Тест до уроку узагальнення знань за темою "Осінь така мила"

Про матеріал
Ці завдання можна запропонувати кожній дитині на підсумковому уроці за темою. Для їх виконання діти повинні показати знання змісту, жанрів вивчених творів.
Перегляд файлу

1. Підкресли правильні відповіді.  Під час вивчення теми «Осінь така мила» познайомилися з літературними творами таких жанрів: вірші,  казки,  небилиці, загадки, прислів я, приказки,  оповідання, народні пісні.

2. З яких віршів ці рядки?

 

Навмивалися, накупалися,                                      Павло Тичина «Осінь така мила»

Нагойдалися, нагулялися.

Закричали, знялись і полинули.                              Яків Щоголів «Осінь»

Тільки пір я на спогад покинули.                        

                                                                                   Олександр Олесь «Білі гуси»

Темная діброва стихла і мовчить,                          

Листя пожовтіле з дерева летить.

                                          

3. Доповни. Вірш – це мелодійний образний текст про природу, настрій або на якусь іншу тему, у якому слова    ______________________________________ .

4. Підбери рими.

      Осінь пензлика взяла,

      Малювати _____________________________________ .

      Дві берізки, дві сестрички

      Стали жовті, мов ________________________________.

 

5. Згадай, чим відрізняється прислівя від приказки. Поєднай.

 

     Осіння пора – хліборобові гарний суддя.                                         Приказка

 

     В листопаді день, як заячий хвіст.                                                     Прислів я

 

6.  Розташуй послідовно пункти плану до казки І. Прокопенко «Як берізка листя роздарувала».

 

    Мрія Ялинки-чепурухи здійснилася.

 

    Золота пір’їнка для Підберезника.

 

    Дарунок Їжакові.

 

     Прохання Муравлика.

 

     Вітер заколисав Берізку.

 

7. Згадай казку «Сонцевик-Чарівник та Холодний Вітер».

 Сонцевик – Чарівник полинув у краї, де живуть теплі вітри, тому що :

 

     злякався Холодного Вітру та Мороза-Морозища;

 

    зробив свою добру справу  та поступився іншим господарям у природі.

8. Доповни словосполучення (за оповіданням Т. Коломієць «Хліб»:

золоте ________________ ,    __________________  , _________________________ .

золочене _________________________ ;  золоті _____________________________.    

позолота від ______________________________________ . 

                               

docx
Додано
24 листопада 2019
Переглядів
595
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку