ТАБЕЛЬ-КАЛЕНДАР. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Про матеріал
Тема. ТАБЕЛЬ-КАЛЕНДАР. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: ознайомити учнів з табелем-календарем; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі на дві і три дії; розвивати математичне мовлення; виховувати старанність. Обладнання. Таблиця усних обчислень; картки ; схеми задач. Тип уроку. Комбінований.
Перегляд файлу

Дата                                      Урок                            Математика                   3 кл.

Тема. ТАБЕЛЬ-КАЛЕНДАР. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета: ознайомити учнів з табелем-календарем; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі на дві і три дії; розвивати математичне мовлення; виховувати старанність.

Обладнання. Таблиця усних обчислень; картки ; схеми  задач.

Тип уроку. Комбінований.

Хід уроку

І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ .

1. Перевірка домашнього завдання

2.Гра «Футбол»

3.Математичний диктант

- Запишіть вирази та обчисліть їх значення зручним способом.

  •               До числа 46 додати суму чисел 18 і 4.
  •               Від суми чисел 37 і 57 відняти 47.
  •               Від числа 91 відняти суму чисел 71 і 15.
  •               До суми чисел 36 і 38 додати 2.

Відповіді: 68; 47; 5; 76.

4.Фронтальне опитування

- Як називаються компоненти при множенні?

- Замініть додавання множенням; 16 + 16 + 16 + 16.

- Замініть множення додаванням; 15-3.

5. Робота за картками. (Індивідуальна робота)

Під час уроку за необхідності

6. Пальчикова гімнастика

ІІІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

- Відгадайте загадки.

  •               Стоїть дуб, на ньому — дванадцять гілок, а на кожній гілці — по чотири гнізда, а в кожному гнізді — по семеро пташенят. (Дні, тижні, місяці, рік)
  •               Сам днів не знає,

А іншим указує. (Календар)

- Сьогодні на уроці ми ознайомимося з табелем-календарем, будемо вчи­тися орієнтуватися в ньому, а також продовжимо розв’язувати задачі і при­клади, що містять дію множення.

ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Робота за табелем-календарем (с. 19, завдання 119)

- Розгляньте календар.

У ньому показано, як рік ділиться на місяці, місяці — на тижні, тижні — на дні. Місяць має 30 або 31 день. У лютому 28 або 29 днів. Рік, у якому лютий має 29 днів, називають високосним.

- Скільки місяців має рік?

- Скільки місяців мають по 31 дню?

- Яке сьогодні число, день тижня, місяць?

2.Первинне закріплення (с. 20, завдання 120)

- Які пори року ви знаєте? Скільки їх?

- Скільки днів триває літо? осінь? зима? весна? 100 років — століття.

3.Фізкультхвилинка

VІ. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1.Робота над задачею (с. 19, завдання 117)

1) Аналіз задачі за питаннями вчителя.

- Складіть коротку умову до задачі.

7 д.— ?, по 3 рушники

                                                ?

Ід.— 4 рушники

2)Диференційоване розв'язування задачі.

- Сильніші учні розв’язують задачу виразом.

3 х 7 + 4 = 25 (р.)

Усі решта — під керівництвом учителя по діях.

2.Самостійна робота

- Обчисліть приклади.

8 + 45 34 - (12 - 6)     2 х 7 - 12

  1. + 39 2 х (13 - 5)     3 х 9 - 17

3.Робота над задачею (с. 19,завдання 118)

1)Аналіз задачі, складання короткої умови.

Петрик — 17 каштанів

Сергійко — 14 каштанів        ?       на ? >

Василько — ?, на 6 каштанів <

- Прочитайте розв’язання задачі з підручника.

- Поясніть, про що дізналися кожною дією.

4.Робота з геометричним матеріалом

Довжина відрізка АВ — 8 см, а відрізок КМ у 2 рази коротший. Знайдіть довжину відрізка КМ.

- Накресліть ці відрізки в зошиті.

5.Завдання з логічним навантаженням

ЩО ЇЛИ КОТИ?

В кожного своя є миска, їсть кіт Мурзик не сосиску,

їсть не рибу кіт Васько і не кашу з молоком.

І руденька Любка наша їсть із мисочки не кашу.

Біла кицька Віолетта Уподобала котлету.

- Хто їсть рибу, хто — сосиску?

- Хто вподобав каші миску?

(Рибу — Любка, сосиску — Васько, а кашу — Мурзик.)

VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

- Що нового дізналися на уроці?

- Який рік називають високосним?

- На який день тижня припадає твій день народження? Новий рік?

VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 20, завдання 121; 122.

docx
Додано
13 вересня 2019
Переглядів
1869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку