25 вересня о 19:00Вебінар: Співпраця вчителя та батьків: модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії

Тема: Наука приймати гостей. А. Костецький «У гостях»

Про матеріал
Мета: розглянути гумористичний характер вірша, його повчальний зміст; з’ясувати, що таке справжня гостинність та її етичні норми; формувати етику поведінки господаря та гостей; розвивати навички виразного читання гумористичних творів, уміння відстоювати свою думку та погляди.
Перегляд файлу

Тема: Наука приймати гостей. А. Костецький «У гостях»

Мета: розглянути гумористичний характер вірша, його повчальний зміст; з’ясувати, що таке справжня гостинність та її етичні норми; формувати етику поведінки господаря та гостей; розвивати навички виразного читання гумористичних творів, уміння відстоювати свою думку та погляди.

Обладнання: картки зі словами.

                                        Хід уроку

                           І. Організація класу

Сонце ранком розбудило,

Підняло і звеселило.

Потім чемненько сказало:

— Швидше поспішай,

Не лінуйсь, не позіхай.

Сонячний заряд візьми,

З ним в країну Знань іди!

                      ІІ. Мотивація навчальної діяльності

— Кожен день ми крокуємо впевнено й радісно країною Знань, відкриваємо все нові й нові таємниці, цікавинки, знайомимось із поетами, творчість яких навчає нас жити чесно, правдиво.

                   ІІІ. Вправи на вдосконалення навичок читання

1. Читання слів у колонках.

Чемність                                          байдужість

Вихованість                                     грубість

Скромність                                      лукавість

Гостинність                                      скупість

Щедрість                                          жорстокість

2. Гра «Так чи ні».

• Я зустріну гостей привітно.

• Запропоную зайти в дім.

• Буду робити їм зауваження.

• Не запропоную сісти.

• Буду повчати.

• Буду щедрим, із задоволенням покажу свої іграшки.

• Не буду звертати на них увагу.

• Проведу гостей.

• Нагадаю, що гостям вже час іти додому.

3. Утвори слова з розсипаних літер.

я                н              о                е

н        ж         ь                     д

н             р             а         е

(День народження)

             ІV. Опрацювання вірша А. Костецького «У гостях»

1. Читання вірша учнями (мовчки).

— Куди запросили дітей?

— Хто їх зустрів?

2. Словникова робота.

-- читання колонок слів у різному темпі.

Запрошені                                          не мацайте

Бруднити                                            помчали

Кришталеву                                       щодуху

Відповідальна                                   вітальні

3. Колективне читання вірша. Гра «День — ніч».

Аналіз змісту прочитаного.

— О котрій годині прийшли гості?

— Як їх зустріли?

— Про що запитала сестричка?

— Які поради давала дівчинка?

— чому гості помчалися «геть щодуху»?

4. Вправи на розвиток читання.

читання колонок слів повільно, а потім — швидко.

Народження                           скиньте

Запрошені                               давайте

Бруднити                                 меблі

Ходити                                     справжня

Слухати                                    гості

5. Вибіркове читання.

— Що, на думку дівчинки, означає ходити в гості?

— чому гості не слухали дівчинку?

6. Перегляд мультфільму «Вінні Пух у гостях у кролика»

-- Чи гарно зустрів кролик своїх друзів?

-- Чи сподобалась вам поведінка Вінні Пуха? Чому?

                      V. Підсумок уроку

— чи задоволені ви поведінкою дівчинки? Якщо ні, то поясніть чому?

— А чи вмієте ви зустрічати гостей?

— Як ви поводитесь, коли до вас приходять гості?

                    VI. Повідомлення домашнього завдання

С. 50, виразно читати

docx
Додано
28 травня
Переглядів
201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку