Урок малювання на тему: Підсумковий урок. Зелені друзі

Про матеріал
Мета: - вчити за допомогою різноманітних графічних засобів створювати образ дерев та передавати його фактуру розвивати мислення, вміння співставляти; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності, естетичні смаки, формувати компетентності учнів; виховувати любов до природи та бережливе ставлення до неї.
Перегляд файлу

Тема: Підсумковий урок. Зелені друзі

Мета: - вчити за допомогою різноманітних графічних засобів створювати  образ дерев та  передавати його фактуру розвивати  мислення, вміння співставляти;

розвивати уяву, фантазію, творчі здібності, естетичні смаки, формувати компетентності учнів; виховувати любов до природи та бережливе ставлення до неї.

Обладнання: олівці, фарби, пензлики, палітри, стаканчики з водою, репродукції.

Хід уроку

                 І. Організаційний  момент

                 ІІ. Момент зацікавлення

Дітям пропонується проаналізувати одну із картин Жозефіни Уолл.

1

Що ви бачите на картині?

Які у вас почуття, настрій викликає картина?

Які асоціації викликає у вас художній образ?

Які  кольори використані?

До якого жанру віднесемо цю картину ?        1

 

          1

Жозефіна Уолл відома англійська художниця. Її картини в стилі фентезі відомі всьому світові. Своїми роботами Уолл веде нас за собою у світ фантазії.

 Народилась художниця в травні 1947 року в сім'ї філолога. З 4 років дівчинка займалась живописом. Вже у 16 років продала свою першу картину. Поки вчилась у коледжі, малювала пейзажі, потім займалась дизайном, розписом кераміки, скульптурою, розписом одягу, взуття. Пізніше почала працювати в стилі фентезі.  Своїх казкових персонажів Жозефіна створює за допомогою яскравих акрилових фарб у синіх, жовтих та бузкових відтінках. Не використовує чисту червону та чорну фарби. Пише картину без ескізу 100-150 год., поки не закінчить, нову не починає.

 «Фантазія дає мені можливість зображувати світ таким, яким я хотіла би його бачити» Ж. Уолл

                       Перегляд картин, пов'язаних одною темою - людина і дерева 1

              1

               ІІІ.  Повідомлення теми і мети

Сьогодні на уроці ми спробуємо потрапити до світу уяви, як це робить Ж. Уолл, повторимо графічні техніки та спробуємо створити образ дерева - людини та передати його фактуру.

              ІV. Сприйняття матеріалу

а) Сприйняття казки “Мій друг дерево”

-Зараз вашій увазі я хочу запропонувати казку. Уважно її послухайте і подумайте, яка тема і мета цього твору.

                                                 Мій друг – дерево

… Вони народилися в один день – Василь та його подруга. Як тільки батько Василя дізнався про народження сина він вийшов в сад та посадив яблуньку.

     Хлопчик та молоде деревце росли разом, і дуже швидко стали найкращими друзями. Коли обидва  трішки підросли, Василь залазив на свою яблуньку і відпочивав, вмостившись на її гілках. Одного разу він упав з неї і зламав собі руку. Але не образився на дерево, а коли повернувся з лікарні, то насамперед побіг до свого друга. На найтовщій гілці Василь побачив гойдалку. “Поки в тебе не загоїться рука, - сказав йому батько, - я не хочу, щоб ти лазив на дерево. Можеш просто покататися на гойдалці.”

     Коли Василько став юнаком, він закохався в дівчину, і вони разом сиділи в тіні подружки – яблуньки. Хлопець зривав для своєї коханої солодкі, румяні  плоди та пригощав її…

… Через кілька років, коли у Василя захворів син, яблунька віддала йому свої сухі гілки для вогнища. Батько посадив сина біля вогню. Малий зігрівся і швидко видужав. На кожні вихідні дружина Василя пекла яблучний пиріг з яблук, які давала їм яблунька.

     А потім Василь постарів, зявилися в нього зморшки, зовсім як в його друга - яблуні. Чоловік вже майже не виходив з хати, а на його яблуньці виростало вже менше плодів.

     Якось вночі була велика буря, і блискавка влучила в яблуню. Дерево звалило на землю. “Прощавай, мій друже”, - шепотів Василь, з останніх сил підбираючи обгорівши гілки.

     Наступного тижня, коли старий Василь сидів на траві та оплакував свого друга, він помітив маленький зелений росточок, який вибивався з-під землі. Через кілька днів росточок перетворився на крихітну яблуньку. Василь покликав своїх онуків та показав ім. яблуньку. “Мій друг, моя яблунька, загинула, - сказав він – але прийшов її спадкоємець, щоб скрасити мою старість. Пообіцяйте мені, що ви будете слідкувати та доглядати за цим деревцем,  і воно вам теж буде другом”. І вони пообіцяли.

                              V.Фізкультхвилинка

                     VІ. Творча робота

Самостійна робота учнів ( контроль за роботою учнів)

             VІІ. Оцінювання учнівських робіт ( роботи оцінюють самі учні)

               VIII. Підсумок уроку

-- Діти, тож про що йшла мова на уроці?

-- Чому ви сьогодні навчилися?

- Які висновки зробили?

- Дерево багато дає людині, і наше завдання: бути йому другом та доглядати за ним.

 Природа рідна – наша втіха.

Тож хай вона не знає лиха!..

Світ неповторний та чудесний,

Що поступово вимирає,

Давно рятунку в нас благає.

Ми всі господарі природи,

Тож збережемо її вроду!

 

 

docx
Додано
1 жовтня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку