Характеристика навчальної діяльності |
Сформовано (Ѵ) формується |
|
1 |
виявляє інтерес до навчання |
|
2 |
виявляє самостійність у роботі |
|
3 |
доброзичливо ставиться до оточуючих |
|
4 |
співпрацює з іншими дітьми |
|
5 |
дотримується правил поведінки |
|
6 |
діє творчо |
|
7 |
уважно слухає, розуміє |
|
8 |
конструктивно керує емоціями |
|
9 |
оцінює ризики, небезпеку |
|
10 |
самостійно приймає рішення |
|
11 |
дотримується мовленнєвого етикету |
|
Директор Олена ЖИТНЯК
Класний керівник
Підпис батьків___________
СВІДОЦТВО
ДОСЯГНЕНЬ
за |
2023 /2024 навчальний рік |
|
||||
учня |
5 |
класу |
||||
учениці |
|
|||||
комунального закладу |
||||||
«Чернігівський навчально-реабілітаційний центр» |
||||||
|
Чернігівської обласної ради |
|
||||
|
||||||
ім’я та прізвище учня / учениці |
||||||
Предмети |
Результати навчання |
||
Семестр |
Річна |
||
І |
ІІ |
||
Українська мова |
|
|
|
Літературне читання |
|
|
|
Математика |
|
|
|
Інтегрований курс «Пізнаємо світ» |
|
|
|
Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» |
|
|
|
Основи інформатики |
|
|
|
Інтегрований курс «Мистецтво» |
|
|
|
Психомоторний та сенсорний розвиток |
|
|
|
Альтернативна комунікація |
|
|
|
Логопедичні заняття |
|
|
|
Характеристика результатів навчання |
Рівень досягнення результатів навчання |
|||
І семестр |
ІІ семестр |
Річна |
||
Українська мова |
||||
1 |
Усно взаємодіє та висловлюється |
|
|
|
2 |
Письмово взаємодіє та висловлюється |
|
|
|
3 |
Сприймає усну інформацію на слух |
|
|
|
4 |
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
Літературне читання |
||||
1 |
Має розвинене усне зв’язне мовлення |
|
|
|
2 |
Має накопичений словниковий запас |
|
|
|
3 |
Знає літери, робить спроби читати |
|
|
|
4 |
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
Математика |
||||
1 |
Має сформовані кількісні, просторові та часові уявлення |
|
|
|
2 |
Виконує арифметичні дії з предметами, числами |
|
|
|
3 |
Має сформовані уявлення про величини та одиниці вимірювання |
|
|
|
4 |
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
Характеристика результатів навчання |
Рівень досягнення результатів навчання |
|||
І семестр |
ІІ семестр |
Річна |
||
Інтегрований курс «Пізнаємо світ» |
||||
1 |
Має уявлення про соціальні норми, культурні традиції |
|
|
|
2 |
Має навички поведінки у природі, соціальному середовищі |
|
|
|
3 |
Взаємодіє у сім'ї, колективі, суспільстві |
|
|
|
4 |
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» |
||||
1 |
Піклується про здоров’я |
|
|
|
2 |
Приймає рішення для безпеки |
|
|
|
3 |
Поводиться етично |
|
|
|
4 |
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
Основи інформатики |
||||
1 |
Має уявлення про інформацію, її властивості |
|
|
|
2 |
Працює в цифровому середовищі |
|
|
|
3 |
Володіє навичками безпечного використання інформаційних технологій |
|
|
|
4 |
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
Інтегрований курс «Мистецтво» |
||||
1 |
Співає виразно, відтворює ритми |
|
|
|
2 |
Виділяє основні частини предмета, колір |
|
|
|
3 |
Створює художні образи доступними засобами |
|
|
|
4 |
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
Психомоторний та сенсорний розвиток |
||||
1 |
Впізнає предмет за ознакою |
|
|
|
2 |
Групує предмети за ознаками |
|
|
|
3 |
Орієнтується у просторі |
|
|
|
4 |
Загальна оцінка результатів навчання
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання |
Рівень досягнення результатів навчання |
|||
І семестр |
ІІ семестр |
Річна |
||
Альтернативна комунікація |
||||
1 |
Повторює та використовує жести |
|
|
|
2 |
Співвідносить символ з предметом |
|
|
|
3 |
Користується мнемодоріжками, таблицями |
|
|
|
4 |
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
Логопедичні заняття |
||||
1 |
Впізнає, розрізняє окремі звуки |
|
|
|
2 |
Розуміє графічні схеми звукового складу слова |
|
|
|
3 |
Проводить фонематичний аналіз і синтез |
|
|
|
4 |
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|