Тема: читання виразів використовуючи різні математичні терміни. Розв’язування прикладів і задач. №227-234

Про матеріал

План-конспект відкритого уроку. Стане у пригоді вчителям під час підготовки до уроків. Якщо знайдете для себе щось - буду тільки рада поділитись ідеєю.

Перегляд файлу

 

 

 

 

План-конспект уроку

з математики

проведеного у 2 класі «Перлинка»

ДП ЗОШ І ступеня «Премудрість»

Богутою Наталією Олександрівною

 

Дата проведення: 22.10.2017

 

 

 

 

 

Тема: читання виразів використовуючи різні математичні терміни. Розв’язування прикладів і задач. №227-234

Мета: вчити учнів читати вирази, використовуючи різні математичні терміни; продовжувати вчити розв’язувати задачі на 2 дії; виховувати активність і старанність.

Обладнання: математичні сходинки, карта з осінніми листочками, схема задачі, план розв’язування задачі, приклади з помилками, зразки читання прикладів різними способами, ілюстрація Пізнайка.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

   Погляньмо за вікно. Яка зараз пора року? Лише подивіться, яка краса за вікном. Бог подарував нам таку прекрасну золоту осінь, якою ми можемо милуватись. Я впевнена, що осінній гарний настрій буде панувати і у нас на уроці.

   Сьогодні вранці, милуючись природою, проходячи повз нашу школу, до нас завітав гість –  Пізнайко . Його мама, ідучи вранці на роботу залишила йому декілька завдань, які він має обов’язково виконати. Але йому самому це зробити дуже важко і він просить нас про допомогу. Допоможемо йому?

(Демонструю карту)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усний рахунок .Гра «сходинки»

                                                            16-8

                                                18-9              8+4

                                          7+3                            17-8

                                  11-6                                        14-4

                             11-5                                                  9+7

                        5+8                                                          13-9

                  16-7                                                                    2+8

2)Гра «3найди помилку»

   Пізнайко розв’язав приклади, але просить нас перевірити, чи правильно він їх розв’язав.

7+4-6=10(9)                             15-7+6=12 (14)

8+5+2=14 (15)                         11-5+1=5 (7)

3)»Знайди кут»

(в учнів на партах лежать різні кути)

  1. підніміть гострий кут
  2. продемонструйте тупий кут
  3. який із кутів є прямим кутом?

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Пояснення вчителя

Усі вирази ми можемо читати по різному. Наприклад, приклади на додавання можна читати так:

34+25 – до 34 додати 25

34+25 – 34 плюс 25

Сума чисел 34 і 25

Число 34 збільшити на 25

Приклади на віднімання так:

16-6 – від 16 відняти 6

16 мінус 6

16 зменшити на 6

Різниця чисел 16 і 6

  1. читання прикладів на дошці різними способами

14+12                      32-10

3) Фізкультхвилинка

V.  Закріплення вивченого матеріалу

1) Розв’язування прикладів 234

14-6-6=2                    7+5+1=13                      16-8+1=9

14- (6-6)=14              7+ (5+1)=13                   16- (8+1) =7

  1. Робота над задачею 231

1.Читання умови задачі учнем

2.Бесіда

- Де люди беруть молоко? Для чого воно нам потрібне?

- Що робила господиня?

- Коли доїли корову?

3. Повторне читання задачі

4.Складання схеми

Вранці

Ввечері

Залишили

Продали

?, на 1л менше

?

5. План розв’язування

1) Скільки літрів молока надоїли ввечері?

2) Скільки літрів молока з вечірнього удою продали?

6. Складання ходу розв’язування задачі і запис дій:

1) 9-1=8(л)

2) 8-3=5(л)

Відповідь: 5 літрів молока продали.

  1. Розв’язування прикладів 228
  2. Завдання 229 (усно)

7+5=12                        10+9=19                     3+8=11

12-5=7                         19-10=9                      11-3=8

12-7=5                        19-9=10                       11-8=3

V.  Підсумок уроку

1) Бесіда

- Якими способами можна прочитати приклад на додавання? (віднімання?)

2) Домашнє завдання с.42 №235,235

3) Підведення підсумків

Пізнайко дякує вам за допомогу, так як без вас він просто не впорався б. А з вашою допомогою він виконав усі завдання, які йому доручила мама. До нових зустрічей.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
30 липня 2018
Переглядів
996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку