Тема: У подорож до матінки-землі (продовження). Вірш «У дитячому театрі»
Мета: формувати уміння учнів визначати особливості кожної пори року,
помічати сезонну красу природи; удосконалювати навички орієнтуватися
в змісті твору; уміння добирати необхідний текст до малюнків, виразно його
читати; розвивати творчу уяву, образне мислення.
Обладнання: картки зі словами.
Хід уроку:
І. Організаційна частина
Усі сідайте тихо, діти.
Домовляймось – не шуміти,
Руку вчасно підіймати
На уроці не дрімати.
І щоб не було мороки
Всі готові до уроку?
Тож гаразд часу не гаймо
І урок розпочинаймо.
ІІ. Розминка перед читанням
ІІІ. Повідомлення теми і мети
На сьогоднішньому уроці ми з вами продовжимо говорити про творчість Наталі Забіли. І ознайомимось ще з одним віршем, який вона написала.
ІV. Опрацювання вірша Н. Забіли «У дитячому театрі»
1. читання вірша вчителем.
— чи знайомі вам почуття глядачів театру, про які йдеться у вірші?
— Що саме дивились глядачі у театрі?
2. Словникова робота. читання слів «хвилькою».
Гомін
чуття
завіса
глядачі
помислом
образ
3. Виразне читання вірша.
4. Аналіз вірша
- У яких словах вірша найвиразніше сказано про захоплення дітей виставою?
- Чим саме зацікавив даний вірш?
5. Порівняння віршів Н. Забіли
V. Підсумок уроку
- Чи сподобались вам твори Н. Забіли? Чим саме?
- Який вірш вас найбільше вразив? Чому?
VI. Повідомлення домашнього завдання
с. 37 – 38, читати виразно