Тематична атестація з мовної теми "Прикметник"

Про матеріал

Перевірка знань учнів про прикметник, уміння визначати рід, число і відмінок прикметників, добирати до них синоніми та антоніми; формулювання вміння працювати з тестовими завданнями

Перегляд файлу

Урок 7

 

Тематична атестація

Мета: перевірити знання учнів про прикметник, уміння визначати рід, число і відмінок прикметників, добирати до них синоніми та антоніми

Мовна тема «Прикметник»

І варіант

1. Вибери правильну відповідь.

Прикметник називає:

      дію предмета;

      назву предмета;

      ознаку предмета;

і відповідає на питання:

      хто? що?

      який? яка? яке? які?

      що робити? що зробити?

 

2. З даних слів склади прислів’я. Запиши, підкресли прикметники.

З, трави, поганої, доброго, буде, не, сіна.

Нових, наживай, а, друзів, не, забувай, старих.

 

3. Утвори і запиши від іменників по два прикметники, щоб вони відповідали схемам:

∩^         ¬∩^

Краса - __________________________________________________________

Хмара - __________________________________________________________

 

4.  Добери до прикметників синоніми.

Великий,___________________________________________________________

Веселий,___________________________________________________________

Красивий,_________________________________________________________

Цінний,____________________________________________________________

5.  Спиши, розкриваючи дужки. Зазнач відмінок прикметників.

(Своєрідний) оберегом -_____________________________________________

З (ранній) дитинства -________________________________________________

До (пізній) осені -____________________________________________________

(Могутній) помічником -_____________________________________________

 

  1. Запиши по два прикметники з суфіксом -зьк- та префіксом пре-.

 

II варіант

1. Вибери правильну відповідь.

Від якої частини мови залежить прикметник?

       від дієслова;

       від займенника;

       від іменника.

Рід прикметника можна визначити:

      за числом;

      за будь-яким відмінком;

      за називним відмінком однини.

 

2. З даних слів склади прислів'я. Запиши, підкресли прикметники.

Борода, короткий, а, розум, довга.

З, великий, іскра, буває, малої, вогонь.

 

3. Утвори і запиши від іменників по два прикметники, щоб вони відповідали схемам:

∩^         ¬∩^

 

Дорога -___________________________________________________________

Школа -____________________________________________________________

 

 

 

4.  Добери до прикметників антоніми:

Вузький -__________________________________________________________

Близький -_________________________________________________________

Дешевий -__________________________________________________________

Низький -__________________________________________________________

 

5. Спиши, розкриваючи дужки. Зазнач відмінок прикметників.

У (письмовий) столі -___________________________________

(Літній) ранку -________________________________________

(Рідна) сестрі - ________________________________________

(Місячне) сяйвом - _____________________________________

 

6. Запиши по два прикметники з суфіксом -ськ- та префіксом без-.

doc
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку