План-конспект відкритого уроку. Стане у пригоді вчителям під час підготовки до уроків. Якщо знайдете для себе щось - буду тільки рада поділитись ідеєю.
План-конспект уроку
з математики
проведеного у 2 класі «Перлинка»
ДП ЗОШ І ступеня «Премудрість»
Богутою Наталією Олександрівною
Дата проведення: 22.10.2017
Тема: читання виразів використовуючи різні математичні терміни. Розв’язування прикладів і задач. №227-234
Мета: вчити учнів читати вирази, використовуючи різні математичні терміни; продовжувати вчити розв’язувати задачі на 2 дії; виховувати активність і старанність.
Обладнання: математичні сходинки, карта з осінніми листочками, схема задачі, план розв’язування задачі, приклади з помилками, зразки читання прикладів різними способами, ілюстрація Пізнайка.
Хід уроку:
І. Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Погляньмо за вікно. Яка зараз пора року? Лише подивіться, яка краса за вікном. Бог подарував нам таку прекрасну золоту осінь, якою ми можемо милуватись. Я впевнена, що осінній гарний настрій буде панувати і у нас на уроці.
Сьогодні вранці, милуючись природою, проходячи повз нашу школу, до нас завітав гість – Пізнайко . Його мама, ідучи вранці на роботу залишила йому декілька завдань, які він має обов’язково виконати. Але йому самому це зробити дуже важко і він просить нас про допомогу. Допоможемо йому?
(Демонструю карту)
ІІІ. Актуалізація опорних знань
16-8
18-9 8+4
7+3 17-8
11-6 14-4
11-5 9+7
5+8 13-9
16-7 2+8
2)Гра «3найди помилку»
Пізнайко розв’язав приклади, але просить нас перевірити, чи правильно він їх розв’язав.
7+4-6=10(9) 15-7+6=12 (14)
8+5+2=14 (15) 11-5+1=5 (7)
3)»Знайди кут»
(в учнів на партах лежать різні кути)
ІV. Вивчення нового матеріалу
Усі вирази ми можемо читати по різному. Наприклад, приклади на додавання можна читати так:
34+25 – до 34 додати 25
34+25 – 34 плюс 25
Сума чисел 34 і 25
Число 34 збільшити на 25
Приклади на віднімання так:
16-6 – від 16 відняти 6
16 мінус 6
16 зменшити на 6
Різниця чисел 16 і 6
14+12 32-10
3) Фізкультхвилинка
V. Закріплення вивченого матеріалу
1) Розв’язування прикладів 234
14-6-6=2 7+5+1=13 16-8+1=9
14- (6-6)=14 7+ (5+1)=13 16- (8+1) =7
1.Читання умови задачі учнем
2.Бесіда
- Де люди беруть молоко? Для чого воно нам потрібне?
- Що робила господиня?
- Коли доїли корову?
3. Повторне читання задачі
4.Складання схеми
Вранці |
Ввечері |
Залишили |
Продали |
9л |
?, на 1л менше |
3л |
? |
5. План розв’язування
1) Скільки літрів молока надоїли ввечері?
2) Скільки літрів молока з вечірнього удою продали?
6. Складання ходу розв’язування задачі і запис дій:
1) 9-1=8(л)
2) 8-3=5(л)
Відповідь: 5 літрів молока продали.
7+5=12 10+9=19 3+8=11
12-5=7 19-10=9 11-3=8
12-7=5 19-9=10 11-8=3
V. Підсумок уроку
1) Бесіда
- Якими способами можна прочитати приклад на додавання? (віднімання?)
2) Домашнє завдання с.42 №235,235
3) Підведення підсумків
Пізнайко дякує вам за допомогу, так як без вас він просто не впорався б. А з вашою допомогою він виконав усі завдання, які йому доручила мама. До нових зустрічей.