Тема уроку. Вправи на закріплення таблиці множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв'язування задач.

Про матеріал
НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК З МАТЕМАТИКИ У 2 КЛАСІ (урок-подорож) Тема уроку. Вправи на закріплення таблиці множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв'язування задач.
Перегляд файлу

НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК

З МАТЕМАТИКИ

У 2 КЛАСІ

  (урок-подорож)

Тема уроку. Вправи на закріплення таблиці множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня.  Розв'язування задач.

Мета уроку: закріплювати знання табличного множення числа 3; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення.

Обладнанняфото диких звірів, зображення геометричних фігур, презентація.

Хід уроку


1.Організація класу.
Станьте, діти, ви рівненько
Посміхніться всі гарненько.
Поверніться до гостей,
Привітайтесь…
Учні (разом): – Добрий день!


1.1. Ознайомлення з девізом.

 

Щоб усе прекрасно знати,

Будем добре міркувати,

Додавати, віднімати

І усім допомагати!

2. Повідомлення теми і завдань уроку. Прийом інтриги.

1. Вступне слово вчителя.

-На сьогоднішньому уроці ми продовжимо засвоювати знання таблички множення на число 3.  А також знаходитимемо значення виразів на дії різних ступенів, розв’язуватимемо задачі двома способами.

Але у нас сьогодні не звичайний урок! Ми сьогодні вирушимо до зимового лісу , щоб  з вами провести дослідницьку роботу і дізнатися , як же звірі зимують і  які вони мають звички та характерні ознаки. Отож, будьте уважні.

 

- Відкрийте, будь ласка, зошити і запишіть дату сьогоднішньої подорожі.

3. Актуалізація опорних знань.

3.1.Логічна вправа «Продовж числовий ряд» (Хвилинка каліграфії)

Установи закономірність і продовж числовий ряд.

2 4 6 8 10 12 14 16………

3.2.Математична розминка (метод «Блискавка»)

 

  • Назвіть компоненти дії віднімання.
  • Яку дію виконуємо при знаходженні суми?
  • Що таке множення?
  • Про що говорить переставний закон множення?
  •  Яку дію виконуємо при знаходженні частки?
  • Назвіть компоненти дії ділення.
  • Молодці ! І ось ми з вами зустріли першого мешканця лісу! Чи ви знаєте хто це?
  • Так звичайно це білочка (розповідь про білочок)


4. Виконання вправ на закріплення таблиці множення числа 3.

4.1. Розв’язування прикладів на дії різного ступеня (с.109 № 640)

-  Подивіться на снігу хтось залишив сліди , щоб дізнатися хто їх залишив ми повинні розв’язати приклади . Потім вам потрібно відповіді розставити у порядку зростання і ви тоді зможете прочитати назву тварини.

 

3× (5+3)= 24               (2+3) ×3= 15                     3×6-2×4= 10

12: (8-6)= 6                 (12-10) ×7= 14                  3×8-3×4= 12

  • Так це зайчик залишив сліди.

РОЗПОВІДЬ ПРО ЗАЙЦЯ

Цікавий факти про зайців:взимку у зайців на черевці шерсть подовжується на пару міліметрів,щоб зайчик не заморозив животик. Волоски відростають і навколо носика, захищаючи його від морозу.

 

 

 

 

4.2. Розв’язування задачі (с.109 № 638)

 Загадка

Я руда, низького росту,

Хитра я і довгохвоста.

На курей я вельми ласа –

В них таке смачненьке м'ясо…

Вовку-брату я сестриця,

А зовуть мене…

(Лисиця)

 

  • Вона пропустить нас далі, якщо ми розв’яжемо його задачу.

 

 Словничок: Контейнер — місткість, окремий змінний пристрій, скриня, кузов для зберігання або транспортування предметів, речей, товарів, вантажів.

Описание: Смотреть исходное изображение

 

- Про що йдеться в задачі? (СЛ.17)

- А чи відомо скільки було вантажних машин?

- Скільки було великих контейнерів?

- Скільки було малих контейнерів?

- Як ми можемо дізнатися скільки великих контейнерів поставили у три вантажних машини?

- Як ми можемо дізнатися скільки малих контейнерів поставили у три вантажних машини?

- Яку потрібно виконати дію, щоб дізнатися скільки всього поставили контейнерів у три вантажних машини?

 

В. – 5к. на 3м.

 

М. – 2к. на 3м.

І спосіб    1) 5×3 = 15 (к.) – великих;

                  2) 2× 3 = 6 (к.) – малих;

                  3) 15 + 6 = 21(к.) – перевезли вантажівки.

                  5×3+2×3 = 21

ІІ спосіб   (5+2) × 3 = 21 – записуємо виразом.

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

Працювати перестали

        І тепер всі дружно встали,

Будемо відпочивати,

    Нумо вправу починати!

   Руки вгору, руки вниз,

   І легесенько пригнись.

         Покрутились, повертілись,

       На хвилинку зупинились.

       Пострибали, пострибали,

                Раз - присіли, другий – встали,

Всі за парти посідали.

Розповідь про дикого кабана

4.3. Геометричний матеріал (с.110 № 642)

а= 3 см

в = 5 см

Р - ?

Р = (а+в) × 2

Р = (3+5) × 2 = 16 (см)

 Побудуйте даний прямокутник

(Розповідь про вовка)

Вовки,як інші дикі тварини, наприклад, заєць, не міняють колір своєї шуби. Адже вони хижаки і захисний колір шуби їм просто не потрібен. Змінюється тільки її густота – хутро стає дуже пухнастим і густим.

 

 

 

4.4 Робота біля дошки. (с.109  № 639)

 

3× (4+2)=18          2×9+3×6 = 36

 (2+6): 2 =4            8:2+9×3 = 31

ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ. Цікаві задачі.

Задача 1

 Йшли 4 їжаки,

Кожен ніс по три грибки.

Скільки всіх було грибків

В чотирьох цих їжаків? (12)

 Задача 2

 Йшло 4 віслюки,

Кожен ніс по два мішки.

Скільки всіх було мішків

В чотирьох цих віслюків? (8)

Задача 3

На столі — 3 миски,

В кожній з них по 3 сосиски.

Скільки всіх сосисок там

Знати хочеться котам. (9)

 

5. Підсумок уроку.

Вчитель: Чи сподобався вам урок?

Діти: Так!

Вчитель: Що нового ви дізнались?

Діти: Який порядок дій у виразі.

Вчитель: Хто скаже, яка дія у виразі виконується перша?

Діти: У виразах з дужками першою виконується та дія, яка записана в душках.

Вчитель: Так, правильно! А якщо у виразі не має дужок, яка дія виконуватиметься першою?

Діти: Якщо у виразах без дужок є множення (ділення) і додавання (віднімання), то спочатку виконуємо дії множення і ділення, а потім — додавання і віднімання по порядку зліва направо.

 

 

 

 

 

  •                                                                                                                                              Хто на малюнках? (тварини, звірі)

 

  •                                                                                                                                              До якої групи вони належать? (дикі тварини)

 

-      Кого із цих звірів ми не можемо зустріти взимку? Чому? 

-Хто з вас вважає, що працював на уроці дуже гарно?

-Кому було важко? У чому?

 

6. Домашнє завдання.

с. 110 № 643,644

Вчитель: А щоб краще засвоїти вивчений матеріал на уроці, відкрийте свої щоденники та запишіть вправи, які ви повинні виконати вдома.  Вправи на с.110 під номером 643 та 644. У вправі під номером  443 потрібно записати тільки ті вирази, значення яких дорівнює 9. А у вправі під номером 644 вам потрібно накреслити прямокутник і знайти його периметр. Як ви будите шукати периметр прямокутника?

Діти: ми будемо замість a підставляти 4 см , замість   b 5 см і розв’язувати вираз.

Вчитель: Так правильно! Всім все зрозуміло?

Діти: Так!

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
12 березня 2019
Переглядів
954
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку