Тест "5 клас НУШ. Діагностувальна (контрольна) робота. Лексикологія"

Про матеріал
Діагностувальна (контрольна) робота для 5 класу НУШ за підручником "Українська мова. 5 клас" О.Авраменка ( за Модельною навчальною програмою "Українська мова. 5-6 класи" О.Заболотного, В.Заболотного)
Перегляд файлу

5 клас НУШ    Діагностувальна (контрольна) робота з української мови

Лексикологія

Тест (завдання 1-8 по 0,5б.; 9-10 по 2 б.;11-12 по 2б.)

1.Лексичного значення не має слово

А  удвох    

Б  ти    

В  кожен    

Г  на

2. Лише багатозначні слова записано в рядку

А деруни, січень

Б роман, ніжка

В яблуко, вогонь

Г коса, пляж

3. У прямому значенні  вжито слово у рядку

А Колеги стверджували, що у Тараса золоті руки.

Б Огорнула килимом чарівним усе довкола осінь золота.

В Улітку тато подарував мені золоті сережки.

Г Сяйвом золотим у вікно постукав ранок.

4. Лише синоніми записано в рядку

А хуртовина, віхола, сніг, заметіль

Б ненька, мама, рідненька, нянька

В сміятися, реготати, гиготіти, зубоскалити

Г сміливий, мужній, чесний, хоробрий

5.Антонімів немає у рядку

А Менше говори- більше почуєш.

Б Літо збирає, а зима з`їдає.

В Високо літає, та низько сідає.

Г Вкрадеш голку, а потім і корову.

6. Не має омонімів  слово

А  склад    

Б літній  

В чайка  

Г  вода

7. Пароніми записано у рядку

А високий-низький

Б красивий-вродливий

В компанія-кампанія

Г грубий-гарний

8. Немає лексичної помилки у рядку

А виключення з правил

Б приймати участь

В зазнати збитків

Г видати за рахунок

9. Установіть відповідність між типом лексичної помилки і прикладом

1 тавтологія       А  Я надіюсь, що погода стане кращою.

2 росіянізм         Б Лікарі з різних лікарень зібралися на нараду.

3 багатослів`я    В Вона рахує, що випробування можна завершити.

                            Г Спортсмени піднімалися вгору декілька годин.

10. Установіть відповідність між словом і його лексичним значенням

1 подорожник           А поїздка або пересування

2 подорож                  Б польова дорога

3 подорожній             В лікарська рослина

                                    Г особа, що перебуває в дорозі

11. Відредагуйте речення і запишіть їх.

А Ця сукня йде любій дівчинці.

____________________________________________

Б На протязі дня ми з друзями ловили рибу.

____________________________________________

В Студенти запізнювалися на поїзд.

____________________________________________

Г Усі відповіді Олексія були вірними.

____________________________________________

12. Складіть 4 речення на тему «Моя улюблена страва» , використовуючи  антоніми.

_____________________________________________

_____________________________________________

_____________________________________________

_____________________________________________

docx
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
3619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку