Тематична компетентнісна контрольна робота з теми «Відношення та пропорції» (математика 6 клас)

Про матеріал
Завдання контрольної роботи дещо відрізняються від традиційних, оскільки учням пропонуються задачі із життєвими ситуаціями, учасниками яких можуть бути вони самі. Вихідні дані практичних завдань пов’язані з реалізацією наскрізної лінії «Здоров’я і безпека». Крім того, контрольна робота передбачає вміння працювати з тестовими завданнями. Запитання-завдання мають або тестову форму із вибором правильної відповіді, або відкриту форму (треба навести власне розв’язання завдання), або мішану форму (учень має обрати правильну відповідь із запропонованих і пояснити чи обґрунтувати свій вибір).
Перегляд файлу

Тематична компетентнісна контрольна робота з теми

«Відношення та пропорції» (математика 6 клас)

Лебедь Ніна Іванівна,

учитель математики Московськобобрицького НВК: ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ

Лебединської районної ради Сумської області

 

Про матеріал

Завдання контрольної роботи дещо відрізняються від традиційних, оскільки учням пропонуються задачі із життєвими ситуаціями, учасниками яких можуть бути вони самі. Вихідні дані практичних завдань пов’язані з реалізацією наскрізної лінії «Здоров’я і безпека». Крім того, контрольна робота передбачає вміння працювати з тестовими завданнями. Запитання-завдання мають або тестову форму із вибором правильної відповіді, або відкриту форму (треба навести власне розв’язання завдання), або мішану форму (учень має обрати правильну відповідь із запропонованих і пояснити чи обґрунтувати свій вибір).

 

 

Варіант 1.

Завдання 1.

У санаторій завезли апельсини, мандарини та лимони. Якщо апельсини складали 30% маси фруктів, мандарини – 50%, а лимонів було 40 кг, то всього фруктів було:                                                                                              (1 бал )

                 А) 400 кг;     Б) 800 кг;     В) 600 кг;     Г) 200кг.

Завдання 2.

 Сіль відіграє важливу роль у життєдіяльності організму. У тілі людини масою 70 кг міститься 140 г солі. Скільки солі міститься в організмі дитини масою 35 кг? Скільки солі міститься у вашому організмі?                  (2 бали )

 

Завдання 3.

Яблука містять різноманітні мікроелементи, вітаміни, невелику кількість аскорбінової кислоти, органічних кислот, досить багато пектину і клітковини. Яблуко масою 200 г містить близько 20 г природного цукру.

1). Яку масу природного цукру в середньому містить 1 кг яблук?     (1 бал)

А) 100 г       Б) 150 г       В) 200 г       Г) 0,01 кг

2). Скільки яблук в середньому містять 400 г природного цукру?      (1 бал)

А) 10 яблук.    Б) 15 яблук.      В) 20 яблук.     Г) 30 яблук

Європейські вчені вважають, що денна норма вживання цукру для здорової дорослої людини становить близько 60г.

3). Скільки яблук потрібно зїсти протягом доби одній людині, щоб поповнити денну норму цукру?                                                             (1 бал )

А) 2 яблука.    Б) 3 яблука.    В) 5 яблук     Г) 8 яблук.

Вміст природного цукру в бананах становить близько 12% їхньої маси.

4). Скільки бананів масою 250 г потрібно зїсти протягом доби, щоб поповнити денну норму цукру?                                                           (1 бал).

А) 2 банани.   . Б) 3 банани.   В) 4 банани   Г) 5 бананів.

5). Що краще зїсти для поповнення денної норми: 2 яблука, чи 2 банани, чи яблуко й банан? Відповідь поясніть.                                                  (1 бал )

Вітамін С, який міститься в продуктах, підвищує тонус, покращує само-почуття і стан імунної системи. Добова норма вживання цього вітаміну становить близько 50 мг.

6). Яку найменшу кількість яблук потрібно з’їсти для поповнення добової норми вітаміну С, якщо 100 г яблук містять близько 5 мг вітаміну С? (1 бал )

Завдання 4.

Для школярів, які навчаються в першу зміну, потрібний такий режим харчування:

1-ий сніданок удома – 20% калорійності добового раціону;

2-ий сніданок у школі – 20% калорійності добового раціону;

обід у школі або вдома – 35% калорійності добового раціону;

вечеря вдома – 25% калорійності добового раціону.

Розрахуйте кількість кілокалорій на кожний прийом їжі, якщо відомо, що діти віком 11 – 13 років мають одержувати близько 2900ккал на добу.

                                                                                                                 (3 бали)

Варіант 2

Завдання 1.

У санаторій завезли банани, мандарини та лимони. Якщо банани складали 20% маси фруктів, мандарини – 60%, а лимонів було 40 кг, то всього фруктів було.                                                                                     (1 бал )

А) 400 кг;     Б) 800 кг;     В) 600 кг;     Г) 1000 кг.

Завдання 2.

Тіло людини містить 25 кг води. Який відсоток води у тілі людини, якщо її маса 50 кг ? Скільки води у вашому організмі ?                                 (2 бали )

Завдання 3.

Груші багаті біоактивними речовинами. У їхніх плодах містяться унікальні ефірні масла, біологічно активні речовини, які здатні підвищувати захисні сили організму. Середня груша масою 200 г містить близько 20 г природного цукру.

1). Яку масу природного цукру в середньому містить 1 кг груш ?      (1 бал)

А) 100 г.    Б) 10 г.      В) 0,01 кг      Г) 0,4 кг

2). Скільки груш в середньому містять 500 г природного цукру?        (1 бал)

А) 10 груш.    Б) 25 груш.      В) 20груш.     Г) 50 груш

Європейські вчені вважають, що денна норма вживання цукру для здорової дорослої людини становить близько 60г.

3). Скільки груш потрібно зїсти протягом доби одній людині, щоб поповнити денну норму цукру?                                                                 (1 бал )

А) 2 груші.    Б) 3 груші.    В) 4 груші     Г) 5 груш.

Вміст природного цукру в апельсинах становить близько 10 % їхньої маси.

4). Скільки апельсинів масою 200 г потрібно зїсти протягом доби, щоб поповнити денну норму цукру?                                                                 (1 бал)

А) 2 апельсини.  Б) 3 апельсини.  В) 4 апельсини.  Г) 5 апельсинів.

5). Що краще з’їсти для поповнення денної норми:

     2 груші, чи 2 апельсини, чи грушу та апельсин?

     Відповідь поясніть.                                                                                  (1 бал )

Вітамін С, який міститься в продуктах, підвищує тонус, покращує самопочуття і стан імунної системи. Добова норма вживання цього вітаміну становить близько 50 мг.

6). Яку найменшу кількість середніх груш потрібно з’їсти для поповнення добової норми вітаміну С, якщо 100 г груш містять близько 5 мг

вітаміну С ?                                                                                                (1 бал)

Завдання 4.

Для школярів, які навчаються в другу зміну, потрібний такий режим харчування:

сніданок удома – 20% калорійності добового раціону;

обід удома або у школі – 35% калорійності добового раціону;

2 - ий обід або полуденок у школі – 20% калорійності добового раціону;

вечеря вдома – 25% калорійності добового раціону.

Розрахуйте кількість кілокалорій на кожний прийом їжі, якщо відомо, що діти віком 11 – 13 років мають одержувати близько 2900ккал на добу.

                                                                                                                 ( 3 бали )

 

 

1

 

doc
Додано
17 січня 2019
Переглядів
4041
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку