Тематичне
оцінювання
з математики
7 клас
7 клас (алгебра)
ТО №1. “Рівняння.”
1) Розв'язати рівняння х + 25 = 49.
2) Чи рівносильні рівняння
у – 7 = 21 і 2у – 1 = 55 ?
3) Чи мас корені рівняння 5х + 4 = 5х + 6?
4) Знайти корені рівняння: а) – 7х = 14;
б) 6х – 14 = 3х +16; в) 10 – (5х – 3 ) = 3х + 17.
5) Розв'язати рівняння 6 – 4·(2х – 5) = 3·(4 – 2х).
6) Частину дороги в школу Галя їде на автобусі, а решту дороги проходить пішки. На всю дорогу вона витрачає 26 хвилин. Вона іде на 6 хвилин довше, ніж їде на автобусі. Скільки хвилин вона їде на автобусі?
IV рівень
7) Теплохід пройшов відстань між пристанями за течією за 4 год., а в протилежному напрямку - за 5 год. Яка власна швидкість теплохода, якщо швидкість річки 2,3 км/год?
1) Розв'язати рівняння х – 12 = 50.
2) Чи рівносильні рівняння
у + 9 = 29 і 2у + 4 = 44 ?
3) Чи має корені рівняння 6х – 2 = 6х + 8?
4) Знайти корені рівняння: а) 9х = –18 ;
б)20 – 5х = 2х – 15; в) 8х – (6х – 4) = 64 – 4х.
5) Розв'язати рівняння 5·(2х – 3) = 3 – 3·(3 – 2х).
6) Турист подолав 600 км. Частину дорога пролетів літаком, а решту – проїхав автобусом. На літаку пролетів на 480 км більше, ніж автобусом. Скільки кілометрів проїхав турист автобусом?
7) За 9 год теплохід, проходить за течією річки такий самий шлях, як за 11 год проти течії. Знайдіть власну швидкість теплохода, якщо швидкість течії річки 2 км/год?
1) Розв'язати рівняння х + 60 = 85.
2) Чи рівносильні рівняння
у – 12 = 18 і 3у – 3 = 87 ?
3) Чи має корені рівняння 7х + 8 = 7х + 10?
4) Знайти корені рівняння: а) –10х = 40;
б)14 – 3х = 20 – 5х; в) 12х – (х – 4) = 3х + 84.
5} Розв'язати рівняння 6·(3х – 7) = 6 – 3·(4 – 2х).
6) У двох альбомах було 113 марок. В першому альбомі на 23 марки менше, ніж в другому. Скільки марок в кожному альбомі?
7) За 10 год проти течії річки катер проходить на 3О км більше, ніж за 5 год за течією. Яка швидкість течії річки, якщо власна швидкість катера 15 км/год?
IV варіант
1) Розв'язати рівняння х – 24 = 15.
2) Чи рівносильні рівняння
у + 20 = 30 і 5у + 5 = 55 ?
3) Чи має корені рівняння 8х – 5=8х +15?
4) Знайти корені рівняння: а) 5х = – 25;
б)16 + 10х = 5х – 14; в)2х – (х + 8) = 12 – 3х.
5) Розв'язати рівняння:
5·(3х – 2) = 12 – 2·(6 – 5х).
6) У двох акваріумах 193 риби. В одному акваріумі на 53 риби менше, ніж в другому. Скільки риб в кожному акваріумі?
IV рівень
7) За 8 год проти течії річки катер проходить на 2 км більше, ніж за 6 год за течією. Яка власна швидкість катера, якщо швидкість течії річки 3 км/год?
ТО № 2: “Одночлени.”
І рівень
ІІ рівень
а) 4х2у2·2ху; б) – 3а5b4·(– 2а2b5)
ІІІ рівень
4) Виконайте множення одночленів
а) – 10ху·(–2х2у3); б) 2,5а2b1О·2a6b8.
5) Виконайте піднесення одночлена до степеня
а) (2х5у2)3; б) (3a6b9)2.
ІV рівень
6) Спростіть вирази:
а) ; б) .
II варіант
І рівень
1) Знайти значення виразу 222 – 6·( – 4)2
2) Обчисліть значення одночлена 6а3b2 , якщо а = 2, b = 3.
ІІ рівень
а) 0,4х3у5·5ху4; б) – 3аb·(– 2а6b5)
ІІІ рівень
4) Виконайте множення одночленів
а) – 2,5ху2·(–2х4у5); б) а2b7·4ab6.
5) Виконайте піднесення одночлена до степеня
а) (2,1х2у6)2; б) (ab8)3.
ІV рівень
6) Спростіть вирази:
а) ·100; б) .
І рівень
ІІ рівень
а) –5х10у2·(-2,6ху5); б) – 2аb·(– а2b5)
ІІІ рівень
4) Виконайте множення одночленів
а) 7,8х5у6·(–5ху2); б) а4b6·(-18a5b).
5) Виконайте піднесення одночлена до степеня
а) (–9,4ху9)2; б) (a9b3)3.
ІV рівень
6) Спростіть вирази:
а) ; б) .
IV варіант
І рівень
1) Знайти значення виразу 6·(-5)2 + 17 2
2) Обчисліть значення одночлена 2а2b4 , якщо а = 5, b = –1.
ІІ рівень
3) Подайте вираз у вигляді одночлена, стандартного вигляду
а) 4х2у10·(–0,7ху); б) –2,4а5b6·(– 2а4b)
ІІІ рівень
4) Виконайте множення одночленів
а) – 2,5ху9·(–5х5у); б) а5b4·(–16ab).
5) Виконайте піднесення одночлена до степеня
а) (–5,8х8у7)2; б) (a5b10)3.
ІV рівень
6) Спростіть вирази:
а) ·32; б) .
ТО № 3: “Многочлени”.
1) Що таке многочлен?
2) Зведіть подібні доданки .
3) Виконайте додавання многочленів
.
4) Виконайте множення
а) ; б) .
5) Розв'яжіть рівняння .
6) Спростити вирази:
а) ;
б) .
7) Знайти корінь рівняння
.
8) Доведіть, що вираз
при будь-якому набуває одного значення.
9) Перевірте, чи значення виразу
діліться на 6.
І) Як додати і відняти многочлени?
2) Зведіть подібні доданки .
3) Виконайте додавання многочленів
.
4) Виконайте множення
а) ; б) .
5) Розв'яжіть рівняння .
6) Спростити вирази:
а) ;
б) .
7) Знайти корінь рівняння
.
8) Доведіть, що вираз
не залежить від .
9) Перевірте, чи значення виразу
діліться на 7.
І) Як помножити одночлен на многочлен?
2) Зведіть подібні доданки .
3) Виконайте додавання многочленів
.
4) Виконайте множення
а) ; б) .
5) Розв'яжіть рівняння .
6) Спростити вирази:
а) ;
б) .
7) Знайти корінь рівняння
.
8) Доведіть, що вираз
дорівнює нулю.
9) Перевірте, чи значення виразу
діліться на 6.
І) Як помножити многочлен на многочлен?
2) Зведіть подібні доданки .
3) Виконайте додавання многочленів
.
4) Виконайте множення
а) ; б) .
5) Розв'яжіть рівняння .
- 54 -
6) Спростити вирази:
а) ;
б) .
7) Знайти корінь рівняння
.
8) Доведіть, що вираз
набуває від’ємних значень при будь-якому.
9) Перевірте, чи значення виразу
діліться на 12.
ТО № 4. “Формули скороченого множення. Цілі вирази”. (Підсумкова за І семестр).
1) Сформулюйте правило піднесення одночлена до степеня?
2) Як віднімають многочлени?
3) Запишіть формулу квадрату суми двох виразів і
сформулюйте її словами?
4) Зведіть подібні члени многочлена:
.
5) Виконайте множення:
6) Піднесіть вираз до квадрата.
7) Розкрийте дужки: .
8) Спростіть вираз:
.
9) Розв'яжіть рівняння:
.
10) Доведіть, що значення виразу не залежить від:
.
11) Перевірте чи значення виразу
ділиться на 6.
1) За яким правилом підносяться степені до степенів?
2) Що таке многочлен?
3) Сформулюйте правило множення многочленів?
4) Зведіть подібні члени многочлена:
.
5) Виконайте множення:
6) Піднесіть вираз до квадрата.
7) Розкрийте дужки: .
8) Спростіть вираз:
.
9) Розв'яжіть рівняння:
.
10) Доведіть, що значення виразу не залежить від:
.
11) Перевірте чи значення виразу
ділиться на 7.
ТО № 5: “Розкладання многочленів на множники”.
- 56 -
.
.
а); б) .
а) ; б) ;
в) ; г) .
7) Знайти корені рівняння .
.
1) Винести спільний множник за дужки: .
2) Розкласти на множники за формулою
.
.
а); б) .
а) ; б) ;
в) ; г) .
7) Знайти корені рівняння .
8) Довести, що ділиться на 29.
9) Знайти найбільший корінь рівняння
.
.
.
а); б) .
а) ; б) ;
в) ; г) .
7) Знайти корені рівняння .
8) Довести, що ділиться на 41.
9) Знайти найбільший корінь рівняння
.
1) Винести спільний множник за дужки: .
2) Розкласти на множники за формулою
.
.
а); б) .
а) ; б) ;
в) ; г) .
7) Знайти корені рівняння .
8) Довести, що ділиться на 11.
9) Знайти найбільший корінь рівняння
.
ТО № 6. “Застосування різних способів розкладання многочленів на множники”.
а) а3 – 8; б) 4а2 – 9; в) х5 – 4х3; г) 27 + 8b3.
( х + 4 ) · ( х2 – 4х + 16 ).
а) х3 – 36х = 0;
б) ( х – 2 ) · ( х2 + 2х + 4 ) = х3 + 2х.
IV рівень
( n – 2 )2 – ( 3n + 1 )2.
а2 – b2 = ( a – b ) · ( a + b )?
а) b3 + 27; б) 16 – 25а2; в) х6 – 9х4; г) 64 – 8y3.
( 2х – 1 ) · ( 4х2 + 2х + 1 ).
а) 64х – х3 = 0;
б) х3 – 7х2 – 4х + 28 = 0.
IV рівень
8. Розкласти на множники: 25 – ( 3х – 4 )2.
а) b3 + 125; б) 100 – 16а2; в) 25х4 – х6; г) 8х3 – 27.
( х – 4 ) · ( х2 + 4х + 16 ).
а) 100х – х3 = 0;
б) х3 + 4х2 – 9х – 36 = 0.
IV рівень
а3 – b3 = ( a – b ) · ( a2 + аb + b2 )?
а) b3 – 125; б) 36х2– 49; в) 9х3 – х5; г) 8 + 27а3.
( 3 + 2х ) · ( 9 – 6х + 4х2 ).
б) ( 4 + х ) · ( 16 – 4х + х2 ) = х3 + х .
IV рівень
ТО № 7. “Лінійне рівняння з двома змінними”.
2х – 4у = – 6.
IV рівень
IV рівень
х – 5у = 8.
IV рівень
IV рівень
ТО № 8. “Системи лінійних рівнянь”.
х – у = –1
2х + у = 4 .
у = 1 .
х – у = 2
3х – 2у = 9 .
5х – 2у = 6
– 7х – 2у = – 6 .
IV рівень
– 2 · (2х + 1) + 1,5 = 3 · (у – 2) – 6х
11,5 – 4 · (3 – х) = 2у – (5 – х) .
х + у = 1
х – 2у = 3 .
3у = 5 – х .
х – 2у = 11
–2х + у = –4 .
3х + у = 2
х + 2у = – 6 .
IV рівень
2 · (5х – 7) – 3 · (5 – 4у) = – 7
6 · (7у – 2) – (5 – 3х) = 23 .
у – 2х = 0
х – у = –3 .
у = 3 .
х + у = 6
2х + 2у = 1 .
х – 2у = 2
3х – 2у = – 2 .
тратило 19 м сукна. Другого разу пошили 3 костюми і 6 пальт, на які витратили 24 м сукна. Скільки сукна потрібно на один костюм і одне пальто?
IV рівень
3 · (4х – 5) – 4 · (7 – 3у) = – 19
5 · (6у – 4) – (5 + 7х) = – 2 .
х + 2у = 5
2х – у = 5 .
2у = 3х – 3 .
х + 5у = 7
3х – 2у = 4 .
х – у = 2
3х – 2у = 9 .
IV рівень
84 + 3 · (х – 3у) = 36х – 4 · (у + 17)
10 · (х – 4) = 3у + 4 · (1 – х) .
Підсумкова контрольна робота
І варіант
1) Спростити вирази:
а) ;
б) ;
в) .
ІІ рівень
2) Розв'язати рівняння .
3) Розв'язати систему рівнянь
4) Розв'язати задачу за допомогою рівняння.
Велосипедист їхав 2 години лісом і 3 години по дорозі, проїхавши всього 42 км Швидкість велосипедиста по дорозі на 4 км/год більша ніж лісом. 3 якою швидкістю велосипедист їхав лісом, і з якою по дорозі?
5) Розкласти на множники .
6) Довести, що вираз при всіх значеннях змінних дорівнює нулю
.
1) Спростити вирази:
а) ;
б) ;
в) .
2) Розв'язати рівняння .
3) Розв'язати систему рівнянь
4) Розв'язати задачу за допомогою рівняння.
5) За 5 годин їзди поїздом і 2 години машиною турист проїхав 620 км. Яка швидкість поїзда і яка швидкість машини, якщо швидкість поїзда на 40 км/год більша ніж швидкість машини?
ІV рівень
6) Розкласти на множники .
7) Довести, що вираз при всіх значеннях змінних дорівнює нулю
.
7 клас (геометрія)
ТО №1. “Основні геометричні фігури і їх властивості”
І варіант
І рівень
4. АС = 5 см, СВ = 12 см.
А С В Знайти АВ.
5.
М К KMN = 68,
DMN = 24.
Знайти KMD.
N D
6. В Т А = 75,
В = 38,
С = 67.
S Н
А С
Знайти кути трикутника STH.
7. Дано: (ab) = 80, (ad) = 40, (db) = 60.
Чи проходить промінь d між сторонами a і b?
8. Дано: MD = 24 см, точка N належить відрізку MD, MN у три рази більший ND. Знайти MN і ND.
ІV рівень
9. Скільки відрізків утворюють п’ять точок, що лежать на одній прямій?
10. А В K D
K – середина відрізка BD, AD = 30 см, АВ = 6 см. Знайти довжину відрізка АК.
ІІ варіант
І рівень
4. КР = 18 см, МР = 6 см.
К М Р Знайти КМ.
5.
В А ABD = 35,
DBC = 28 .
С D Знайти АВC
6. Р АВ = 8 см,
В ВМ = 5 см,
С N АМ = 12 см.
А М
Знайти сторони трикутника CPN.
7. Дано: RP = 8 см, RS = 12 см, PS = 4 см.
Чи розділяє точка Р точки R і S?
8. Дано: (kn) = 140, промінь а проходить між сторонами k і n, (ka) на 60 менший від (an). Знайти (ka) і (an).
ІV рівень
9. Скільки кутів утворюють чотири промені, що виходять з однієї точки?
10. А С В D
С – середина відрізка АB, AD = 34 см, ВD = 18 см. Знайти довжину відрізка CD.
ІІІ варіант
І рівень
4. АD = 14 см, DP = 8 см.
А D P Знайти АP.
5.
T N TMN = 94,
TMH = 144.
Знайти NMH.
M H
6. Z P S = 40,
Y = 80,
Z = 60.
A X
S Y
Знайти кути трикутника APX.
7. Дано: (bm) = 130, (bc) = 80, (cm) = 50.
Чи проходить промінь c між сторонами b і m?
8. Дано: KS = 26 см, точка A належить відрізку KS, KA на 6 см менший від AS. Знайти KA і AS.
ІV рівень
9. Скільки відрізків утворюють чотири точки, що лежать на одній прямій?
10. А В Р D
Р – середина відрізка BD, AD = 42 см, АВ = 10 см. Знайти довжину відрізка АР.
ІV варіант
І рівень
4. AM = 22 см, NМ = 16 см.
А N М Знайти AN.
5. P
B PSB = 62,
BST = 18.
S T Знайти PST.
C
6. L KL = 14 см,
LA = 10 см,
B D KА = 18 см.
K А
Знайти сторони трикутника BCD.
7. Дано: BP = 18 см, BS = 30 см, PS = 20 см.
Чи належить точка Р точки BS?
8. Дано: CDP = 80, промінь DO проходить між сторонами CDP, CDO на 24 більший від ODP. Знайти CDO і ODP.
ІV рівень
9. Скільки кутів утворюють п’ять променів, що виходять з однієї точки?
10. K С В M
С – середина відрізка KB, KM = 48 см, ВM = 26 см. Знайти довжину відрізка CM.
ТО № 2. “Суміжні і вертикальні кути”.
4. B АСВ = 54
Знайти BCD?
А С D
5.
1 1 = 137.
2
6. Сума двох кутів, утворених при перетині двох прямих, дорівнює 112. Знайти всі утворені кути.
7. Один із суміжних кутів на 62 менший від другого. Знайти суміжні кути.
IV рівень
8. С ОВ – бісектриса
В COD.
Знайти АОС,
якщо BOD = 20.
А О D
4. М MPN = 138
Знайти DPM?
D P N
5.
1 3 = 62.
3 4 Знайти 1, 4?
2
6. Сума двох кутів, утворених при перетині двох прямих, дорівнює 244. Знайти всі утворені кути.
7. Один із суміжних кутів у 4 рази більший від другого. Знайти суміжні кути.
IV рівень
8. D ОВ – бісектриса
K COD.
Знайти АОС,
якщо BOD = 20.
А B C
ТО №3. “Ознака рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник”.
3. N За якою ознакою
∆MNP = ∆MKP?
P M
K
4. Відрізки KP і ST перетинаються в точці О. Відомо, що К = Р, КО = ОР. Довести, що ∆КТО = ∆SOP.
5. Бічна сторона рівнобедреного трикутника 8 см, а периметр – 30 см. Знайти основу трикутника.
6. Периметр рівнобедреного трикутника 29,2 см. Його бічна сторона на 5 см більша за основу. Знайти сторони трикутника.
IV рівень
7. С В Дано: АО = ОD.
Що ще потрібно
О знати, щоб довести,
що СА = BD.
А D
8. Трикутник АВС рівнобедрений з основою АС, BD – бісектриса, точка К лежить на BD. Довести, що ВАК = ВСК.
3. В За якою ознакою
∆АВС = ∆ADC?
А С
D
4. Відрізки AB і CD перетинаються в точці О. Відомо, що AO = OD, CО = ОB. Довести, що ∆AOC = ∆DOB.
5. Основа рівнобедреного трикутника 5,2 см, а бічна сторона – 6,4 см. Знайти периметр трикутника.
6. Периметр рівнобедреного трикутника 19,6 см. Його основа на 4 см більша за бічну сторону. Знайти сторони трикутника.
IV рівень
7. В D Дано: АВ = СD.
Що ще потрібно
знати, щоб довести,
що В = D.
А C
8. Трикутник АВС рівнобедрений з основою АС, BМ – медіана, точка D лежить на BМ. Довести, що AD = DC.
3. Р За якою ознакою
∆КРМ = ∆KSM?
К M
S
4. Відрізки DP і MN перетинаються в точці О. Відомо, що N = M, NО = ОM. Довести, що ∆DON = ∆MOP.
5. Основа рівнобедреного трикутника 8 см, а периметр – 32 см. Знайти бічну сторону трикутника.
6. Периметр рівнобедреного трикутника 24,9 см. Його бічна сторона на 6 см менша за основу. Знайти сторони трикутника.
IV рівень
7. А С Дано: А = С.
Що ще потрібно
знати, щоб довести,
В О D що АВ = СD.
8. Трикутник АВС рівнобедрений з основою АС, BD – бісектриса, точка Р лежить на BD. Довести, що АР = РС.
3. В За якою ознакою
∆АВD = ∆CBD?
А С
D
4. Відрізки AD і MC перетинаються в точці О. Відомо, що MO = OC, AО = ОD. Довести, що ∆AOM = ∆COD.
5. Бічна сторона рівнобедреного трикутника 7,5 см, а основа – 3,6 см. Знайти периметр трикутника.
6. Периметр рівнобедреного трикутника 18,9 см. Його основа на 3 см менша за бічну сторону. Знайти сторони трикутника.
IV рівень
7. В С Дано: ВD = AС.
Що ще потрібно
знати, щоб довести,
що AВ = CD.
А D
8. Трикутник АВС рівнобедрений з основою АС, BК – висота, точка М лежить на BК. Довести, що AМК = СМК.
ТО №4. “Паралельність прямих.
Сума кутів трикутника”.
І рівень
2. Чому дорівнює сума кутів трикутника?
3. Яку властивість мають внутрішні різносторонні кути?
4.Один з кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 84°. Знайти решта утворені кути.
5. Кут при основі рівнобедреного трикутника дорівнює 54°. Знайти кут при вершині трикутника.
6. Сума двох кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 238°. Знайти всі утворені кути.
7. Кут при основі рівнобедреного трикутника на 36° більший від кута при вершині. Знайти кути трикутника.
8. У трикутнику КNМ К = 90°, а N = 62°. На продовженні катета КМ відкладений відрізок КS, що дорівнює КN. Знайти кути трикутника MSN.
І рівень
2. Який трикутник називається прямокутним?
3. Яку властивість мають внутрішні односторонні кути?
4. Один з кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 136°. Знайти решта утворені кути.
5. Кут при вершині рівнобедреного трикутника дорівнює 86°. Знайти кут при основі трикутника.
6. Сума двох кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 152°. Знайти всі утворені кути.
7. Кут при вершині рівнобедреного трикутника на 72° менший від кута при основі. Знайти кути трикутника.
8. У трикутнику АВС А = 90°, а С = 78°. На продовженні гіпотенузи ВС відкладений відрізок CD, що дорівнює АС. Знайти кути трикутника ABD.
І рівень
2. Чому дорівнює сума гострих кутів прямокутного трикутника?
3. Який кут називається зовнішнім кутом трикутника?
4.Один з кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 78°. Знайти решта утворені кути.
5. Кут при основі рівнобедреного трикутника дорівнює 65°. Знайти кут при вершині трикутника.
6. Сума двох кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 266°. Знайти всі утворені кути.
7. Кут при основі рівнобедреного трикутника на 30° менший від кута при вершині. Знайти кути трикутника.
8. У трикутнику APD A = 90°, а D = 56°. На продовженні катета AD відкладений відрізок AB, що дорівнює AP. Знайти кути трикутника BPD.
І рівень
2. Чому дорівнює сума кутів трикутника?
3. Як називаються сторони прямокутного трикутника?
4. Один з кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 145°. Знайти решта утворені кути.
5. Кут при вершині рівнобедреного трикутника дорівнює 74°. Знайти кут при основі трикутника.
6. Сума двох кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 138°. Знайти всі утворені кути.
7. Кут при вершині рівнобедреного трикутника на 27° більший від кута при основі. Знайти кути трикутника.
8. У трикутнику BMN B = 90°, а N = 54°. На продовженні гіпотенузи MN відкладений відрізок MA, що дорівнює BM. Знайти кути трикутника ABN.
ТО № 5. “Геометричні побудови”.
хорда кола з центром в точці О,
О ВАС = 76°.
А В Знайти величину АОВ.
С
IV рівень
А О Пряма АС – дотична, АВ – хорда кола з
центром в точці О, АОВ = 70°. Знайти
В ВАС.
С
IV рівень
хорда кола з центром в точці О,
О ВАС = 66°.
В Знайти величину АОВ.
А
С
IV рівень
хорда кола з центром в точці О, АОВ = 126°. Знайти ВАС.
С
IV рівень
Підсумкова контрольна робота
І варіант
1. Визначити вид кута, якщо його градусна міра 68°.
2. Накреслити коло. Провести в ньому хорду.
3. Чи можуть два суміжні кути дорівнювати 83° і 107°?
4. Точка D лежить між точками К і F. Знайти КF, якщо КD = 2,7 см, DF = 11,6 см.
5. Один з кутів, утворених при перетині двох прямих, дорівнює 118°. Визначити решту кутів.
6. Сума двох кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 126°. Визначити всі кут.
7. Периметр рівнобедреного трикутника 6,4 м. Його основа на 2 м менша за бічну сторону. Знайти сторони трикутника.
8. АК – бісектриса рівнобедреного трикутника АВС з основою АС. Знайти АКС, якщо В = 80°.
II варіант
1. Визначити вид кута, якщо його градусна міра 124°.
2. Накреслити коло. Провести в ньому діаметр.
3. Чи можуть два суміжні кути дорівнювати 76° і 104°?
II рівень
4. Точка М лежить між точками А і В. Знайти АМ, якщо
АВ = 18,8 см, МВ = 5,5 см.
5. Один з кутів, утворених при перетині двох прямих, дорівнює 27°. Визначити решту кутів.
III рівень
6. Сума двох кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 284°. Визначити всі кути.
7. Периметр рівнобедреного трикутника 9,6 м. Бічна сторона на 3 м більша за основу. Знайти сторони трикутника.
IV рівень
8. АК – висота рівнобедреного трикутника АВС з основою АС. Знайти В, якщо САК = 20°.