Тема. Казки Василя Сухомлинського із Школи під Голубим небом. Учіться фантазувати. В. Сухомлинський «Дід Осінник».

Про матеріал

познайомити дітей з новим твором Василя Сухомлинського, удосконалювати техніку виразного читання;

вчити учнів розуміти свою взаємозалежність від інших членів групи та

відчувати особисту відповідальність за досягнення групових цілей;

формувати в учнів здатність:

координувати свою діяльність із діяльністю партнерів;

ставати на позицію інших і змінювати свою позицію;

надавати своїм партнерам допомогу та користуватися їхньою допомогою;

рефлексувати свої дії та дії інших членів групи;

з повагою ставитися до кожної думки;

надавати найвищого пріоритету досягненню колективної мети;

розвивати творчу уяву , вміння фантазувати, складати невеликі прозові

тексти;

виховувати взаємоповагу, культуру міжособистісних взаємини з

партнерами, бажання пізнавати природу.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Охтирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 імені Остапа Вишні

Охтирської міської ради

 

 

ВІДКРИТИЙ УРОК

З   ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ

КАЗКИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

ІЗ ШКОЛИ ПІД ГОЛУБИМ НЕБОМ

 

 

D:\Мои документы\Фото 3 клас\DSC06263.JPG

Вчитель: Мар’єнкова Н.А.

м. Охтирка

 

Тема. Казки Василя Сухомлинського із Школи під Голубим небом.

               Учіться фантазувати. В. Сухомлинський «Дід Осінник».

Мета: познайомити дітей з новим твором  Василя Сухомлинського, удосконалювати техніку виразного читання;

            вчити учнів розуміти  свою взаємозалежність від інших членів групи та 

            відчувати     особисту відповідальність за досягнення групових цілей;

            формувати  в учнів здатність:

            координувати свою діяльність із діяльністю партнерів;

            ставати на позицію інших і змінювати свою позицію;

            надавати своїм партнерам допомогу та користуватися їхньою допомогою;

            рефлексувати свої дії та дії інших членів групи;

            з повагою ставитися до кожної думки;

            надавати найвищого пріоритету досягненню колективної мети;

   розвивати творчу уяву , вміння фантазувати, складати невеликі прозові 

            тексти;

            виховувати  взаємоповагу, культуру міжособистісних  взаємини з

            партнерами,     бажання пізнавати природу.

Обладнання: ілюстрації, портрет В.Сухомлинського.

Метод  кооперативного навчання:  «Навчання разом».

П'ять основних елементів кооперативного навчання:

1) позитивна взаємозалежність;

2) особиста відповідальність;

3) близька взаємодія (обличчя до обличчя);

4) соціальні навички;

5) групова діяльність.

 

 

 

 

Хід уроку

 І. Організація класу.

1.Холодно зараз в лісах і лугах,

Холодно зайчикам, лискам,птахам,

Затишно й  тепло у школі  у нас,

Доброго ранку, вітаю я вас.

2.Повторення правил роботи в групах.

(Працюємо разом, позитивне відношення один до одного, враховуємо думку кожного)

ІІ. Мовленнєва розминка

1.Робота над скоромовкою.

Під землею тягне кріт

До ведмедя в хату дріт,

Щоб весною у барліг

Подзвонити зайчик зміг.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

  1. Читання казки Лесі Українки «Казка про Оха – чудодія»

 ІV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ми продовжимо вивчати творчість В. Сухомлинського і самі будемо складати казку.
  • Згадайте, що ви знаєте про В. Сухомлинського.

Опрацювання казки «Дід Осінник»

  1. Гра «Передбачення»
  • Як ви думаєте, про що йтиметься в казці?

2. Самостійне читання казки.

3. Перевірка первинного сприймання казки.

Тестування

  1. Де живе дід Осінник?

а) У полі;

б) у саду;

в) у лісі.

  1. На чому спить дід?

а) На сухому листі;

б) на м'якому мохові;

в) на сирій землі.

  1. До пісні яких птахів прислухається дід Осінник?

а) Ластівок;

б) журавлів;

в) шпаків.

  1. У чому виходить дід Осінник з лісу?

а) У жовтому дощовику;

б) у сірому дощовику;

в) у сірому плащі.

  1. До якого дерева прихиляється дід?

а) До берези;

б) до дуба;

в) до сосни.

  1. Борода діда Осінника це:

а) Осінній дощ;

б) осінній вітер;

в) осінній туман.

4. Читання казки учнями вголос.

Фізкультхвилинка

  1. Творча робота в групах
  • Наша школа знаходиться в чарівному куточку нашого міста. Візитною карткою є Зелене озеро. У садку  діти повісили годівнички. Тепер до них прилітають пташки. Тож давайте сьогодні  складемо свою казку про пташку.
  • Складені казки ми об’єднаємо у книжку «ШКОЛА БІЛЯ ЗЕЛЕНОГО ОЗЕРА»
    1.               Складання казки
    2.               Зачитування казки.
    3.               Оцінювання.

VІ. Підсумок уроку

  • Чого вчить нас  В. Сухомлинський?

VІІ. Домашнє завдання

С.76 – 77 - прочитати текст В.Сухомлинського - С.р.

  Д.р. – відповідати на запитання,

  В.р.- скласти продовження казки.

 

 

На Донетчине торжественно открыли V Международные и XIX Всеукраинские педагогические чтения - Донбасс информационный

 

 

Боровичок / Литературная революция 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЗКИ УЧНІВ 3 КЛАСУ

 

D:\Мои документы\DSC06302.JPG 

 

D:\Мои документы\DSC06308.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Мои документы\DSC06307.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІЛЮСТРАЦІЇ ДО КАЗОК

 

 

 

D:\Мои документы\DSC06305.JPGD:\Мои документы\DSC06304.JPG 

 

 

D:\Мои документы\DSC06306.JPGD:\Мои документы\DSC06303.JPG 

docx
Додано
7 червня 2018
Переглядів
3330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку