22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Тема тижня Весняні свята. Великдень Тема уроку: Віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або одиниць в межах 20.

Про матеріал

Урок з математикинавчання грамоти НУШ. Тема тижня "Весняні свята. Великдень". Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата  ____________ № _________        Математика 1 клас

 

Тема тижня Весняні свята. Великдень     

Тема уроку: Віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або одиниць в

межах 20.

Мета тематичного дня:  формувати в учнів навички розв’язування прикладів виду

11 – 1, 11 – 10, продовжити роботу над розвитком  вміння  розв’язувати задачі на знаходження остачі; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес і бажання вивчати математику.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно)

Лічить до 20 у прямому порядку

Читає та записує натуральні числа в межах 20 словами і цифрами

Утворює натуральні числа (11 – 20) з одного десятка та кількох одиниць під час виконання практичних вправ (з використанням паличок, намистинок, кубиків тощо)

Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки

Здійснює вимірювання величин, маючи доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, годинник) та різного роду нестандартних мірок/ підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо)

Будує відрізки заданої довжини

Порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною, масою, місткістю (об’ємом)

Розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їхніми істотними ознаками

Конструює знайомі площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу (пластиліну, глини, соломки, конструктора тощо)

Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Вправа «Яєчний настрій»

Радість з неба ся являє,

Паска красна день вітає,

Радуйтеся щиро нині – 

Бог дав радість всій родині,

Бог дав радість нам з небес,

Христос Воскрес!

Пропонує вам відобразити свій настрій з-за допомогою яєць. Виберіть та продемонструйте свій настрій.

Картинки по запросу веселі яйця Похожее изображение

 

ІІ. Етап цілепокладання

— Чи звернули ви увагу, що одне наше яєчко немає обличчя. Як воно називається? (писанка).

Сьогодні наш урок я розпочала з привітання, яке використовують на Великдень. Ми з вами вже навчилися виготовляти великодній вінок, пекти паску, а сьогодні ми навчимося писати писанку, а ще віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або одиниць в межах 20.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Символом пасхи, початком усього нового і воскресіння Христа стало яйце. У передхристиянському світі сонце уявлялося людям казковим птахом. Вороги світла, сили зла могли вбити птаха, але він завжди встигав знести яйце, з якого народжувався новий день. Життя, яке зберігалося в яйці, потрібно було захистити від злих сил, тому тонку шкаралупу вкривали фарбами і різноманітними знаками-символами. Пасхальні яйця називали крашанками і писанками.

Математичний диктант

Виготовити замість числового віяла ось такі кольорові крашанки з цифрами. Вчитель зачитує завдання діти усно обчислюють і показують відповідь кольоровою крашанкою.

 

Від суми чисел 9 і 1 відняти 4.

Від 9 відняти різницю чисел 4 і 3.

Яке число треба відняти від 5, щоб одержати 2?

Я задумала число, додай його до 7 і отримаєш 10.

Яке число я задумала?

Перший доданок 2, другий - на 5 більше.

Чому дорівнює сума?

Різницю чисел 8 і 1 зменшити на 2.

Від різниці чисел 5 і 1 відняти 3.

Порахувати від 10-20, 20-10.

– Як ми називаємо ці числа? Чому?

– Назви найменше двоцифрове число;

– назви найбільше двоцифрове число;

– порахуй десятками до 100;

 Лиска числа тут лишила

И прочитати їх просила,

Щоб Зайчатко врятувати,

Треба числа прочитати

І хвилинок не збавляти

Ще й “сусідів” показати

Гра «Позбирайте яйця» .

Описание: Картинки по запросу куряче яйцеОписание: Картинки по запросу куряче яйцеОписание: Картинки по запросу куряче яйцеОписание: Картинки по запросу куряче яйцеОписание: Картинки по запросу куряче яйцеОписание: Картинки по запросу куряче яйцеОписание: Картинки по запросу куряче яйцеОписание: Картинки по запросу куряче яйцеОписание: Картинки по запросу куряче яйцеОписание: Картинки по запросу куряче яйце

Щоденні 3. Математика з другом.

Один учень показує карточку із числами, а однокласник читають число і називає його “сусідів”.

Фізкультхвилинка

Щоденні 3. Математика письмово. Порахуймо яйця

Віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або одиниць в  межах 20.

Із писанками пов'язано багато обрядів, складено багато легенд. Ось послухайте одну з них: «Далеко в горах, до високої стрімкої скелі залізними ланцюгами прикутий змій Ірод. І посилає він на світ

Божий своїх посланців. Коли гінці кажуть, що люди живуть бідно, сваряться, ворогують, заздрять, то змій радіє, сміється так, що аж гори трусяться, а ланцюги його слабнуть. Якщо ж посланці кажуть, що між людьми панує добро і злагода, мир і дружба, то ланцюги стискають його погане тіло.

Та найстрашніша для змія вістка, що люди пишуть писанки. Що вони не забули свого звичаю. Тоді Ірод заходиться від плачу, бо немає ще в нього сили і ладу на землі. Тож доки малюють писанки, доти й буде світ...»

Щоденні 3. Математика самостійно. Віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або одиниць в  межах 20.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №103\15742.gif G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №103\15742.gif

Робота з геометричним матеріалом

Уявіть, що це писанка. Домалюйте коло і розпишіть одне з них як писанку.

Картинки по запросу домалюй геометричні фігури

Творча хвилинка.

Розпишіть писанки. Діти малюють під музику.

https://www.youtube.com/watch?v=chMHle3-1S4

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Робота з лего

Складіть писанку

Поетична хвилинка

Крашанки, крашанки

Пофарбую залюбки.

Ось зелена, ось червона,

А ось жовта, он бузкова.

Писанки, писанки – 

Кольорові, мов ляльки.

З журавлями і з півнями,

Із хрестами, з ластівками. М. Маслова

Підсумкова бесіда

— Чим ми займалися сьогодні на уроці?

— Які завдання вам сподобалися найбільше?

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку