Тема уроку: Розв’язування вправ на тему «Неповні квадратні рівняння»

Про матеріал
Учитель може будь-яке завдання згенерувати і зробити його індивідуальним. Прогрес не стоїть на місці і використання QR-кодів є актуальною в наш час. Все частіше нам пропонують використання цих кодів у повсякденному житті. На мою думку учні мають вміти використовувати цю технологію. Математика це не лише формули і задачі, але і зв'язок з життям.
Перегляд файлу

 

Тема уроку: Розв’язування вправ на тему «Неповні квадратні рівняння»

 Мета уроку:

Навчальна: повторити та удосконалити знання учнів щодо означення квадратного рівнян­ня, коефіцієнтів квадратного рівняння та його видів; домогтися за­своєння учнями способів розв'язання неповних квадратних рівнянь; сформувати вміння застосовувати матеріал для розв'язуван­ня вправ на вивчену тему.

Розвивальна: розвивати інтелект учнів, уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити умовиводи за аналогією.

Виховна: виховувати інтерес до математики, потяг до наукової творчості.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.

Обладнання: мультимедійний проектор, опорний конспект, ТЗН, комп’ютер, роздатковий матеріал.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності

Привітання та відмічання відсутніх. Перевірка підготовки учнів до уроку.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Використовуючи онлайн ресурс Online Test Pad  виконання тестових завдань https://onlinetestpad.com/ho67jfufuduiy. Записуємо результат в бланк оцінювання.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Тема сьогоднішнього уроку розв’язування вправ «Неповні квадратні рівняння»

За мету повторити та удосконалити знання щодо означення квадратного рівнян­ня, коефіцієнтів квадратного рівняння та його видів, за­своєння способів розв'язання неповних квадратних рівнянь, сформувати вміння застосовувати матеріал для розв'язуван­ня вправ на вивчену тему.

IV. Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій

Сьогодні у нас не звичайний урок. Ми навчимося використовувати додатки Google Play для розв’язування неповних квадратних рівнянь. Додому вам було задано скачати на свої смартфони додатки (Lightning QR) для розшифрування qr-коду. Тому  зараз я роздам вам картки з кодами. Ваше завдання просканувати QR-коди, отримати на телефон завдання і самостійно розв’язати. Якщо виникнуть труднощі в скануванні або розв’язанні, звертайтесь на консультацію.

V. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя

Картка №1

Початковий рівень (3 бали)

  1. Випишіть коефіцієнти а, b і c квадратного рівняння:

2x2 + 3x – 5 = 0

Середній рівень (3 бали)

  1. Зведіть до вигляду ax2 + bx + c = 0

(5x - 1)(5x + 1) = x(7x - 13)

 Достатній рівень (3 бали)

  1. Розв’яжіть рівняння:

(х - 2)(х + 3) = -6

Високий рівень (2 бали)

  1. Розв’яжіть рівняння:

х2 - 5│х│ = 0

 

 

qr-code.png

 

 

 

Картка №2

Початковий рівень (3 бали)

  1. Випишіть коефіцієнти а, b і c квадратного рівняння:

x2 – 3x + 4 = 0

Середній рівень (3 бали)

  1. Зведіть до вигляду ax2 + bx + c = 0

(2х – 3)2 = (х + 2)(х - 7)

Достатній рівень (3 бали)

  1. Розв’яжіть рівняння:

х(х + 9) = х(х - 16)

Високий рівень (2 бали)

  1. Розв’яжіть рівняння:

- + 4 = 0

qr-code (1).png

 

 

 

Картка №3

Початковий рівень (3 бали)

  1. Випишіть коефіцієнти а, b і c квадратного рівняння:

3x2 = 0

Середній рівень (3 бали)

  1. Розв’яжіть рівняння:

2 – 27 = 0

Достатній рівень (3 бали)

  1. Розв’яжіть рівняння:

(3х - 1)2 = (х - 3)2

Високий рівень (2 бали)

  1. Добуток двох чисел дорівнює їх середньому арифметичному. Знайдіть ці числа, якщо їх різниця дорівнює 1.

qr-code (2).png

 

 

 

Картка №4

Початковий рівень (3 бали)

  1. Випишіть коефіцієнти а, b і c квадратного рівняння:

3x2 + 9 = 0

Середній рівень (3 бали)

  1. Розв’яжіть рівняння:

-5х2 + 10 = 0

Достатній рівень (3 бали)

  1. Розв’яжіть рівняння:

(2х + 1)(3х - 1) = х(х - 2) + 3(х - )

Високий рівень (2 бали)

  1. Розв’яжіть рівняння:

(2х - 3)(5х + 1) – (х - 6)(х + 6) + 13х = 0

 

qr-code (3).png

 

 

Картка №5

Початковий рівень (3 бали)

  1. Випишіть коефіцієнти а, b і c квадратного рівняння:

3x – x2 + 7 = 0

Середній рівень (3 бали)

  1. Які з чисел -2; -1; 0; 1; 2 є коренями рівняння:

х2 – 3x + 2 0

Достатній рівень (3 бали)

  1. При яких значеннях коефіцієнтів a і b числа 1 і 2 є коренями рівняння ах2 + bх + 4 = 0?

Високий рівень (2 бали)

  1. Розв’яжіть рівняння:

(2х -7)2 – 7(7 – 4х) = 0

 

qr-code (4).png

 

 

 

Картка №6

Початковий рівень (3 бали)

  1. Випишіть коефіцієнти а, b і c квадратного рівняння:

2 + 4x – x2 = 0

Середній рівень (3 бали)

  1. Які з чисел -2; -1; 0; 1; 2 є коренями рівняння:

х2 – 2x – 3 0

Достатній рівень (3 бали)

  1. При яких значеннях коефіцієнта a число 3 є коренем рівняння

ах2 + 2х - 4 = 0?

Високий рівень (2 бали)

  1. Розв’яжіть рівняння:

(х - 5)2  + 5(2х - 1) = 0

 

qr-code (5).png

 

VI. Узагальнення й систематизація результатів роботи

Виставлення балів в картку оцінювання, виставлення оцінок.

VII. Підсумок уроку

Запитання до учнів:

  1.  

VIII. Домашнє завдання

Повторити §20, виконати №794 (О. С. Істер)

 

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 3. Квадратні рівняння
Додано
6 грудня 2020
Переглядів
821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку