Літературне читання
16.03.2021 р.
Тема: Стаття «Весняний килим»
Мета: вчити дітей виразно, свідомо читати, переказувати зміст прочитаного; вміння орієнтуватися в тексті; розвивати зв’язне мовлення, мислення, память школярів; коригувати недоліки зв’язного мовлення, правильної вимови звуків; виховувати бережливе ставлення до книги, природи, любов до рідного краю.
Обладнання: шкільне приладдя, дидактичний матеріал.
Тип уроку: формування знань, умінь, навичок
Організація
навчально – пізнавальної діяльності
здобувачів освіти.
І Фаза виклику.
1.Ранкове коло. Вправа «Вітання».
Весела пісенька дзвіночка
Покликала нас на урок.
Я бачу ваші милі личка
І очі з безліччю думок.
- Діти, покажіть свої розумні, добрі оченята. У них я бачу уважність, старанність, наполегливість. Поверніться одне до одного, подаруйте усмішку, налаштуйтеся на позитивний лад роботи на уроці. - - Відчули потребу працювати?
- Успіхів вам!
-Яка зараз пора року?
- Який місяць?
- Яке сьогодні число?
-Який день тижня?
- А яка весна середня, рання чи пізня?
-Який сьогодні день: похмурий чи ясний?
-Яке небо: похмуре чи ясне?
- Молодці діти! Саме зараз по всій Україні панує пора року весна, і на наш урок завітала дівчинка, а хто вона, ви дізнаєтеся коли відгадаєте загадку.
Загадка: « Весна».
Чого це так сонце ясне пригріває?
Бо час чарівниці – Весни наступає!
Із сонцем яскравим привітна, ясна,
У кожну кімнату заходить… ( Весна).
- Так, вірно дівчинка Весна!
- Вправа « Очікування».
- Діти, візьміть в свої рученята квітку, та озвучте свої очікування від уроку.
- Я очікую виразно читати…
- Я очікую дізнатися щось нове…
- Я очікую гарно працювати…
- Я очікую, щоб було цікаво на уроці…
- А я діти очікую, що ви на відмінно будите працювати на уроці.
- А девіз нашого уроку:
« Красиво читаємо,
Чітко розповідаємо.
Мову свою розвиваємо.»
* Артикуляційна гімнастика.
* Робота з скоромовкою
* Розчитування. ( Таблиця складів).
( д/з нам було читати та переказувати текст «Весна йде».
По одному абзацу читають та переказують прочитане, а інші слідкують і виправляють допущені помилки .)
* Повідомлення теми і мети уроку.
- На сьогоднішньому уроці ми продовжимо знайомитися з статтями на весняну тематику. Стаття називається « Весняний килим».
ІІ Фаза осмислення.
- Щоб швидко та правильно навчитися читати, нам потрібно до цього підготуватися.
* Руханка.
* Вправа для очей.
* Словникова робота:
- Пастушок
- Підбіл
- Торішній
- Глинясті
- Довкола
* Робота з сторінкою підручника. ( Розгляд малюнка).
* Робота з текстом.
А). Читання тексту вчителем.
Б.) Повторне читання вчителем, учні слідкують.
В) Самостійне читання учнями.
Г) Читання кращими учнями.
Д) Вибіркове читання «Ланцюжок».
* Робота над змістом.
1. Про що йдеться мова у тексті?
2. Знайдіть та зачитайте, який килим прослала весна на землі?
3. Знайдіть та зачитайте, які квіти є на цьому килимі?
I11 Фаза рефлексії.
Вправа « Очікування».
- Діти, у нашої дівчинки – весни є кошик. Але він порожній. Ми можемо його наповнити своїми квітами – очікувань.
- Давайте подивимося чи справдилися ваші очікування. ( Діти говорять свої очікування і чи справдилися вони, при цьому вішають у кошик свої квіти).
- Я дізнався/ лася. . .
- Я хочу дізнатися більше. . .
- Мені сподобалося. . .
Б) Вправа « Продовж речення».
Д/з»: І група – ст.156 -157. Стаття « Весняний килим».
( Максим – ст.54, Людмила – ст. 63 )
Урок літературного читання у 2 класі
Тема: Стаття « Весняний килим»
Вчитель: Оксана Охріменко.
Літературне читання
08.09.2021 р.
Тема: В .Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила».
Мета: вчити учнів читати виразно повними словами, переказувати прочитане; формувати навички роботи з текстом; розвивати зв’язне мовлення школярів, фонематичний слух, увагу, мислення, пам'ять, уяву; збагачувати лексичний багаж слів дітей; коригувати недоліки зв’язного мовлення учнів, фонематичного слуху, читання, постави, уваги; виховувати бережливе ставлення до книги, любов до читання, дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: шкільне приладдя, дидактичний матеріал.
Тип уроку: формування знань, умінь, навичок
Організація
навчально – пізнавальної діяльності
здобувачів освіти.
І Фаза виклику.
1.Ранкове коло. Вправа «Вітання».
. Артикуляційна гімнастика.
2. Робота з малюнком. «Природа».
3. Перевірка д/з (д/з нам було читати та переказувати Л. Вахніна «Кордон»
Гра «Письменник». (Склади речення за малюнком).
А) Повідомлення теми і мети уроку.
ІІ Фаза осмислення.
А) Гра «Знайди мене»
Б) Робота з таблицею складів.
Б) Словникова робота.
В) Вправи для очей.
Г)Робота з текстом.
- Про кого розповідається в тексті?
Руханка
( Максим – стор. 45)
I11 Фаза рефлексії.
- Я дізнався/ лася. . .
- Я хочу дізнатися більше. . .
- Мені сподобалося. . .
Б) Вправа « Продовж речення».
Д/з»: І група – В .Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила».
( Максим- стор.45.( Буквар)
Літературне читання
23.02.2021 р.
Тема: Стаття «Весна йде»
Мета: вчити учнів читати виразно повними словами, переказувати прочитане; формувати навички роботи з текстом; розвивати зв’язне мовлення школярів, фонематичний слух, увагу, мислення, пам'ять, уяву; збагачувати лексичний багаж слів дітей; коригувати недоліки зв’язного мовлення учнів, фонематичного слуху, читання, постави, уваги; виховувати бережливе ставлення до книги, любов до читання, дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: шкільне приладдя, дидактичний матеріал.
Тип уроку: формування знань, умінь, навичок
Організація
навчально – пізнавальної діяльності
здобувачів освіти.
І Фаза виклику.
1.Ранкове коло. Вправа «Вітання».
. Артикуляційна гімнастика.
2. Робота з малюнком. «Перші квіти».
3. Перевірка д/з (д/з нам було читати та переказувати вірш М. Лисича «Лютий і Березень»)
А) Повідомлення теми і мети уроку.
ІІ Фаза осмислення.
А) Гра «Знайди мене»
Б) Робота з таблицею складів.
Б) Словникова робота.
В) Вправи для очей.
Г)Робота з текстом.
- Про кого розповідається в статті?
Руханка
( Людмила –ст.104, Максим- стор.45.( Буквар )
I11 Фаза рефлексії.
- Я дізнався/ лася. . .
- Я хочу дізнатися більше. . .
- Мені сподобалося. . .
Б) Вправа « Продовж речення».
Д/з»: І група - Стаття «Весна йде»
( Людмила – стор. 104 )
Максим- стор.45.( Буквар)
Літературне читання
17.02.2021 р.
Тема: Казка «Лютий і Березень»
Мета: продовжити знайомство дітей з казками; вчити учнів читати виразно повними словами, переказувати прочитане; формувати навички роботи з текстом; розвивати зв’язне мовлення школярів, фонематичний слух, увагу, мислення, пам'ять, уяву; збагачувати лексичний багаж слів дітей; коригувати недоліки зв’язного мовлення учнів, фонематичного слуху, читання, постави, уваги; виховувати бережливе ставлення до книги, любов до читання, українських традицій, дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: шкільне приладдя, дидактичний матеріал.
Тип уроку: формування знань, умінь, навичок.
Організація
навчально – пізнавальної діяльності
здобувачів освіти.
І Фаза виклику.
1.Ранкове коло. Вправа «Вітання».
. Артикуляційна гімнастика.
2. Робота з малюнком.
3. Перевірка д/з. (д/з нам було читати та переказувати В. Сухомлинського «Хлопчик хотів приголубити сніжинку»
Гра «Письменник». (Склади речення за малюнком).
А) Повідомлення теми і мети уроку.
ІІ Фаза осмислення.
А) Гра «Знайди мене»
Б) Робота з таблицею складів.
Б) Словникова робота.
В) Вправи для очей.
Г)Робота з текстом казки.
- Про що розповідається в казці?
Руханка
(Максім– стор. 46, Людмила – стор.105 )
I11 Фаза рефлексії.
- Я дізнався/ лася. . .
- Я хочу дізнатися більше. . .
- Мені сподобалося. . .
Б) Вправа « Продовж речення».
Д/з»: І група –ст.92-93 Казка «Снігуронька» (3,4 частина)
( Читати та переказувати).
( Максім – стор. 51, Людмила – стор.64 )