Мета. Ознайомити учнів із жанром літературної казки; навчити само¬стійно визначати дійових осіб; Інсценізувати частини казки; удосконалювати вміння читати, аналізувати, порівняти з українською народною казкою.
Тема: Іван Франко "Лисичка і Журавель". Гололоб Олеся 31-ПО
Номер слайду 2
Це дивна країна,Довкола- чудеса.І все там чарівне, Скрізь- диво-краса. Подумайте, діти,Промовте ,будь ласка,Яка це країна?Згадали ? Це ж….. Казка
Номер слайду 3
Збери прислів'я На язиці медок І на хитру лисицю Лисиця спить, Лис старіє, а на думці льодок.капкан знайдеться.а курей бачить. але не добріє.
Номер слайду 4
Казка Народна Авторська
Номер слайду 5
Довгі ноги, довгий ніс. Прилетів — обід приніс: Смачних жабеняток. Для своїх маляток. Журавель В темнім лісі проживає,Довгий хвіст пухнастий має. Їй на місці не сидиться. Як зовуть її?Лисиця
Номер слайду 6
Іван Франко
Номер слайду 7
Гра ,,Закінчи речення ,,. Лисичка з Журавлем дуже …. Призволяйся , не ….. Спасибі й за те , …Вибач , любоньку , - каже …Як ви розумієте вислів ,, Чим хата багата , тим і рада ?,,Вона , бачите , думала…. Відтоді і зареклася Лисичка …
Роз’єднайте слова і прочитайте прислів’я :1. Нетойдруг,хтомедоммаже,атой,хтоправдукаже.2. Якечастування,такейдякування. Не той друг , хто медом маже , а той ,хто правду каже . Яке частування , таке й дякування.
Номер слайду 13
Гра «так чи ні?»Казка вчить нас бути гостинними ?Ми повинні бути такими , як Лисичка ?Казка засуджує порядність ?У кожного повинні бути друзі?З друзями потрібно бути доброзичливими , чуйними ?