Тест. Контрольна робота. Історичне минуле в літературі

Про матеріал
Контрольна робота. Історичне минуле в літературі. Учень (учениця): · знає основні відомості про життя і творчість письменників; · виразно читає твори (фрагменти або цілісно), виявляє емоційне враження від прочитаного, пояснює своє ставлення; · виявляє історичну основу прочитаних творів; · висловлює власне судження щодо подій і образів, підтверджує свою думку цитатами з тексту; · переказує текст (у частинах або цілісно) з виявленням особливостей сюжету (епічного або ліричного); · характеризує образи персонажів, виявляє в них ключові риси, національний і загальнолюдський зміст; · порівнює образи героїв (Бріан де Буагильбер і Айвенго, леді Ровена і Ребекка), виявляє схожість і відмінності між ними; · вирізняє у прочитаних текстах художні засоби створення образів персонажів, установлює функції засобів образотворення; · характеризує образ автора і засоби вираження авторської позиції; · визначає види і функції пейзажу в прочитаних творах (розкриття образів, національного колориту, авторської позиції, ідеї); · дає визначення поняття «художній час», пояснює його відмінність від хронологічного часу; · виокремлює епізоди текстів, де відбувається зміщення лінійного часу, відхід автора від хронологічної послідовності у викладі подій, пояснює значення цього прийому; · дає визначення поняття «художній простір», установлює особливості художнього простору в прочитаних творах; · висловлює враження про ліричні твори про Другу світову війну.
Перегляд файлу

image

Тринадцять років письменник залишався для публіки Великим Невідомим, невловимим Чародієм Слова

imageб) Альфред Маргул-Шпербер

г) Іммануель Вайсґлас

е) Джон Бойн

б) давнього вірша: згаданий там маєток називався «Айвенго»

б) колекціонування старожитностей

г) захоплення лицарськими романами

що зберегли сліди давнини

4.

image

Описи побуту, традицій та уявлень, які визначають своєрідність характеру й способу життя певного народу - це

imageб) історичний роман

б) наприкінці XII ст.

б) у сюжеті твору реальні факти поєднано з художньою фантазією

г) утвердження гуманістичної ідеї, яка

                      вигадані персонажі                                                                          поєднує персонажів із читачами

е) в епізодах, мові персонажів історичних романів наявні прикмети минулого

є) зображення надзвичайних,   ж) герої опиняються в умовах екзотичної нереальних явищ            природи

image

Упізнай героя за цитатою: «Чоловік років із сорок, високий, сухорлявий, дужий і м’язистий; його атлетична постать унаслідок тривалих трудів та постійних вправ, здавалося, утратила все, що є м’якшого в людському тілі, й складалася з самих кісток, м’язів та жил... . Обличчя було зовсім відкрите, і в його виразі читалося бажання викликати в зустрінутих людей несміливу пошану, коли не страх».

imageб) Бріан де Буагільбер

г) Ательстан

б) вирваний з корінням дуб, під яким

                      які їдуть на одному коні                                                                       значилося: «Позбавлений Спадщини»

г) ворона

е) хрест з птахами

б) Айвенго

г) Гурт

Упізнай героя за цитатою: «...Мала прегарну жіночну фігуру... . Лице вона мала білепребіле, проте довершена форма голови і шляхетні риси обличчя не допускали до думки про безбарвність, часом поєднану з вродою занадто білолицих блондинок. Ясні блакитні очі під витончено вигнутими темними бровами...були неначе спроможні й запалювати, і власкавлювати, і наказувати, і благати...».

image      а) Ровена                                                                                image     б) Ребекка


в) Ульріка

image

Укажіть екзотизми, які використовує автор в описі Ребекки: «Вона була в східному вбранні. Жовтий шовковий тюрбан надзвичайно личив їй, бо обличчя вона мала смагляве. Блиск очей, шляхетні обриси брів, гарний орлиний ніс, білі, мов перлини, зуби та густі хвилі чорного волосся, що дрібними кучерями спадало на чудову шию та руди, легкий серпанок з найрозкішнішого перського шовку, розшитий по червоному полю немов живими квітами, – все це робило її справді чарівною…» . «Що це за східна гурія...?»

б) шовк

г) серпанок

imageimageimageМантія, дворецький, трубадур, кольчуга, меч, спис, блазень, лицар - це

б) архаїзми

г) варваризми

Про кого йдеться: «Оці двадцять золотих разом із рогом ти виграв чесно, вони твої. І ми додамо до них іще тридцять, якщо ти станеш до нас на службу, охоронцем нашої особи, і весь час будеш при нас».

imageб) Локслі

г) Ательстан

Для того, щоб об’єднати англосаксонські політичні партії для опору норманам, Седрік мав намір одружити леді Ровену з

imageа) Реджинальдом Фрон-де-Бефомб) Вальдемаром Фіц-Урсом

imageв) Ательстаном Конінгсбурзьким                     г) Лукою Бомануаром

Заслугою В.Скотта було те, що він не просто створив жанр історичного роману, а й ввів у нього елементи

image                    image       б) біографічного роману

Який художній прийом поглиблює трагедію особистості у вірші Альфреда МаргулаШпербера «Про назву концтабору Бухенвальд»:

А чи оте біляве пасмо хмар Було не димом спалених людей?

image                                                      image      б) порівняння

Концтабір Бухенвальд знаходився неподалік від одного з найважливіших культурних осередків Німеччини - міста

                                                                                                         image     б) Берлін

imageПідґрунтям для розвитку воєнної теми в творчості Константи Ільдефонса Ґалчинського є

image           б) розповіді друзів, учасників Другої світової війни

в) архівні матеріали Другої світової війни

imageimageЦентральний образ вірша Іммануеля Вайсґласа “Круки” -

б) чорний дим

г) синє небо

Укажіть художній засіб у рядках поезії Іммануеля Вайсґласа «Круки»: «градом чорних круків, мов вогнем», «смерть ухопить, мов крук»

б) порівняння

imageг) риторичне звертання

imageimageКлючовою темою в романі Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі» є

а) розповідь про назву концтабору  image       б) трагедія Голокосту - масового Бухенвальд та гіркі спомини про               знищення євреїв нацистською дитинство і юність     Німеччиною під час Другої світової

війни

в) зображення самовідданого й зворушливого кохання, що спалахнуло

imageГоловний герой роману Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»

                                                                                                         image                б) Батько Бруно Ральф - «чоловік, на


якого треба зважати»

imageЗ віконця дитячої кімнати в новому будинку Бруно побачив

image           б) свій дім, і вулиці навколо нього, і столи, за якими сидять люди і п ’ють свої шипучі трунки та розповідають одне одному веселі історії

image           в) нацистський табір Освенцим, який простягався в таку далечінь, що не було видно, де він закінчується, і виникало враження, що людей тут не сотні, а тисячі

imageimageУкажіть проблеми, порушені в творі «Хлопчик у смугастій піжамі»

а) нацизм і антисемітизмб) рівність і людські права

в) дружба і взаємодопомогаг) освіта і виховання

д) об'єднання країние) зрада і вірність

Ключ до тесту

1. а (1 балів)

2. б (1 балів)

3. а б в (3 балів)

4. а (1 балів)

5. б (1 балів)

6. а б в г д е (3 балів)

7. б (1 балів)

8. а (1 балів)

9. б (1 балів)

10. а (1 балів)

11. а в (1 балів)

12. а (1 балів)

13. б (1 балів)

14. в (1 балів)

15. в (1 балів)

16. а (1 балів)

17. а (1 балів)

18. а (1 балів)

19. в (1 балів)

20. б (1 балів)

21. б (1 балів)

22. а (1 балів)

23. в (1 балів)

24. а б в г (4 балів)

 

pdf
Додано
19 листопада 2022
Переглядів
2858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку