ТЕМА: Додавання і віднімання багатоцифрових чисел.

Про матеріал
МЕТА: Розвивати вміння додавати і віднімати багатоцифрові числа; вчити розв′язувати рівняння із застосуванням письмових обчислень; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до знань. ОБЛАДНАННЯ: Схеми задач, таблиця усних обчислень, картки для опитування.
Перегляд файлу

ТЕМА: Додавання і віднімання багатоцифрових чисел.

 

МЕТА: Розвивати вміння додавати і віднімати багатоцифрові числа; вчити розв′язувати рівняння із застосуванням письмових обчислень; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до знань.

 

ОБЛАДНАННЯ: Схеми задач, таблиця усних обчислень, картки для опитування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

I. Організаційна частина

    1. Привітання

    2. Девіз:

       Слухай уважно

       Запам′ятовуй міцно

       Обчислюй точно

II. Контроль та закріплення знань учнів.

1. Перевірка домашнього завдання

2. Математичний диктант : 850, 640, 460, 720, 105, 46000

    – знайти суму чисел 510 і 340, 335 і 305

   – знайти різницю чисел 800 і 340, 930 і 210

    – суму чисел 350 і 700 зменшити у 10 разів.

      різницю чисел 480 і 20 збільшити у 100 разів.

3. Розумова гімнастика

    Усний рахунок

   Обчисли суми, для швидкості обчислення використай одну із властивостей додавання

17 + 55 + 23                                 51 + 15 + 19

    ● Гра-естафета

         1 ряд                                   2 ряд

         880 – 360                            570 – 330

         790 – 270                            840 – 510

         430 + 540                            630 + 210

         36 ׃ 9 + 0                             25 ׃ 5 – 0

         5 300 ׃ 100 · 10                   310 ׃ 10 · 1000

III. Вивчення нового матеріалу

    – Діти, що ви можете розказати про сьогоднішнє число?

1. Каліграфічна хвилинка 16

2. Оголошення теми і мети уроку.

    На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо додавати і віднімати багатоцифрові числа, розв′язувати рівняння та задачі.

3. Підготовча вправа №317

4. Самостійне опрацювання нового матеріалу:

Розв′язати приклади з поясненням

  1. 43351

  908                                        22807

 

5. Первинне закріплення.

      коментоване виконання завдань №318(1)

6. Виконання завдання №318(2)

7. Фізкультхвилинка

IV. Розвиток математичних умінь учнів.

1. Усні обчислення за картками.

    Яке число сховалось?

   ☺ + 14 – 50                250 + ☺ = 700                ☺ + 340 = 1000

2. Розв′язати рівняння №319 (біля дошки)

3. Розв′язування задачі №320 (самостійна робота)

(учні, які отримали сонечка, розв′язують задачу виразом)

4. №321

       22кг – 5кг

        ?    – 75кг

    – Розкажіть задачу за скороченим записом.

V. Підсумок уроку.

VI. Домашнє завдання.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
28 грудня 2019
Переглядів
583
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку