Тема проекту: «Сходинки дорослого життя життя»»

Про матеріал

Актуальність: Потрібно зробити так,щоб кожний випускник зміг знайти та реалізувати себе у майбутньому житті.

Мета: створити умови для заохочення такої поведінки. яка б сприяли здійсненню найкращих прагнень; допомогти майбутнім випускникам обрати гідні життєві цілі, засвоєнню навичок та знань, які згодяться їм у майбутньому для прийняття важливих рішень.

Перегляд файлу

Тема проекту:    «Сходинки дорослого життя життя»»

Тип проекту: 

І. Груповий.

   Проектна група:

  1. Керівник вихователь:   Стрельцова І.Ю.

 

2. Учасники проекту:   група дітей;

                                          шкільний психолог;

                                         шкільний бібліотекар.

ІІ. Довгостроковий.

ІІІ. Інформаційно -практичний.

Актуальність: Потрібно зробити так,щоб кожний випускник зміг знайти та реалізувати себе у майбутньому житті.

Мета:   створити умови для заохочення такої поведінки.  яка б сприяли здійсненню найкращих прагнень; допомогти майбутнім випускникам обрати гідні життєві цілі, засвоєнню навичок та знань, які згодяться їм у майбутньому для прийняття важливих рішень.

Задачі:

  • вчити учнів робити вільний вибір при повній поінформованості;
  • вчити учнів заздалегідь планувати  своє майбутнє;
  • формувати вміння правильно оцінювати власні вчинки ;
  • формування правової культури і свідомості;
  •  розвиток життєвих компетенцій ;
  • навчати  самостійності і відповідальності;
  • вироблення навичок подолання негативних поглядів і переконань;
  •  формувати активну позицію кожної особистості;
  • розвиток усвідомлення значущості праці в житті людині;
  • сприяти допрофесійній підготовці учнів до виконання необхідних професійних,соціальних і гендерних ролей у суспільстві
  • сприяти формуванню повноцінного громадянина держави.

 

 

Послідовність виконання проекту.

 

 

 

 Етапи роботи

 Термін виконання

                Зміст діяльності учнів

   Діяльність  вихователів

Відповідальні

1.

Етап перед - проектної підготовки.

 вересень

 Обговорення теми проекту, мети,  завдань, змісту,   плану дій з керівниками проекту.

Виявлення ініціативної групи для участі в проекті.

Заява задуму, знайомство з завданням проекту.

Характеристика методу проекту.

Ознайомлення зі змістом проекту.

Мотивація пошуку.

Допомога  в постановці завдань.

Керівники проекту.

2.

Підготовчий етап (інформаційно-пошуковий)

вересень

1. Вироблення плану дій:

- визначення джерел інформації: ( періодичні видання, літературні джерела шкільної бібліотеки,засоби масової інформації, Інтернет)

- вибір способів збирання інформації:  ( доповіді,   реферати, опрацьовані  статті,    опрацьовані літературні джерела, фото);

- вибір методів і форм роботи аналізу інформації: (анкета думок, круглий стіл, диспут, тестування     години спілкування, прес діалоги, виховні години, колективні творчі справи, тренінги, інформаційні хвилинки ).  

2. Залучення до спільної творчої та  практичної діяльності всіх учнів.

3. Розподіл завдань між членами проекту.

4.   Визначитися   з частинами програми ( кількістю, тематикою, методами  формою та графіком  проведення).

Організація учнів к виконанню завдань.

Здійснення допомоги по збору інформації.

Проведення консультацій.

Здійснення допомоги при виборі методів і форм роботи.

Керівники проекту.

3.

Творча та практична діяльність

вересень

1 крок "Дорослішання та здоровий спосіб життя"

  Виготовлення Інформаційного бюлетеня: «Калейдоскоп здорових звичок»

Пропонує ідеї, висловлює пропозиції.

Допомагає в організації та проведення класних заходів.

Керівники проекту

 

 

жовтень

2 крок Засідання круглого стола 

« Секрети спілкування молоді»

Виготовлення стіннівки «Ми за здоровий спосіб життя»

Пропонує ідеї, висловлює пропозиції.

Допомагає в організації та проведення виховних заходів.

Надає поради консультації.

Спостерігає за роботою.

Керівники проекту

 

 

  листопад

3 крок

Етична бесіда

 «Секрети дівочої краси»

 

Пропонує ідеї, висловлює пропозиції.

Допомагає в організації та проведення класних заходів.

Надає поради консультації.

Спостерігає за роботою.

Керівники проекту

 

 

грудень

4 крок

1. Вільне спілкування

«Секрети юнацької вроди»

2.Вузлики на пам’ять: «Культура спілкування»

Пропонує ідеї, висловлює пропозиції.

Допомагає в організації та проведення виховних заходів.

Надає поради консультації.

Спостерігає за роботою, керує діяльністю.

Керівники проекту

 

 

січень

 5 крок «Крок до безпечного життя»  

1.Прес діалог: «Замислись! Попереду ціле життя»

2.  Розробка пам’яток «Непередбачена небезпека, як  її уникнути»

 

 

Пропонує ідеї, висловлює пропозиції.

Допомагає в організації та проведення виховних заходів.

Надає поради консультації.

Спостерігає за роботою, керує діяльністю.

Керівники проекту

 

 

 лютий

6 крок

1.Круглий стіл: «Замислись! Яке воно доросле життя»

2. Анкетування: «Що ти знаєш про  свої права та обов’язки»

Пропонує ідеї, висловлює пропозиції.

Допомагає в організації та проведення виховних заходів.

Надає поради консультації.

Спостерігає за роботою, керує діяльністю.

Керівники проекту

 

 

березень

7 крок

Коло спілкування:

« Українська сім'я-основа джерела»

 

Пропонує ідеї, висловлює пропозиції.

Допомагає в організації та проведення виховних заходів.

Надає поради консультації.

Спостерігає за роботою, керує діяльністю.

 

 

 

квітень

8 крок

Етична бесіда

«Дружба між хлопцем і дівчиною»

Пропонує ідеї, висловлює пропозиції.

Допомагає в організації та проведення виховних заходів.

Надає поради консультації.

Спостерігає за роботою, керує діяльністю.

 

 

 

травень

9крок

Дерево рішень

«Дитинство чудова пора»

Пропонує ідеї, висловлює пропозиції.

Допомагає в організації та проведення виховних заходів.

Надає поради консультації.

Спостерігає за роботою, керує діяльністю.

 

4.

 

Результати.

Оформлення звіту.

Підготовка до презентації.

 травень

 

 

1. Оформлення підсумків по результатам  анкетування.

2. Аналіз інформації.

3.Формулювання висновків.

          

 

 

 Пропонує ідеї, висловлює пропозиції.

Допомагає в організації та проведення виховних заходів.

Надає поради, консультації.

Спостерігає за роботою, керує діяльністю.

 

Керівники проекту

 

 

5.

Презентація.

травень

1. Узагальнення та класифікація зібраних матеріалів.

2. Виготовлення ілюстративного матеріалу (фотографії). 

3. Підготовка презентації.

4. Складання сценарію презентації.

Корекція підсумкових матеріалів.

Спостереження за ходом обробки результатів та аналізу інформації.

Керівники проекту

 

 

6.

 

травень

Показ результатів у формі  письмового звіту .

Презентація проекту.

Допомога в узагальнені та класифікації зібраних матеріалів.

Консультації,поради при складанні презентації.

Керівники проекту

 

 

7.

Оцінка проектної діяльності та її результатів.

травень

1.Колективне обговорення.

2. Результативність фахової діяльності.

Сприйняття звіту.

Оцінка зусиль учнів, їхньої креативності, якості використання джерел, невикористаних можливостей, творчого потенціалу звіту.

Керівники проекту

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 січня 2019
Переглядів
531
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку