Тестова робота з основ здоров’я для 9 класу на тему «Емоційна компетентність»
1. Емоційна компетентна людина:
А)розуміє почуття інших людей, ефективно працює в команді;
Б)має високий рівень інтелекту;
В)людина, у якої всі фізіологічні системи і органи працюють у нормі;
2.Емоційна саморегуляція:
А)оцінка людиною власних можливостей;
Б)розуміння самого себе, своїх можливостей;
В)уміння розпізнавати емоції і здатність володіти собою;
Г)комплекс спеціальних вправ заснованих на самонавіюванні;
3.Про яку мову йдеться мова: передчуття лиха, відчуття загрози життю
та здоров’ю:
а)гнів; б) страх; в)провина; г)емпатія;
4.Про яку емоцію йде мова: глибоке емоційне переживання, в якому переплилися повага, ніжність, відданість:
А)радість; б)натхнення; в) любов; г)задоволення;
5. Найбільш руйнівна емоція:
А)тривога; б)сором; в)гнів; г) емпатія;
6.Рефреймінг- це:
А)заглиблення у переживанні, бачення себе в центрі подій;
Б)уміння відсторонитися, побачити себе та ситуацію збоку;
В)змога людини по-новому поглянути на ситуацію, побачити у ній щось позитивне;
7.Уміння відсторонитися, побачити ситуацію збоку-це:
А)рефреймінг; б)асоціація; в)дисоціація;
8.Як називається емоційний стан, що характеризується різко вираженою інтенсівностю та відносною короткочасністю:
А)настрій; б)афект; в)пристрасть;
9.Які емоції підштовхують до вчинків, збільшують напругу сил:
А)стенічні; б)астенічні; в)нейтральні;
10.Емоція- це:
А)реакція людини на навколишній світ;
Б)вплив навколишнього світу на настрій людини;
В)головне багатство людини;
11.Емоції бувають:
А)позитивні,негативні, байдужі;
Б) )позитивні,негативні,нейтральні;
В)радісні, сумні, байдужі;