Тема уроку: Розв’язування вправ на тему «Неповні квадратні рівняння»
Мета уроку:
Навчальна: повторити та удосконалити знання учнів щодо означення квадратного рівняння, коефіцієнтів квадратного рівняння та його видів; домогтися засвоєння учнями способів розв'язання неповних квадратних рівнянь; сформувати вміння застосовувати матеріал для розв'язування вправ на вивчену тему.
Розвивальна: розвивати інтелект учнів, уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити умовиводи за аналогією.
Виховна: виховувати інтерес до математики, потяг до наукової творчості.
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.
Обладнання: мультимедійний проектор, опорний конспект, ТЗН, комп’ютер, роздатковий матеріал.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності
Привітання та відмічання відсутніх. Перевірка підготовки учнів до уроку.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Використовуючи онлайн ресурс Online Test Pad виконання тестових завдань https://onlinetestpad.com/ho67jfufuduiy. Записуємо результат в бланк оцінювання.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Тема сьогоднішнього уроку розв’язування вправ «Неповні квадратні рівняння»
За мету повторити та удосконалити знання щодо означення квадратного рівняння, коефіцієнтів квадратного рівняння та його видів, засвоєння способів розв'язання неповних квадратних рівнянь, сформувати вміння застосовувати матеріал для розв'язування вправ на вивчену тему.
IV. Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій
Сьогодні у нас не звичайний урок. Ми навчимося використовувати додатки Google Play для розв’язування неповних квадратних рівнянь. Додому вам було задано скачати на свої смартфони додатки (Lightning QR) для розшифрування qr-коду. Тому зараз я роздам вам картки з кодами. Ваше завдання просканувати QR-коди, отримати на телефон завдання і самостійно розв’язати. Якщо виникнуть труднощі в скануванні або розв’язанні, звертайтесь на консультацію.
V. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя
Картка №1
Початковий рівень (3 бали)
2x2 + 3x – 5 = 0
Середній рівень (3 бали)
(5x - 1)(5x + 1) = x(7x - 13)
Достатній рівень (3 бали)
(х - 2)(х + 3) = -6
Високий рівень (2 бали)
х2 - 5│х│ = 0
Картка №2
Початковий рівень (3 бали)
x2 – 3x + 4 = 0
Середній рівень (3 бали)
(2х – 3)2 = (х + 2)(х - 7)
Достатній рівень (3 бали)
х(х + 9) = х(х - 16)
Високий рівень (2 бали)
- + 4 = 0
Картка №3
Початковий рівень (3 бали)
3x2 = 0
Середній рівень (3 бали)
3х2 – 27 = 0
Достатній рівень (3 бали)
(3х - 1)2 = (х - 3)2
Високий рівень (2 бали)
Картка №4
Початковий рівень (3 бали)
3x2 + 9 = 0
Середній рівень (3 бали)
-5х2 + 10 = 0
Достатній рівень (3 бали)
(2х + 1)(3х - 1) = х(х - 2) + 3(х - )
Високий рівень (2 бали)
(2х - 3)(5х + 1) – (х - 6)(х + 6) + 13х = 0
Картка №5
Початковий рівень (3 бали)
3x – x2 + 7 = 0
Середній рівень (3 бали)
х2 – 3x + 2 0
Достатній рівень (3 бали)
Високий рівень (2 бали)
(2х -7)2 – 7(7 – 4х) = 0
Картка №6
Початковий рівень (3 бали)
2 + 4x – x2 = 0
Середній рівень (3 бали)
х2 – 2x – 3 0
Достатній рівень (3 бали)
ах2 + 2х - 4 = 0?
Високий рівень (2 бали)
(х - 5)2 + 5(2х - 1) = 0
VI. Узагальнення й систематизація результатів роботи
Виставлення балів в картку оцінювання, виставлення оцінок.
VII. Підсумок уроку
Запитання до учнів:
VIII. Домашнє завдання
Повторити §20, виконати №794 (О. С. Істер)