: "Мені здається, я ні на що не здатна. Навіть не можу вчасно підготуватись до виступу!". Подумайте, що порекомендувати та які аргументи навести людині стосовно неправдивості її слів. Після того, як у вас в голові сформувався план порятунку друга, запитайте себе: як я можу використати власні поради для себе? Що з цього допоможе в моїй ситуації?

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Люди із заниженою самооцінкою мають труднощі з визнанням своїх позитивних рис чи досягнень. При цьому часто забувають теж про свої сильні сторони. Ось це завдання допоможе більш цілісно подивитися на себе та почерпнути інформацію про себе, яку ви до того спеціально не зауважували (Напишіть ваші риси та вміння, про які згадують в розмовах однокласники, друзі, вчителі чи близькі).

Номер слайду 22

Номер слайду 23

«Якщо тобі байдуже, куди потрапити, то тобі байдуже, в який бік іти» (Льюїс Керрол)Так само із нашим сприйняттям себе. Якщо ми не знаємо, якими ми хочемо бути та яких навичок потребуємо, то будемо розвиватися хаотично. Кращих чи гірших рис нема, бо ви самі визначаєте, яка риса допоможе вам почуватися задоволеним собою.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Самооцінка змінюється впродовж життя. Вона зростає, коли ми свідомо розвиваємо ті позитивні риси, які в нас є. Це веде до більшої задоволеності собою, а ще – до похвали та підтримки з боку інших. Цей шлях не є коротким, проте він дає стійкий результат та розуміння, на що в собі можна опиратися, щоб стати тією людиною, якою хочу бути.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

До психолога приходять, щоб попіклуватися про найважливішу людину свого життя – про себе самого. Завдяки спільній праці з фахівцем можна навчитися краще розуміти свої потреби та причини власних труднощів, опанувати нові моделі поведінки та розвинути бажані для вас якості.

Номер слайду 28

Як підвищити самооцінку.mp4

Номер слайду 29

Психологічний потенціалІнтелектуальність (уміння здобувати та обробляти інформацію, читати, обговорювати , спостерігати, робити висновки, аналізувати, приймати зважені рішення, планувати свої дії;Самоконтроль (здатність контролювати свою поведінку, керувати емоціями);Соціальна компетентність (здатність будувати та підтримувати здорові стосунки, працювати в колективі, вміти розв’язувати конфлікти);Упевненість (знання себе, віра у власні сили);Енергійність (сила волі, наполегливість, здатність досягати мети, долати труднощі).

Номер слайду 30

Оцінка психологічного потенціалу. Голова – інтелектуальність. Серце – самоконтроль. Руки – соціальна компетентність. Тулуб – упевненість. Ноги – енергійність

Номер слайду 31

«Найтяжча школа – це школа життя. Ніколи не знаєш, в якому ти класі… Коли наступний іспит… І навіть списати не можеш, бо ні в кого немає твого варіанту…»До побачення!Будьте ЗДОРОВІ та ЩАСЛИВІ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Григор`єва Марія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фролова Тетяна Миколаівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Жарова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
6506
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку