Комбіноване заняття з іноземної мови.
Тема заняття: «Кіно у нашому житті». Граматична категорія часу: Past Indefinite vs Past Continuous.
Мета заняття:
навчальна: провести контроль навичок монологічного мовлення, презентувати проекти за темою; провести контроль навичок читання; навчитися вживати минулий неозначений та тривалий час в усному та писемному мовленні.
виховна: навчити розуміти значення телебачення в нашому житті; сприяти естетичному розвитку особистості, розвивати почуття прекрасного.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КАМ’ЯНСЬКИЙ КОЛЕДЖ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ
НА ТЕМУ:
«КІНО У НАШОМУ ЖИТТІ»
викладач іноземної мови
А.Л. Гальченко
Технологічна карта заняття № 13
Група |
Дата |
21 |
26/11 |
Предмет: Іноземна мова
Тема заняття: «Кіно у нашому житті». Граматична категорія часу: Past Indefinite vs Past Continuous.
Вид заняття: комбіноване.
Мета заняття:
навчальна: провести контроль навичок монологічного мовлення, презентувати проекти за темою; провести контроль навичок читання; навчитися вживати минулий неозначений та тривалий час в усному та писемному мовленні.
виховна: навчити розуміти значення телебачення в нашому житті; сприяти естетичному розвитку особистості, розвивати почуття прекрасного.
Міжпредметні зв’язки: Укр. мова. Стилістичні аспекти дієслівних категорій. Людина і світ. ЗМІ як засіб формування громадської думки. Соціологія. Соціологія молоді.
Забезпечення заняття:
А. Наочність: таблиця «Минулі часи», таблиця «Неправильні дієслова».
Б. Дидактичний матеріал: завдання для закріплення лексичного матеріалу; уривок фільму «Гаррі Поттер», завдання до фільму; тематичні тексти для читання; завдання з граматики.
В. Технічні засоби навчання: ПК, телевізор, телефон.
Г. Література:
а) основна Карп’юк О. Англійська мова: Підручник для 11-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: «Видавництво «Лібра Терра», 2011. – ст. 185-188 б) додаткова Граматика англійської мови для школярів, абітурієнтів та студентів / Укладач Радовель В.А. – Донецьк: ВАТ ПКФ «БАО», 2004. –ст. 108-109. Голіцинський Ю. Б. Граматика: Зб. вправ /7-ме вид., виправл. та доповн. – К.: Арій, 2012. – ст. 171-173 Raymond Murphy. English Grammar in Use. Cambridge University Press.- p.10
|
Структура і зміст заняття
№ елемента |
Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання |
Доповнення, зміни, зауваження |
||||||||||||||||||
І. |
Організаційний момент. Greeting: (на столі кошик з попкорном, окуляри, на ерані заставка картинка)
(заходячи до кабінету студенти отримують квиток і займають місце відповідно квитка) |
|
||||||||||||||||||
ІІ. |
Мотивація навчальної діяльності. The theme:
|
|
||||||||||||||||||
ІІІ. |
Систематизація отриманих знань лексичного матеріалу. Vocabulary practice:(студентам необхідно приєднатись до www.quizlet.live)
Lexical exercise:(завдання виведені на екран, студентам необхідно з’єднати назву фільму з його жанром)
|
Гра зі словами онлайн
Виконання лексичного завдання в групах |
||||||||||||||||||
IV. |
Актуалізація опорних знань. Аудіювання. Побудова власного висловлювання. Pre-listening activities:(студенти в групах з отриманих частин складають речення та розповідь про фільм, який пропонується для перегляду)
*It is a fantasy film. *The title of the film is Harry Potter and the Philosopher Stone. It is based on *J. K. Rowling's novel of the same name *It was directed by Chris Columbus and produced by David Heyman. *The film tells us about the boy wizard who does the impossible and his friends. *Central characters are acted by Daniel Radcliffe as Harry Potter, with Rupert Grint as Ron Weasley, and Emma Watson as Hermione Granger.. *The film was shot in 2001. *The plot is quite good and the acting is excellent. *The film teaches us that with the support of friends, anything is possible, it is great to be smart, but sometimes, that isn’t the most important thing, you control your future through the choices that you make, love is the most powerful weapon you can have. Watching and listening:
After-listening activities:
*Ron and Harry have met each other for the first time. *Harry really had the scar. *Harry took the lot of trolley dears. *Scabbers is the name of the rat. *Fred gave Ron a spell to turn his rat yellow. *Hermione was looking for a toad. *The boys were doing magic when Hermione came in. Speaking:
|
Робота в групах
Робота з картками
Обговорення переглянутого уривку з фільму
Складання монологічного висловлювання |
||||||||||||||||||
V. |
Інструктаж та виконання завдань з контролю навичок читання. (Студенти виконують завдання контролю навичок читання на бланках) |
Виконання письмових завдань
|
||||||||||||||||||
VІ. |
Актуалізація та систематизація граматичних знань. Grammar practice: (студенти працюють в Google classroom над виконанням завдань на вживання Past Simple та Past Continuous та виконують тести у quizizz).
|
Робота онлайн з використанням телефонів |
||||||||||||||||||
VІІ. |
Підведення підсумків. Виставлення поурочного балу. |
|
||||||||||||||||||
VIІІ. |
Домашнє завдання. Підготувати короткі новини зі світу кіно. |
Усне та письмове завдання |
Викладач _____________