Тринадцять років письменник залишався для публіки Великим Невідомим, невловимим Чародієм Слова
б) Альфред Маргул-Шпербер
г) Іммануель Вайсґлас
б) давнього вірша: згаданий там маєток називався «Айвенго»
б) колекціонування старожитностей
г) захоплення лицарськими романами
що зберегли сліди давнини
4.
Описи побуту, традицій та уявлень, які визначають своєрідність характеру й способу життя певного народу - це
б) наприкінці XII ст.
б) у сюжеті твору реальні факти поєднано з художньою фантазією
г) утвердження гуманістичної ідеї, яка
вигадані персонажі поєднує персонажів із читачами
е) в епізодах, мові персонажів історичних романів наявні прикмети минулого
є) зображення надзвичайних, ж) герої опиняються в умовах екзотичної нереальних явищ природи
Упізнай героя за цитатою: «Чоловік років із сорок, високий, сухорлявий, дужий і м’язистий; його атлетична постать унаслідок тривалих трудів та постійних вправ, здавалося, утратила все, що є м’якшого в людському тілі, й складалася з самих кісток, м’язів та жил... . Обличчя було зовсім відкрите, і в його виразі читалося бажання викликати в зустрінутих людей несміливу пошану, коли не страх».
б) Бріан де Буагільбер
б) вирваний з корінням дуб, під яким
які їдуть на одному коні значилося: «Позбавлений Спадщини»
г) ворона
е) хрест з птахами
б) Айвенго
Упізнай героя за цитатою: «...Мала прегарну жіночну фігуру... . Лице вона мала білепребіле, проте довершена форма голови і шляхетні риси обличчя не допускали до думки про безбарвність, часом поєднану з вродою занадто білолицих блондинок. Ясні блакитні очі під витончено вигнутими темними бровами...були неначе спроможні й запалювати, і власкавлювати, і наказувати, і благати...».
а) Ровена
б) Ребекка
в) Ульріка
Укажіть екзотизми, які використовує автор в описі Ребекки: «Вона була в східному вбранні. Жовтий шовковий тюрбан надзвичайно личив їй, бо обличчя вона мала смагляве. Блиск очей, шляхетні обриси брів, гарний орлиний ніс, білі, мов перлини, зуби та густі хвилі чорного волосся, що дрібними кучерями спадало на чудову шию та руди, легкий серпанок з найрозкішнішого перського шовку, розшитий по червоному полю немов живими квітами, – все це робило її справді чарівною…» . «Що це за східна гурія...?»
б) шовк
Мантія, дворецький, трубадур, кольчуга, меч, спис, блазень, лицар - це
б) архаїзми
Про кого йдеться: «Оці двадцять золотих разом із рогом ти виграв чесно, вони твої. І ми додамо до них іще тридцять, якщо ти станеш до нас на службу, охоронцем нашої особи, і весь час будеш при нас».
б) Локслі
Для того, щоб об’єднати англосаксонські політичні партії для опору норманам, Седрік мав намір одружити леді Ровену з
а) Реджинальдом Фрон-де-Бефомб) Вальдемаром Фіц-Урсом
в) Ательстаном Конінгсбурзьким г) Лукою Бомануаром
Заслугою В.Скотта було те, що він не просто створив жанр історичного роману, а й ввів у нього елементи
б) біографічного роману
Який художній прийом поглиблює трагедію особистості у вірші Альфреда МаргулаШпербера «Про назву концтабору Бухенвальд»:
А чи оте біляве пасмо хмар Було не димом спалених людей?
Концтабір Бухенвальд знаходився неподалік від одного з найважливіших культурних осередків Німеччини - міста
Підґрунтям для розвитку воєнної теми в творчості Константи Ільдефонса Ґалчинського є
б) розповіді друзів, учасників Другої світової війни
в) архівні матеріали Другої світової війни
Центральний образ вірша Іммануеля Вайсґласа “Круки” -
б) чорний дим
Укажіть художній засіб у рядках поезії Іммануеля Вайсґласа «Круки»: «градом чорних круків, мов вогнем», «смерть ухопить, мов крук»
г) риторичне звертання
Ключовою темою в романі Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі» є
а) розповідь про назву концтабору б) трагедія Голокосту - масового Бухенвальд та гіркі спомини про знищення євреїв нацистською дитинство і юність Німеччиною під час Другої світової
в) зображення самовідданого й зворушливого кохання, що спалахнуло
Головний герой роману Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»
б) Батько Бруно Ральф - «чоловік, на
якого треба зважати»
З віконця дитячої кімнати в новому будинку Бруно побачив
б) свій дім, і вулиці навколо нього, і столи, за якими сидять люди і п ’ють свої шипучі трунки та розповідають одне одному веселі історії
в) нацистський табір Освенцим, який простягався в таку далечінь, що не було видно, де він закінчується, і виникало враження, що людей тут не сотні, а тисячі
Укажіть проблеми, порушені в творі «Хлопчик у смугастій піжамі»
а) нацизм і антисемітизмб) рівність і людські права
в) дружба і взаємодопомогаг) освіта і виховання
д) об'єднання країние) зрада і вірність
1. а (1 балів) |
2. б (1 балів) |
3. а б в (3 балів) |
4. а (1 балів) |
5. б (1 балів) |
6. а б в г д е (3 балів) |
7. б (1 балів) |
8. а (1 балів) |
9. б (1 балів) |
10. а (1 балів) |
11. а в (1 балів) |
12. а (1 балів) |
13. б (1 балів) |
14. в (1 балів) |
15. в (1 балів) |
16. а (1 балів) |
17. а (1 балів) |
18. а (1 балів) |
19. в (1 балів) |
20. б (1 балів) |
21. б (1 балів) |
22. а (1 балів) |
23. в (1 балів) |
24. а б в г (4 балів) |