Урок .
Тема уроку: Класифікація хімічних реакцій за різними ознаками.
Мета уроку:
Обладнання та матеріали: Періодична система хімічних елементів
Д.І.Менделєєва, таблиця розчинності, ряд активності металів.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Структура уроку
Хід уроку
№ етапу |
Зміст і логічна послідовність |
Примітки |
1 |
|
«Асоціативний ряд»
«Мікрофон» |
2 |
навчання ;
|
« Після цього уроку я зможу…»
Пояснення вчителя
|
3 |
Під час пояснення учні складають опорні схеми
написати будь-що, а потім його стерти гумкою,то може аркуш повернутись до початкового стану (чистого)?
« Теплові явища».
|
Учні роблять висновок про склад і кількість реагентів і продуктів реакції, називають відповідні типи реакцій Учні роблять висновок про інший критерій класифікації (наявність каталізатора
Учні роблять висновок про оборотні і необоротні процеси
Учні роблять висновок про зміну ступенів окиснення( вводиться поняття окисно-відновна реакція)
Вводиться поняття екзо- і ендотермічна реакція.
|
4 |
|
Робота в парах, відповіді обговорюються в класі, коригуються. |
5 |
|
« Незакінчене речення» |
6 |
Скласти кросворд або ребус, що відповідає темі Підготувати повідомлення про значення хімічних процесів у життєдіяльності живих організмів |
|