Тема: Малюємо казку. Навички малювання птахів, тварин та людей. Виконання ілюстрації до казки (акварельні фарби або гуаш)

Про матеріал
Мета: Формувати в учнів елементарні поняття про будову форм птахів, тварин та людей, їх складові частини; розвивати вміння створювати казковий образ (можливо – композицію) засобами кольору та формами. Розвивати творчі здібності учнів, вміння відображати в малюнку події, про які йдеться в народній казці. Виховувати чуйність, доброзичливість, інтерес до творів усної народної творчості, зокрема, казок
Перегляд файлу

Тема: Малюємо казку. Навички малювання птахів, тварин та людей. Виконання ілюстрації до казки (акварельні фарби або гуаш)

Мета: Формувати в учнів елементарні поняття про будову форм птахів, тварин та людей, їх складові частини; розвивати вміння створювати казковий образ (можливо – композицію) засобами кольору та формами. Розвивати творчі здібності учнів, вміння відображати в малюнку події, про які йдеться в народній казці. Виховувати чуйність, доброзичливість, інтерес до творів усної народної творчості, зокрема, казок.
Обладнання: гуаш, пензлики, палітра, стаканчики з водою.

Хід уроку

І. Організаційна частина

ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку

Сьогодні у нас незвичайний урок,

У казку ми зробимо ще один крок.

А з казкою ми зустрічалися не раз,

І знову вона завітала до нас.

В казках є завжди перешкоди, та знаю,

Що їх для кмітливих дітей не буває ніколи.

А зараз перевіримо на скільки добре ви знаєте казки.

1. І тягнуть всі:

Мишка за кицю,

Кицюня – хвостик у Сірка,

Сірко – онуччину спідницю,

А та бабуні фартуха.

Бабуня держить чоловіка,

Піт виступає на чолі,

Дід тягне ріпку, цупить, смика…

І ріпку витягли з землі!

2. Як звали ніжну, тендітну дівчинку, яка мала лише дюйм зросту?

3. Безтурботний, дерев’яний хлопчик, який не слухався свого батька.

4. Руденька. Хитренька, любить курей.

5. Ім’я сміливого героя з української народної казки.

6. Ім’я дівчинки, яка загубила кришталевий черевичок?

 Відповіді: 1 – Ріпка, 2 – Дюймовочка, 3 – Буратіно, 4 – Лисичка, 5 – Котигорошко, 6 – Попелюшка.
                        На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо малювати казку, а яку саме, ви можете обрати за власним вибором.

ІІІ. Демонстрація різних ілюстрацій казок

IV. Послідовність виконання практичної роботи

  1. Обрати епізод якої казки ви будете малювати;
  2. Легенько намалювати олівцем героїв;
  3. Почати наносити фарбу на аркуш паперу.

V. Практична робота учнів

VI. Аналіз та оцінювання робіт

1). Вибираю найкращі роботи

2). Аналізую їх

3). Оцінюю роботи.

VII. Підсумок уроку

-- Чи сподобалося вам малювати казку?

-- Чия робота найбільше сподобалась?

 

 

docx
Додано
1 жовтня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку