Театр відчиняє двері

Про матеріал
І. Вступна частина. Презентація " Проєктна робота як спосіб реалізації діяльнісного підходу в початковій школі:" ІІ. Майстер - клас "Театр відчиряє двері", 1 клас, ЯДС. Презентація покрокової роботи вході реалізації проєкту.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проєктна робота як спосіб реалізації діяльнісного підходу в початковій школі

Номер слайду 2

Залучення учнів початкової школи до проєктної діяльності є одним з ефективних способів реалізації діяльнісного підходу. Проєктна робота розвиває ключові компетентності та наскрізні уміння дітей, сприяє набуттю ними досвіду активносності та застосуванню теоретичних знань на практиці. У дітей формуються здібності до самоосвіти та командної роботи

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Для успішної реалізації проєктної діяльності важливою є роль педагога.

Номер слайду 5

У своїй проєктній роботі ми враховуємо 5 характеристик діяльнісного підходу. Радісна. Соціальна. Активна. Мотивуюча. Значуща

Номер слайду 6

Значуща: запропоновані проєкти мають бути важливими та значущими для учнів, стимулювати ментальну залученість, передбачати співпрацю і дослідження. Соціальна: проєктна діяльність передбачає командну співпрацю, в ході якої педагог організовує процес і створює позитивну соціальну взаємодію. Радісна: успішна і продуктивна командна робота має викликати радість і задоволення під час роботи над проєктом.

Номер слайду 7

Мотивуюча: проєктна робота має надавати можливість не тільки створювати, а й осмислювати, аналізувати чи змінювати – це мотивує, зменшує страх помилки і підвищує впевненість у власних силах, а також дозволяє отримувати задоволення від процесу. Активна: реалізовуючи ідеї проєктної діяльності, варто створювати умови для активного залучення кожного учня у процес дослідження, пошуку, обговорення та реалізації задумів.

Номер слайду 8

Наші проєкти включають такі етапи: Проблема. Планування. Пошук інформаціїПродукт. Презентація. Підведення підсумків та продовження

Номер слайду 9

Для успішної реалізації проєктів педагогуважливо:зацікавлювати дітей у дослідженні теми;викликати бажання навчатися та пізнавати нове;надавати дослідникам час і простір для реалізації задумів для спроб і помилок;проявляти гнучкість у взаємодії з учнями;надавати дітям можливість бути активними учасниками шляхом реалізації власних ідей;

Номер слайду 10

заохочувати учнів до роздумів і висловлювання своїх думок, сприяти формуванню власного бачення дослідників;зосереджувати увагу на процесі, а не на результаті; стимулювати дослідницький процес запитаннями.

Номер слайду 11

Проєктна робота в першому класі

Номер слайду 12

Проєкт Проблемні питання: Що таке театр? Навіщо нам театр? Як створити театр?Хто автор вистави?Як створити виставу?Театр відчиняє двері

Номер слайду 13

Під час роботи над даним проєктом ми: познайомилися з театром як видом мистецтва;розвивали творчі здібності та емоційну чутливість ;збагачували своє активне мовлення новими словами;розвивали уміння розпізнавати цифри та зображати їх на афіші; взаємодіяли у парах і групі

Номер слайду 14

Опис проєкту: I. Проблемні питання Ранкова зустріч. Вправа “Хто я?” Пригадайте, будь ласка, своїх улюблених казкових героїв. Не називаючи імені героя, якого ви обрали, скажіть від нього цікаве побажання всім присутнім на сьогоднішній день. Решта учасників відгадували ім'я героя

Номер слайду 15

Я від Баби утік, і від Діда утік. Посміхайтеся щиро так, як я. Хто я?........ Чекаю у гості Журавля? Вмійте щиро пригощати інших. Хто я?........

Номер слайду 16

Запитання для обговорення: Чи всі герої казок були вам відомі? Із яких казок були герої нашого привітання? Як називають місце, де оживають герої казок? (Театр)II. Планування1. Вправа "Що я знаю про театр?"- Що таке театр?- Чи були ви в театрі?- У якому місті ?

Номер слайду 17

2. Вивчаючи тему «Театр», ми кожного дня здійснювали цікаві віртуальні подорожі до цього загадкового закладу. Починали з відео «Що таке театр і як у ньому себе поводити?»

Номер слайду 18

Запитання для обговорення: У якій країні з'явилися перші театри? Які приміщення мають сучасні театри?Без кого не відбудеться театральна вистава? Які правила поводження в театрі вам запам'яталися?

Номер слайду 19

3. Пропоную вашій увазі ще одну віртуальну екскурсію до театру. "Театр. Віртуальна екскурсія."

Номер слайду 20

4. "Що таке театр? Знайомство дітей з театрами України. Музей театральних героїв."

Номер слайду 21

IV. Продукт “Гра в казковий театр”1. Відео: “Хто головний у театрі?”2. Обговорення: Хто бере участь у виставі?Як ви думаєте, хто головний у театрі?Чому? Моя порада:3. Об’єднуємо учасників у команди довільним способом.4. Обираємо жетони з назвами ролей.5. Кожній команді створити свою казкову історію для вистави з героями казок, яких вони створили з модуліну.6. Робота команд над створенням сценарію та афіші.

Номер слайду 22

III. Пошук (дослідження)I. Оголошення роботи - На початковому етапі виготовляємо свого улюбленого казкового героя з легкого пластиліну(модуліну). II. Творча робота дітей. III. Презентація нашого героя за планом: Називали ім’я створеного казкового героя. Чим схожі/відрізняються ваші герої?Якою казковою силою володіють герої?Як вона їм допомагає?Показували мімікою і жестами настрій та характер своїх героїв.

Номер слайду 23

Оголошення: До прем’єри важливо підготувати необхідний реквізит та афішу, де будуть зазначені назва та головні герої вистави Після пройденого етапу підготовки розпочнемо “Гру у казковий театр”

Номер слайду 24

V. Презентація проєкту. Театр відчиняє дверіI. Прем’єри вистав улюблених казкових героїв. II. Театр повітряних кульок. Прем’єра “Світ чудовий, бо різнокольоровий”

Номер слайду 25

Пропоную вашій увазі, як ми презентували прем’єри вистав улюблених казкових героїв1. Пальчиковий театр. Театралізація української народної казки “Колобок”

Номер слайду 26

Номер слайду 27

2. Театр “Маска”. Театралізація української народної казки “Рукавичка”

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Стимулом для творчої діяльності була теаралізована гра, яка доступна дитині з раннього віку. Під час роботи над проєктом діти поглиблювали знання про казки, вчилися розрізняти добре і погане, черпали з казок важливі уроки життя. В іграх-драматизаціях навчалися передавати сюжет казки, розвивали творчі здібності та бажання бути добрими, справедливими, чуйними.

Номер слайду 33

Також виготовляли аплікації (“Стежинка Колобка”, “Рукавичка дружби”), ліпили пальчикових героїв, виготовляли маски, наповнювали куточок театральної діяльності “Мої улюблені казки”

Номер слайду 34

3. Театр повітряних кульок. Прем’єра “Світ чудовий, бо різнокольоровий”

Номер слайду 35

Номер слайду 36

VI. Підведення підсумків та продовження Що найбільше запам’яталося?Яке продовження історії ви могли б запропонувати тій чи іншій виставі? Як ви почувалися в ролі глядачів, акторів, режисерів? Навіщо нам театр?    Як продовження проекту ми можемо запропонувати дітям разом із батьками пограти в ляльковий театр, пальчиковий театр, театр тіней (за вибором), або переглянути онлайн- виставу. По можливості ми плануємо відвідати ляльковий театр у місті Львові.

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Презентації
НУШ
Додано
4 березня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку