Технологічна карта уроку математики. 4 клас

Про матеріал
Технологічна карта уроку Тема шкільного курсу: Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел. Клас: 4 Тема уроку: Читаємо та записуємо багатоцифрові числа.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку
Тема шкільного курсу: Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел.
ПІБ учителя: Данільцева Оксана Іванівна
Клас: 4
Тема уроку: Читаємо та записуємо багатоцифрові числа.
Цілі уроку:
 

Навчальні –  домогтися увідомлення понять “ розряди і класи”, “підмножини”; навчити розрізняти та правильно читати багатоцифрові числа, систематизувати знання учнів про складові багатоцифрових чисел; сформувати свідомі знання з даної теми, сприяти  інтересу учнів до даної теми, закріпити правила поведінки в школі

Розвивальні -  розвивати уміння міркувати, висловлювати свою думку, розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи .

Виховні –  виховувати культуру навчальної праці , виховувати самостійність та відповідальність, уміння працювати у парі та в групі, працелюбність, акуратність у роботі.


Обладнання: ноутбук, робочий зошит, підручник, кольорові олівці,  на окремих аркушах “Сходинки досягнень”
Тип уроку : Вивчення нового матеріалу
Компетенції учнів на уроці:

 

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Повторити розрядний склад чисел

Знати, яке число називають багатоцифровим. Розуміти,  як правильно читати та записувати  багатоцифрові числа, розбивати їх на підмножини

Наводити приклади багатоцифрових чисел, читання та записування цих чисел

Хід уроку
 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

1.Організація класу

1 хв.

Підготовка  учнів до роботи на уроці

Прослуховування завдань уроку

пасивні

 

Ф

1.Організація прослуховування завдань

1.Слухають вчителя.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

5 хв.

Актуалізація опорних знань.

 

1Розгадування математичного ребусу.

 

інтерактивні

Г,Ф

1.Організація бесіди з обговоренням.

2.Організація роботи з ребусами

1.Слухають запитання вчителя, відповідають

2.Аргументують свою точку зору

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми і мети уроку.

1 хв.

1.Оголошення ,  представлення теми та очікуваних навчальних результатів.

2.Викликати інтерес до обговорюваної теми.

Повідомлення теми і мети.

Розшифровка та визначення теми уроку

активні

Ф

1.Формулює мету та завдання уроку.

 

1.Пропонують  тему і мету уроку.

 

ІУ. Сприймання,осмислення та усвідомлення нових знань

15 хв.

1.Спостереження та аналіз мовних явищ під керівництвом учителя.

2.Висновки,формулювання правил.

3.Підбір нових прикладів

4.Дати учням достатньо інформацїї для того, щоб на її основі виконувати практичні завдання

1.Робота в парах “Знайомство з таблицею розрядів і класів”.

 

активні

П,Ф

1.Керує діяльністю учнів.

2.Організує бесіду з обговоренням та висловленням думки дітей.

1.Слухають запитання вчителя, відповідають.

2.Працюють в парах.

3.Проводять самоконтроль.

3.Аналізують свою роботу

V.Фізкультхвилинка

 

2 хв.

Позбавлення перевтоми дитини

Виконання фізкультхвилинки.

 

активні

Ф,П

Організовує фізкультхвилинку

1Виконання  рухової діяльність.

УІ. Узагальнення, систематизація знань умінь та навичок.

13 хв.

1.Забезпечення засвоєння нових знань.

2..Формування умінь користуватися знаннями.

3.Вчити самостійно творчо працювати

1.Наведення  власних прикладів багатоцифрових чисел.

2.Робота в групах “Розбий числа на підмножини”.

3.Виконання завдання, користуючись таблицею розрядів і класів.

4.Записування чисел з використанням пам’ятки.

5.Розв’язання задачі.

6.Креслення геометричних фігур.

7.Виконання диференційованих завдань.

інтерактивні

 

Ф,Г

1.Організовує бесіду з обговоренням.

2.Спостерігає за роботою учнів.

3.Керує самостійною роботою учнів

1.Робота в групі.

2.Аналізують.

3.Виконують завдання.

4.Називають послідовність.

5.Контролюють правильність відповідей.

УІІ.Релаксація. Гімнастика для очей.

2 хв.

1.Вчити  вільно висловлювати  свої думки

2.Засвоєння принципів саморегуляції і співробітництва.

 

 

1.Гімнастика для очей.

 

інтерактивні

 

Ф

Оцінювання вивченого на уроці.

1.Слухають запитання вчителя.

 

УІІІ. Підсумок уроку.

 

2 хв.

Аналіз і оцінка засвоєння вивченого на уроці.

 

Фронтальне опитування.

активні

 

Ф

Організація обговорення про вивчене на уроці.

1.Слухають питання вчителя, відповідають

2.Визначають свій рівень засвоєння нових  знань на “Сходинках успіху”.

3. З’ясовують , що вдалося, а що ні.

4. Працюють із вправою “ Продовж речення...”

5.Продовжують відповідь

Я знаю...

Я вмію...

 

*ФОнд - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
13 грудня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку