«ТЕХНОЛОГІЇ» тематичне планування предмета 11 клас

Про матеріал
З десяти обов’язково-вибіркових навчальних модулів, Я спільно з учнями обрав лише три, для вивчення упродовж навчальних двох років 10 клас «КРЕСЛЕННЯ», а 11 клас закінчуе «КРЕСЛЕННЯ» та додатково «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва»(Писанка), та «Ландшафтний дизайн» (Проектування садової ділянки зображувальними засобами).
Перегляд файлу

Тематичне планування предмета «ТЕХНОЛОГІЇ»

11 клас (1,5 год/тижд 52 години).

 

уро

ку

Зміст навчального матеріалу

Домашнє завдання

Базовий модуль «КРЕСЛЕННЯ».

Розділ 1. Розрізи.

1

Навчальний предмет «Креслення». Значення креслення в практичній діяльності людей. Місце креслень серед інших видів графічних зображень. Організація робочого місця.

Застосування розрізів на аксонометричних проекціях. Деталь у диметричній проекції.

Накреслити фронтальну диметричну проекцію і побудувати розріз

2

Складні розрізи. Ступінчасті розрізи. 

 

Побудувати та позначити ступінчастий розріз

3

Складні розрізи. Ступінчасті розрізи. Складні розрізи. Ламані розрізи.

Побудувати та позначити ступінчастий розріз

4

Складні розрізи.  Ламані розрізи.

Зобразити ламаний розріз та позначити його.

Тематичне оцінювання. Контролна робота з теми: «Розрізи».

Розділ 2. З'єднання  деталей.

5

Визначення необхідної і достатньої кількості зображень на кресленнях.

Визначення необхідної і достатньої кількості зображень на кресленнях.

6

Креслення з'єднань деталей. Зображення і позначення різьби.

 

Накреслити гайку. позначити різьбу

7

Спрощене зображення різьбових виробів їх з'єднань. Болтове з'єднання.

Виконати креслення болтового з’єднання

8

Шпилькове з'єднання.

Виконати креслення шпилькового з’єднання

9

Гвинтове з'єднання

Виконати креслення гвинтового з’єднання

10

Шпоншве з'єднання. Позначення шпонок. Штифтове з'єднання.

Виконати креслення шпонкового з’єднання

11

Зварне з'єднання.Заклепкове з'єднання.

Виконати креслення зварного з’єднання, заклепкового з’єднання

 

Тематичне оцінювання. Узагальнюючий урок з теми: «З'єднання  деталей».

Розділ 3. Складальні креслення.

12

Складальні креслення. Загальні відомості.

Описати складальне креслення «затискач» за планом

13

Деталювання складального креслення.

 

Виконати деталювання

14

Підсумкова робота.

Виконати ескіз та технічний рисунок за складальним креслення

15

Огляд різновидів графічних зображень.

 

Ознайомлення з графічними зображеннями: будівельні креслення

16

Зрізова контрольна робота

 

Тематичне оцінювання.  Презентація та оцінка результатів проектної діяльності: «КРЕСЛЕННЯ»

 

Навчальний модуль №3 «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва»

Орієнтовні проекти №3: «Писанка».

17

Правила внутрішнього розпорядку і ПБП у шкільній майстерні. Повторення і узагальнення знань отриманих учнями на уроках ТН у І семестру.

Повторити правила внутрішнього розпорядку і ПБП в шкільній майстерні.

18

Писанка в християнських переказах.  Історія сучасної писанки.

 

Скласти  творчє повідомлення «Рукотворне диво - писанка!»

19

Фарбування яєць на Великдень в домашніх умовах.

 

Провести опрос батьків, дідусів, бабусь про Велик день  задрукувати.

20

Символізм писанки.

 

Зробити кроссворд «Розмаїття орнаментики на писанках».

21

Принципи писанкарства.  Види писанок.

 

Скласти  творчє повідомлення «Монастирські писанки».

22

Матеріали для виготовлення писанок, їх властивості.

Придбати  матеріали для виготовлення писанок.

23

Писачок для розпису яєць.

 

Принести матеріали для майбутнього писачока.

24

Як самому зробити писачок для розпису яєць.

 

Підготувати матеріали для оздоблення.

Тематичне оцінювання.  Презентація та оцінка результатів проектної діяльності: «Принципи писанкарства.»

25

Постановка проблеми проекту.  Складання плану проектної діяльності.

 

Робота з інформаційними джерелами.

26

Визначення завдань для виконання проекту. Пошук аналогів писанок , малюнків.

Робота з інформаційними джерелами.

27

Визначення послідовності виготовлення виробу.  Підбір матеріалів та інструментів. 

Підготувати матеріали для оздоблення.

28

Добір кольорів.  Підготовка яйця до розписування. Приготування барвників.

Придбати фарби для яець.

29

Виготовлення писанки.

Повторити послідовніствиготовлення писанки.

30

Виготовлення писанки. Оздоблення писанки.

 

Повторити  матеріал  про

економічне обґрунтування проекту.

31

Екологічне й економічне обґрунтування виробу.

 

Підготувати результати екологічного й економічного обґрунтування виробу.

32

Захист проекту.

 

Тематичне оцінювання.  Презентація та оцінка результатів проектної діяльності: «Писанка »

 

Навчальний модуль №3:  «Ландшафтний дизайн»

Орієнтовні проекти №3 : «Проектування садової ділянки зображувальними засобами»

33

 Види малих архітектурних форм.

 

Провести дослідження «Які малі архітектурні форми найбільш поширені в нашому регіоні?».

34

Технологія виготовлення макетів.

 

Скласти пропозиції з теми творчого проекту.

35

 Пошук та обґрунтування проблеми. Складання плану виконання проекту.

 

Удосконалювати план виконання проекту в таблиці (заповнити)

36

Створення банку ідей для розв’язання проблеми проекту.

 

Провести додаткові консультації з батьками, знайомими, спеціалістами галузі з приводу знайдених ідей.

37

Робота з інформаційними джерелами.

 

Продовжити пошук інформації для розробки проекту.

38

Аналіз та компонування зібраної для проекту інформації.

 

Повторити послідовність виконання роботи.

39

Розробка ескізного малюнка виробу.

 

Графічне зображення макета малої архітектурної форми  обговорити з батьками, знайомими, спеціалістами й отримання рекомендацій та побажань.

40

Будівельні креслення.  Складання та деталювання креслення виробу.

 

Підготувати  креслярські інструменти та приладдя.

 

41

 Визначення послідовності виготовлення виробу. Добір матеріалів та інструментів.

Закінчити технологічну карту. Знайти необхідний матеріал для виготовлення макета.

Тематичне оцінювання.  Презентація та оцінка результатів проектної діяльності: «Види малих архітектурних форм».

42

Розмічування деталей макета.

 

Принести креслярські інструменти.

43

Виготовлення конструкційних елементів макета.

Принести  прилади  для різання та шліфування деталей з пенопласта.

44

Виготовлення конструкційних елементів макета.

 

Повторити теоретичний матеріал з питань різання та шліфування деталей з пенопласта.

45

Обпилювання та шліфування деталей макета.

 

Повторити теоретичний матеріал про способи з’єднання деталей з пенопласта.

46

З’єднання деталей виробу.

 

Підготувати необхідний матеріал, пристосування та інструменти для оздоблення макета.

47

Оздоблення макета споруди.

 

Повторити теоретичний матеріал підручника «Технології» про

економічне обґрунтування проекту.

48

Екологічне й економічне обґрунтування виробу.

 

Підготувати результати екологічного й економічного обґрунтування виробу для презентації на захисті проекту.

50

Захист проекту.  «Проектування садової ділянки зображувальними засобами».

 

Тематичне оцінювання.  Презентація та оцінка результатів проектної діяльності: «Проектування садової ділянки зображувальними засобами».

Резерв   часу   (2год)

Всього 52 годин

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кучмук Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нина Нина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Технології, 11 клас, Планування
До підручника
Технології (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Коберник О.М., Терещук А.І. та інші)
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
18615
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку