Тема програми: Вступ.
Тема уроку 1.1: Іструктаж з техніки безпеки, охорони праці. Вступ до бухгалтерського обліку
Мета уроку:
а) навчальна закріпити і удосконалити уміння і навички при веденні бухгалтерського обліку..
б) розвивальна вивчення головних перспектив при роботі за спеіальністю.
в) виховна виховувати навички самостійної роботи, працездатність та відповідальне ставлення до праці, чуттєве розуміння, повагу до товаришів і старших, любов до обраної професії. Вчити старанності, уважності і охайності в оформленні і веденні бухгалтерських документів. Виховувати почуття особистої відповідальності за виконувану справу, самостійність, бережливість та сприяти професійному становленню майбутніх бухгалтерів.
Тип уроку: урок вдосконалення вмінь та формування навичок.
Дидактичне забезпечення - інструкційна картка, практичне завдання, облікові регістри, опорний конспект, план рахунків бухгалтерського обліку, конспекти, калькулятор, бланки первинних документів.
Міжпредметні зв'язки: «Охорона праці», «Бухгалтерський облік».
Хід уроку
І. Вступний інструктаж
-
Перевірка наявності учнів.
-
перевірити кількість учнів на уроці;
-
перевірити зовнішній вигляд учнів.
-
Перевірка ТБ.
-
облаштування робочих місць оператора комп'ютерного набору;
-
правила охорони праці та техніки безпеки перед початком роботи;
-
правила вмикання, вимикання комп'ютерів;
-
правила охорони праці, техніки безпеки та поведінки учнів під час роботи за комп'ютером
-
правила охорони праці та техніки безпеки по закінченню роботи.
-
Перевірка знань пройденого матеріалу. Актуалізація опорних знань з минулої теми.
Актуалізація знань та умінь учнів.
Кожна людина хоче бути щасливою. Однією зі складових щастя є робота. А якщо людина отримує за улюблену роботу і пристойну винагороду, то це вже велике щастя! Це, звичайно, в деякій мірі і жарт, і щире побажання кожному учневі, та й для своїх дітей я теж цього бажаю, а ось вибір майбутньої професії - справа дуже серйозна і відповідальна.
Вибір доводиться робити кожному з нас, і не завжди ви чітко знали, ким хотіли стати в майбутньому .. Стільки цікавих і потрібних професій. Отже, обираючи вашу професію, ви можливо, і не зовсім чітко усвідомлювали її особливості, тож, навчаючись, ми прийдемо до висновку, що бухгалтер – це професія, яка важлива для кожної людини і в плануванні власного побуту, що забезпечить спокій і фінансову стабільність у ваших родинах, а значить і рівень життя всієї країни.
1.4. Пояснення нового матеріалу
-
Сьогодні дуже часто можна почути, що економічна освіта не цінується, а бухгалтери, фінансисти і економісти залишаються не при справах. Але так говорять лише ті, хто живе стереотипами. Цим людям, як правило, важко знайти роботу з будь-яким іншим утворенням. А між тим, спеціальність «Економіка і бухгалтерський облік» ось уже довгі роки є однією з найбільш затребуваних на ринку праці. Мало за якого фахівця так тримаються великі корпорації, Холдинги і невеликі компанії, як за досвідченого бухгалтера, економіста або розумного фахівця з оподаткування.
Бухгалтер - незамінна людина в будь-якій організації. Він організовує і веде бухгалтерський облік на підприємстві, звітує за його фінансову діяльність перед державою. Хороший бухгалтер - гарантія безпеки підприємства, опора керівника, його помічник і найближчий соратник. Хороші бухгалтери в будь-який час в дефіциті, і попит на них завжди дуже великий.
-
Опис професії
Бухгалтер-фахівець в області бухгалтерії.
У теперішній час професія є важливою, без неї не обходиться жодне підприємство.
Функції бухгалтера різноманітні. Наприклад, він проводить нарахування зарплати. веде облік матеріальних цінностей, Проводить розрахунок собівартості продукції або податкових відрахувань, здійснює розрахунки з постачальниками та субпідрядниками.
Зазвичай спеціалізується на одній з функцій бухгалтерського обліку, однак орієнтуватися повинен у всіх його видах. Цю професію відрізняє невисокий рівень спілкування, її представники контактують не стільки з людьми, скільки з фінансовими документами.
Іноді у молоді створюється враження, що бухгалтер - це людина, яка «перевертає великими грошима». Однак насправді він засобами розпоряджається, а лише скрупульозно оформляє в документах будь-які рухи матеріальних цінностей.
Робота бухгалтера строго контролюється з одного боку роботодавцем. З іншого указами та постановами Мінфіну і Міністерством з податків і зборів, які, на жаль, часто суперечать один одному. Тому потрібно розбиратися в перипетіях законодавства і вміти спілкуватися з держорганами, наприклад, податковими. Потрібно тримати в голові всю фінансову картину підприємства, щоб знати, як будь-яка угода позначиться на балансі, звітності та премії директора.
-
Деякі люди вважають, що бухгалтерський облік - високотехнічна спеціальність, яка може бути використана і зрозуміла тільки професійними бухгалтерами. Насправді, практично кожен щодня використовує облік в тій чи іншій формі. Сплачуєте Ви Ваш телефонний рахунок, передплачуєте чи чек, заповнюєте декларацію про Ваших доходах або керуєте міжнародною корпорацією - Ви маєте справу з бухгалтерською інформацією.
-
Бухгалтерський облік часто називають мовою бізнесу. Такі терміни як "актив", "пасив", "чистий дохід", " грошовий потік"І" прибутковість акції "- тільки кілька прикладів термінів, широко використовуваних в діловому світі. Кожен повинен мати чітке уявлення про бухгалтерський облік, якщо він хоче ефективно працювати і спілкуватися в діловому світі.
Тобто бухгалтерія - етап проміжний, але не можна сказати, що незначний. Це етап важливий і потрібний. Адже найчастіше бухгалтер зіставимо з фінансовим директором.
Сьогодні ця професія займає перше місце не тільки в рейтингах найпопулярніших професій. Вона реально є найпоширенішою серед усіх інших спеціальностей економічного профілю. За неофіційною статистикою, кожен 20-й працездатний громадянин України - бухгалтерський працівник. Потреба сьогоднішнього суспільства в кваліфікованих бухгалтерів дійсно величезна.
-
Але "перевиробництво" бухгалтерів суспільству не загрожує. Кваліфікованих професіоналів у фінансовій області не буває занадто багато. Чим їх більше, тим сприятливіші для суспільства в цілому. Вихід наших освітніх програм на міжнародний рівень відкриває перед молодими фахівцями колосальні можливості застосування отриманих знань. керівні та управлінські кадри з утворенням в галузі бухобліку, аналізу та аудиту цінуються дуже високо. Якщо у фахівців середньої і нижчої ланки є бажання працювати і вчитися скільки буде потрібно, їх професійне зростання передбачуване.
Бухгалтерія - дуже сучасне заняття. І тому їм займаються освічені і успішні люди. Вони ерудовані, мають широке коло знань: в правознавстві, економіці, менеджменті, роботі з комп'ютером. Бухгалтери в успішних компаніях повинні знати і іноземні мови теж.
-
Я не розумію, як може працю вважатися кимось нудним, якщо він вимагає зосередженості і застосування розумових зусиль! Думати - ніколи не нудно. Бухгалтерія розвиває математичні здібності людини. Бухгалтери можуть швидко і точно вважати великі числа. Обдурити людини цієї професії у прилавка магазину просто не вийде.
-
Найскладніше - це підвищити свій рівень і стати головним бухгалтером. Для цього необхідно постійно читати багато спеціальної літератури, знати закони бухгалтерії, юриспруденції та оподаткування, бути різнобічним людиною і постійно займатися самоосвітою.
-
Щоб влаштуватися на хорошу роботу, необхідно отримати практику, освоїти не тільки теоретичні знання, план рахунків і розділи бухгалтерського балансу. Головне - це вміння застосовувати знання на практиці і постійно поповнювати свої знання з різних джерел, тому що інформація застаріває і необхідно поповнювати багаж знань, щоб бути дійсно затребуваним і високооплачуваним фахівцем.
-
На уроках введення в спеціальність ми поспілкуємося про якості, якими повинен володіти хороший бухгалтер і порівняти себе з образом складеного мною «ідеального фахівця». У мій список хороших якостей для майбутньої професії увійшли такі риси: з психологічних якостей бухгалтеру необхідна акуратність, відповідальність, зосередженість, терплячість і посидючість, любов до монотонної роботи. Хороший бухгалтер має дуже високу уважністю, здатністю до самоперевірки і самоконтролю.
-
Важливо, щоб цей фахівець вмів викликати довіру у роботодавців, так як він має доступ до всіх аспектів фінансової діяльності фірми, тому ніхто не захоче брати його на роботу, якщо він буде справляти враження ненадійного людини. Непогано мати хорошу пам'ять і, найголовніше, треба вміти мовчати.
-
Самостійна робота та поточний інструктаж.
-
Ознайомитися з методичними вказівками.
-
Виконання запропонованого матеріалу.
Виконання завдань.
Нагадування учням про дотримання правил техніки безпеки, правил виробничої санітарії.
-
Заключний інструктаж
-
Перевірка виконаних робіт.
-
Перегляд типових помилок, які були зроблені при виконанні завдання.
-
Підведення підсумків. Рефлексія.
Отже, наше заняття добігає кінця. Вам буде запропоновано дати письмові відповіді на наступні питання(можна анонімно): «Для мене сьогодні важливим було...», «Сьогодні я навчився...», «Мені хотілося надалі навчитися...», «Після цього заняття я зможу...», «З цього заняття я йду з...». Виставляю оцінки за урок залежно від правильності і повноти відповідей.