Тема: Олег Буцень «Наше відкриття» .

Про матеріал

Мета: Працювати над виробленням навичок

читання.

Вчити знаходити у тексты описи,

роздуми,припущення.

Виховувати любов до природи.

Перегляд файлу

E:\Moi dokumenti\Загрузки\22.jpg 

 

 

 

 

 

  Урок читання

             3 клас

               Тема: Олег Буцень «Наше

                           відкриття»

 

 

                           Вчитель Полтавець С.А.

 

 

              Межиріцька ЗШ І-ІІІст.№2

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\22.jpg 

 

   Мета: Працювати над виробленням навичок

                                      читання.

                                      Вчити знаходити у тексты описи,

                                       роздуми,припущення.

        Виховувати любов до природи.

           Хід уроку

І. Актуалізація знань,умінь,навичок.

    1. Дихальна вправа «Кулька».

Вдих носиком – кулька надувається. Видих –

Ротиком зі звуком –ш-ш-ш.

    2. Вправа «Квітка».

Видих із звуком – а-а-а.

ІІ. Мотивація учбової діяльності.

ІІІ. Робота по темі.

    1.Загадка.

- Відгадайте загадку і дізнаєтесь,який обєкт

 

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\22.jpg 

 

буде предметом сьогоднішнього уроку.

        Серед лісу горбик – дім.

        Тисячі живуть у нім.

         Працелюбні ці комахи:

         Добрі,щирі,розумахи… (Мурахи)

2. Гра «Передбачення».

- Як називається текст,над яким ми будемо

працювати?

  • Пропоную вам слова «мурахи,наше відкриття».

Про що буде йти мова в тексті?

3. Словникова робота.Гра «Радіо». Прочитати слова мовчки,перейти на шепіт,напівголосно,

голосно. Зєднати слова двох стовпчиків за значенням.

Птахи                            не зрозуміла

По саму завязку         говорили

Багацько                      бігають

Сновигають                 зрозумієш

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\22.jpg

 

4. Фізхвилинка для очей.

5.Первинне читання.

6. Бесіда:

- Що знайшли хлопці в лісі?

- Що їх здивувало?

7. Вибіркове читання:

І група – Опис мурашника.

ІІ група – Поведінка мурах в мурашнику.

ІІІ група – Поведінка Максимка  біля мурашника.

8. Гра «Кулька».

Всі уявляють,як треба надути кульку? Читає рядок 1 учень,запрошує на допомогу іншого учня і другий рядок читають разом. Другий учень запрошує третього, третій – четвертого і т.д. Так поступововсі залучаються до хорового читання.

9. Музична фізхвилинка.

10.Групова робота.

І група – Вивчити скоромовку.

 

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\22.jpg 

 

ІІ група – Скласти діалог на тему «Розмова  мурах».

ІІІ група – Вивчити вірш.

                       Їду на коні

Їду,їду на коні,а мурашка – на мені.

Геть мені не важко так везти мурашку,

Бо я  їду на коні,а  мурашка – на мені.

                           Станіслав Шаповалов

11. Гра «Фотооко».

Запамятати і записати слова,з першими чотирма словами скласти речення:

Футбол,мурашник,мурахи,листочки,Максимко,сметана,відкриття.

12. Робота в парах.     До слів «мурашник,Максимко,відкриття» дібрати прикметники.

ІV. Підсумок уроку.

  • Про яке відкриття хлопчиків ви розповісте вдома?

 

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\22.jpg  

 

V. Домашнє завдання.

- Навчитися читати текст в особах. Переказувати цікаві місця з тексту.

- Підготувати цікавий матеріал про мурах.

Додатковий матеріал

За день гніздо мурашок знищує до 100 тис. шкідни-

ків. До того ж ці трудівники розносять насіння трав

і квітів. Риючи підземні ходи, вони рихлять ґрунт,

перемішують його, збагачують органічними добривами.

Відкривають доступ повітря до коренів. Присутність

у лісі мурашок — запорука його здоров’я.

E:\Moi dokumenti\Рабочий стол\готовлюсь\мурашки\9.jpg(За Миколою Міщенком)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку