Тематичне оцінювання
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. (II ч.)
II варіант
а) борот..ба, мален..кий, цвірін..чати;
б) близ..ко, т..мяний, у скрин..ці;
в) бат..ків, брун..ка, камін..чик.
2. Укажіть групу слів, у яких подвоєння букв позначає збіг однакових приголосних:
а) ззаду, районний, колосся;
б) роззявити, піддослідний, безвинний;
в) груддя, клоччя, шмаття.
3. Укажіть групу слів, які пишуться з подвоєнням:
а) забут..я, щоден..ий, област..ю;
б) подорож..ю, від..ячити, стат..я;
в) цвітін..я, щаст..я, століт..я.
4. Укажіть іншомовне слово, в корені якого пишеться и:
а) д..плом; б) в..там..н; в) д..алог.
5/6. Вставте, де потрібно, пропущений ь:
Стеблин..ці, внучен..ці, дон..чин, корін..чик, наймен..ший, низ..ко.
Наведіть власний приклад слова, в якому пишеться ь
7. Вставте, де потрібно апостроф або м’який знак:
Розм..якнути, павіл..йон, об..єкт, П..єр, порт..єра, ін..єкція, кабал..єро, вар..єте.
8. Поставте слова у формі О.в. однини:
Радість, піч, мати, вдячність, любов, подорож.
9/10. Перепишіть, вставляючи, де потрібно, літери:
11/12. Зробіть фонетичний розбір слова б’ється