Тема: Стаття «Весняний килим»

Про матеріал
Тема: Стаття «Весняний килим» Мета: вчити дітей виразно, свідомо читати, переказувати зміст прочитаного; вміння орієнтуватися в тексті; розвивати зв’язне мовлення, мислення, память школярів; коригувати недоліки зв’язного мовлення, правильної вимови звуків; виховувати бережливе ставлення до книги, природи, любов до рідного краю.
Перегляд файлу

                                        Літературне читання

                                       16.03.2021 р.

Тема: Стаття «Весняний килим»

Мета: вчити дітей виразно, свідомо читати, переказувати зміст прочитаного; вміння орієнтуватися в тексті; розвивати зв’язне мовлення, мислення, память школярів; коригувати недоліки зв’язного мовлення, правильної вимови звуків; виховувати бережливе ставлення до книги, природи, любов до рідного краю.

Обладнання: шкільне приладдя, дидактичний матеріал.

Тип уроку: формування знань, умінь, навичок

                                                   

                                     Організація

навчально – пізнавальної діяльності

 здобувачів освіти.

                                         

                               І Фаза виклику.

1.Ранкове коло. Вправа  «Вітання».

      Весела пісенька дзвіночка

      Покликала нас на урок.

      Я бачу ваші милі личка

      І очі з безліччю думок.

 

-        Діти, покажіть свої розумні, добрі  оченята. У них я бачу уважність, старанність, наполегливість. Поверніться одне до одного, подаруйте усмішку, налаштуйтеся на позитивний лад роботи на уроці. - - Відчули потребу працювати?

-        Успіхів вам! 

  1. Синоптична хвилинка.

-Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Яке сьогодні число?

-Який день тижня?

- А яка весна середня, рання чи пізня?

-Який сьогодні день: похмурий чи ясний?

-Яке небо: похмуре чи ясне?

 

-        Молодці діти! Саме зараз по всій Україні панує пора року весна, і на наш урок завітала дівчинка, а хто вона, ви дізнаєтеся коли відгадаєте загадку.

    Загадка: « Весна».

Чого це так сонце ясне пригріває?

Бо час чарівниці – Весни наступає!

Із сонцем яскравим привітна, ясна,

У кожну кімнату заходить…  ( Весна).

 

-        Так, вірно дівчинка Весна!

-        Вправа « Очікування».

 

-        Діти, візьміть в свої рученята квітку, та озвучте свої очікування від уроку.

 

-        Я очікую виразно читати…

 

-        Я очікую дізнатися щось нове…

 

-        Я очікую гарно працювати…

 

-        Я очікую, щоб було цікаво на уроці…

 

-        А я діти очікую, що ви на відмінно будите працювати на уроці.

 

-        А девіз нашого уроку:

                « Красиво читаємо,

                   Чітко розповідаємо.

                   Мову свою розвиваємо.»

 

 

     * Артикуляційна гімнастика.

 

* Робота з скоромовкою

   

     * Розчитування. ( Таблиця складів).

 

  1. Перевірка д/з 

 ( д/з нам було читати та переказувати текст «Весна йде».

По одному абзацу читають та переказують прочитане, а інші слідкують і виправляють допущені помилки .)         

 

 

* Повідомлення теми і мети уроку.

 

 - На сьогоднішньому уроці ми продовжимо знайомитися з статтями на весняну тематику. Стаття називається « Весняний килим».

 

                              

                          ІІ Фаза осмислення.

 

- Щоб швидко та правильно навчитися читати, нам потрібно до цього підготуватися.

 

* Руханка.

 

 * Вправа для очей.

 

 

* Словникова робота:

- Пастушок

- Підбіл

- Торішній

- Глинясті

- Довкола

 

* Робота з сторінкою підручника. ( Розгляд малюнка).

 

* Робота з текстом.

А). Читання тексту вчителем.

Б.) Повторне читання вчителем, учні слідкують.

В) Самостійне читання учнями.

Г) Читання кращими учнями.

Д) Вибіркове читання «Ланцюжок».

 

* Робота над змістом.

 1. Про що йдеться мова у тексті?

 2. Знайдіть та зачитайте, який килим прослала весна на землі?

 3. Знайдіть та зачитайте, які квіти є на цьому килимі?

 

  • Аналіз уроку. Оцінення.

                                                   

                             I11 Фаза рефлексії.

Вправа « Очікування».

-        Діти, у нашої дівчинки – весни є кошик. Але він порожній. Ми можемо його наповнити своїми квітами – очікувань.

-        Давайте подивимося чи справдилися ваші очікування. ( Діти говорять свої очікування і чи справдилися вони, при цьому вішають у кошик свої квіти).

 

- Я дізнався/ лася. . .

- Я хочу дізнатися більше. . .

- Мені сподобалося. . .

Б) Вправа « Продовж речення».

 

Д/з»:  І група – ст.156 -157. Стаття « Весняний килим».

( Максим – ст.54, Людмила – ст. 63 )

 

 

 

Урок літературного читання у 2 класі

Тема: Стаття           « Весняний килим»

 

 

 

 

             Вчитель:   Оксана Охріменко.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    

 

 

 

 

 

 

                                    Літературне читання

                                        08.09.2021 р.

Тема: В .Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила».  

Мета: вчити учнів читати виразно повними словами, переказувати прочитане; формувати навички роботи з текстом; розвивати зв’язне мовлення школярів, фонематичний слух, увагу, мислення, пам'ять, уяву; збагачувати лексичний багаж слів дітей; коригувати недоліки зв’язного мовлення учнів, фонематичного слуху, читання, постави, уваги; виховувати бережливе ставлення до книги, любов до читання, дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: шкільне приладдя, дидактичний матеріал.

Тип уроку: формування знань, умінь, навичок

                                                   

                                                    Організація

навчально – пізнавальної діяльності

 здобувачів освіти.

                                         

                                                     І Фаза виклику.

1.Ранкове коло. Вправа  «Вітання».

  • Синоптична хвилинка.

     . Артикуляційна гімнастика.

  • Робота з скоромовкою.(Індивідуальна робота з Ярославом, Діаною. Звернути увагу на чіткість вимови).

2. Робота з малюнком. «Природа».

3. Перевірка д/з  (д/з нам було читати та переказувати  Л. Вахніна «Кордон»

Гра «Письменник». (Склади речення за малюнком).

А) Повідомлення теми і мети уроку.

                              

                                                 ІІ Фаза осмислення.

А) Гра «Знайди мене»

Б) Робота з таблицею складів.

Б) Словникова робота.

В) Вправи для очей.

Г)Робота з текстом.

  • Бесіда. Осінь, зима (Ознаки осені, зими).
  • Читання тексту вчителем.

-         Про кого розповідається в тексті?

  • Робота з сторінкою підручника 10.
  • Повторне читання вчителем, учні слідкують.

Руханка

  • Самостійне читання учнями.
  • Робота над змістом.
  • Читання кращими учнями.
  • Вибіркове читання. ( Один учень читає біля столу інші слідкують та виправляють допущенні помилки під час читання).

     ( Максим – стор. 45)

                                                   

                               I11 Фаза рефлексії.

- Я дізнався/ лася. . .

- Я хочу дізнатися більше. . .

- Мені сподобалося. . .

Б) Вправа « Продовж речення».

 

Д/з»:  І група – В .Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила».  

  (  Максим- стор.45.( Буквар)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          

                                            

 

                                            Літературне читання

                                                  23.02.2021 р.

Тема: Стаття «Весна йде»

Мета: вчити учнів читати виразно повними словами, переказувати прочитане; формувати навички роботи з текстом; розвивати зв’язне мовлення школярів, фонематичний слух, увагу, мислення, пам'ять, уяву; збагачувати лексичний багаж слів дітей; коригувати недоліки зв’язного мовлення учнів, фонематичного слуху, читання, постави, уваги; виховувати бережливе ставлення до книги, любов до читання, дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: шкільне приладдя, дидактичний матеріал.

Тип уроку: формування знань, умінь, навичок

                                                   

                                                    Організація

навчально – пізнавальної діяльності

 здобувачів освіти.

                                         

                                                     І Фаза виклику.

1.Ранкове коло. Вправа  «Вітання».

  • Синоптична хвилинка.

     . Артикуляційна гімнастика.

  • Робота з скоромовкою.(Індивідуальна робота з Людмилою, Ярославом, Максимом. Звернути увагу на чіткість вимови).

2. Робота з малюнком. «Перші квіти».

3. Перевірка д/з (д/з нам було читати та переказувати вірш М. Лисича  «Лютий і Березень»)

 А) Повідомлення теми і мети уроку.

                              

                                                 ІІ Фаза осмислення.

А) Гра «Знайди мене»

Б) Робота з таблицею складів.

Б) Словникова робота.

В) Вправи для очей.

Г)Робота з текстом.

  • Бесіда. Зима, весна. (Ознаки зими, весни).
  • Читання тексту вчителем.

-         Про кого розповідається в статті?

  • Робота з сторінкою підручника 66
  • Повторне читання вчителем, учні слідкують.

Руханка

  • Самостійне читання учнями.
  • Робота над змістом.
  • Читання кращими учнями.
  • Вибіркове читання. ( Один учень читає біля столу інші слідкують та виправляють допущенні помилки під час читання).

     ( Людмила –ст.104, Максим- стор.45.( Буквар  )

                                                   

                                                I11 Фаза рефлексії.

- Я дізнався/ лася. . .

- Я хочу дізнатися більше. . .

- Мені сподобалося. . .

Б) Вправа « Продовж речення».

 

Д/з»:  І група - Стаття «Весна йде»

 

        ( Людмила – стор. 104 )

        Максим- стор.45.( Буквар)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

17.02.2021 р.

Тема: Казка  «Лютий і Березень»

Мета: продовжити знайомство дітей з казками; вчити учнів читати виразно повними словами, переказувати прочитане; формувати навички роботи з текстом; розвивати зв’язне мовлення школярів, фонематичний слух, увагу, мислення, пам'ять, уяву; збагачувати лексичний багаж слів дітей; коригувати недоліки зв’язного мовлення учнів, фонематичного слуху, читання, постави, уваги; виховувати бережливе ставлення до книги, любов до читання, українських традицій, дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: шкільне приладдя, дидактичний матеріал.

Тип уроку: формування знань, умінь, навичок.

 

                                                     Організація

навчально – пізнавальної діяльності

 здобувачів освіти.

                                          

                                                   І Фаза виклику.

1.Ранкове коло. Вправа  «Вітання».

  • Синоптична хвилинка.

     . Артикуляційна гімнастика.

  • Робота з скоромовкою. .(Індивідуальна робота з Артемом, Людмилою,  Андрієм, Діаною. Звернути увагу на чіткість вимови. 

2. Робота з малюнком.

3. Перевірка д/з. (д/з нам було читати та переказувати В. Сухомлинського «Хлопчик хотів приголубити сніжинку»

 

 

Гра «Письменник». (Склади речення за малюнком).

А) Повідомлення теми і мети уроку.

                               

                                      ІІ Фаза осмислення.

А) Гра «Знайди мене»

Б) Робота з таблицею складів.

Б) Словникова робота.

В) Вправи для очей.

Г)Робота з текстом казки.

  • Читання тексту вчителем.

-         Про що розповідається в казці?

  • Робота з сторінкою підручника .
  • Повторне читання вчителем, учні слідкують.

Руханка

  • Самостійне читання учнями.
  • Робота над змістом.
  • Читання кращими учнями.
  • Вибіркове читання. ( Один учень читає біля столу інші слідкують та виправляють допущенні помилки під час читання).

 

     (Максім– стор. 46, Людмила – стор.105 )               

                                     

                                     I11 Фаза рефлексії.

- Я дізнався/ лася. . .

- Я хочу дізнатися більше. . .

- Мені сподобалося. . .

Б) Вправа « Продовж речення».

 

Д/з»:  І група –ст.92-93 Казка «Снігуронька» (3,4 частина)

 ( Читати та переказувати).

 ( Максім – стор. 51, Людмила – стор.64 )

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
11 березня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку