Ознайомити учнів зі способом визначення часу за відомими швидкістю і відстанню. Повторити виконання дій над іменованими числами, компоненти дій. Закріпити вміння розв'язувати рівняння. Виховувати інтерес до математики.
Телеурок
з математики
у 4 класі
Тема. Задачі на знаходження часу за швидкістю і відстанню. Дії над іменованими числами.
Мета. Ознайомити учнів зі способом визначення часу за відомими швидкістю і відстанню. Повторити виконання дій над іменованими числами, компоненти дій. Закріпити вміння розв'язувати рівняння.
Виховувати інтерес до математики.
Обладнання: таблиця “Швидкість, Час, Відстань" малюнок телевізора, програма телепередач на плакаті, схеми задач, Богданович М.В. Математика. Підручник для 4 класу. - К.: Освіта, 2004 р. - 159 с.
Хід уроку
І. Організація класу.
Діти:
Ми вам раді люди добрі
І вітаєм щиро вас
І запрошуєм ласкаво
На урок в 4 клас.
Учитель.
Нам дзвінок вже дав сигнал
Працювати час настав
Тож і ми часу не гаймо
Працювати починаймо.
Девіз.
Математику вивчать
Й на 12 треба знать
Бо без неї навіть гривні
Ми не зможем рахувать.
- Діти, відгадайте загадку.
Балакучий в хаті гість,
Хоч не п'є він і не їсть,
Розважає без упини
І показує новини
(Телевізор)
“1+1”
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Програма телепередач
ІІІ. Робота над темою уроку.
Усний рахунок. Кругові приклади.
600 40 18 50
36 : 2 72000 : 900
3200 : 80 36000 : 1000
900 – 300 8 400
2400 3 40 900
Гра “Мовчанка”
360 |
300 |
180 |
|
0 |
200 |
1 |
30 |
: 30 |
90 |
|
10 |
х 40 |
80 |
120 |
600 |
150 |
|
5 |
100 |
3 |
Двобій сильних. Повторення правил про знаходження компонентів дій.
Обчислення прикладів на додавання і віднімання іменованих чисел (біля дошки двоє учнів розв'язують приклади по черзі)
14 грн. 96 к. + 6 грн. 4 к. = 21 грн.
+ |
1496 |
|
604 |
|
|
|
2100 |
(к.) |
10 грн. – 5 грн. 8 к. = 4 грн. 92 к.
– |
1000 |
|
508 |
|
|
|
492 |
(к.) |
Хвилинка каліграфії
Перші цифри – дві сестри,
Ось і третя – цифра три.
Третю – третій із значків,
Складемо із двох гачків.
Розгадування ребусів
ві3на (вітрина) с3ж (стриж)
3буна (трибуна) ві3ла (вітрила)
ак3са (актриса) під3мка (підтримка)
Скласти і розв'язати задачі за таблицею.
Рухомий об’єкт |
Швидкість |
Час |
Відстань |
Легковий автомобіль |
90 км/год |
3 год |
? |
Черепаха |
? |
2 год |
140 см |
Кінь |
60 км/год |
4 год |
? |
Виконання завдання № 399. усно (математика 4 клас М.В.Богданович)
Задача № 400 – письмово.
210 : 70 + 90 : 45 = 5 (год)
Учитель:
Ми з вами гарно потрудились
І мабуть трохи притомились
Тепер настав час відпочинку
Ми проведем фізкультхвилинку.
Учень
Руки в боки, усміхнись,
На сусіда, подивись.
Пальчик, п'ятка, каблучок
Ми танцюєм гопачок.
Руки вліво, руки вправо,
На носок, на каблучок
Ми танцюєм гопачок
Раз присядем, два присядем
І тихесенько всі сядем.
Розв’язати рівняння з перевіркою – самостійно.
Самостійно я працюю,
Помилок не буде, факт!
Дуже добре поміркую,
Щоб вийшов вірний результат.
х + 34013 = 764354 120643 – х = 9061
х = 730314 х = 111585
Перевірка роботи.
8. Гра “Інтерв'ю”
Все ви діти – молодці!
Гарно працювали!
Але дзвоник пролунав
Він мені і вам сказав,
Що урок вже час кінчати,
Треба йти відпочивати.