Тематичне оцінювання "Фонетика(II частина) II варіант

Про матеріал
Завдання дають змогу перевірити, як учні засвоїли теоретичний матеріал. Контрольна робота містить також завдання, спрямовані на перевірку практичних умінь та навичок учнів.
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. (II ч.)

II варіант

  1. Укажіть групу слів, у кожому з яких пишеться м’який знак:

  а) борот..ба, мален..кий, цвірін..чати;

  б) близ..ко, т..мяний, у скрин..ці;

  в) бат..ків, брун..ка, камін..чик.

2. Укажіть групу слів, у яких подвоєння букв позначає збіг однакових приголосних:

  а) ззаду, районний, колосся;

  б) роззявити, піддослідний, безвинний;

  в) груддя, клоччя, шмаття.

3. Укажіть групу слів, які пишуться з подвоєнням:

  а) забут..я, щоден..ий, област..ю;

  б) подорож..ю, від..ячити, стат..я;

  в) цвітін..я, щаст..я, століт..я.

 

4. Укажіть іншомовне слово, в корені якого пишеться и:

  а) д..плом;    б) в..там..н;     в) д..алог.

5/6. Вставте, де потрібно, пропущений ь:

   Стеблин..ці, внучен..ці, дон..чин, корін..чик, наймен..ший, низ..ко.

    Наведіть власний приклад слова, в якому пишеться ь

 

7. Вставте, де потрібно апостроф або м’який знак:

   Розм..якнути, павіл..йон, об..єкт, П..єр, порт..єра, ін..єкція, кабал..єро, вар..єте.

8. Поставте слова у формі О.в. однини:

  Радість, піч, мати, вдячність, любов, подорож.

 

9/10. Перепишіть, вставляючи, де потрібно, літери:

  1. З ніч..ю я миритися не хочу. Хай промін..я б’є у сон..і очі.
  2. Пісня л..ється, чарує і дзвенить: «У щаст..я вір.»

 

     11/12. Зробіть фонетичний розбір слова   б’ється

doc
Додано
27 березня 2022
Переглядів
2133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку