ТЕСТИ ДЛЯ УЧНІВ 9-ГО КЛАСУ З ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»

Про матеріал
Завдання для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу з тем: - «Індивідуальні особливості сприйняття й навчання»; - «Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я. Види рухової активності»; - «Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури»; - «Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла»; - «Види моніторингу фізичної складової здоров’я» Тестові завдання складені у відповідності до підручника «Основи здоров’я» для 9-го класу (О.В.Тагліна)
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НОВОВОДОЛАЗЬКА  САНАТОРНА  ШКОЛА»  ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕСТИ ДЛЯ УЧНІВ 9-ГО КЛАСУ

З ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Автор: Ірина ЧЕРНИШ

вчитель предмета «Основи здоров’я»  

 

 

 

 

 

 

 

 

2021

 

 

Завдання для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу з тем:

  • «Індивідуальні особливості сприйняття й навчання»;
  • «Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я.  Види рухової активності»;
  • «Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури»;
  • «Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла»;
  • «Види моніторингу фізичної складової здоров’я»

 

Тестові завдання складені у відповідності до підручника «Основи здоров’я» для 9-го класу (О.В.Тагліна)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата:________________          ПІБ учня ____________________________

 

 

Тема: «Індивідуальні особливості сприйняття й навчання»

 

  1. Встанови відповідність між складовими здоров’я:

Фізична

 

Здатність обирати професію, працювати в команді, приносити користь суспільству

Психічна

Визначає нормальне функціонування органів людського тіла

Духовна

 

Здатність мислити та робити судження

Соціальна

Здатність набувати духовних і моральних ідеалів та переконань

 

  1. Наведіть приклади ознак  здоров’я людини _________________­­­­­­_______

___________________________________________________________________

  1. Наведіть приклади  ознак  захворювання  __________________________

_________________________________________________________________

­­­­­­­­­­­­

  1. Продовжить речення:

Здоровий спосіб життя - це _________________________________________

__________________________________________________________________

  1. Наведіть приклади мотивації до здорового способу життя _____________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Назвіть складові здорового способу життя ____________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Які чинники впливають на показники здоров’я населення? ___________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Які чинники, що впливають на наше здоров’я, залежать від нас?

__________________________________________________________________

  1. Охарактеризуйте людину, яка веде здоровий спосіб життя ____________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Дата:________________          ПІБ учня ____________________________

 

 

Тема: «Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я.  Види рухової активності»

 

  1. Яке харчування називають адекватним? ______________________________________________________________________________________________
  2. Що таке рухова активність? Що таке добова рухова активність?

________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Доведіть що фізична бездіяльність негативно впливає на здоров’я 

_________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

­­­­­­­­­­­­

  1. Встановіть відповідність:

Вид діяльності

 

Зміст діяльності

Фізкультурна діяльність

Навчання основ певного виду спорту

Спортивна діяльність

Відтворення образів різноманітних героїв та виконання властивих їм рухів, а не досягнення результатів

Спортивно-ігрова діяльність

Формування фізичної культури особистості

Фізкультурно-ігрова діяльність

Вид рухової активності, в якому спортивні результати залежать від командної боротьби за досягнення спільних цілей

 

  1. Доповни таблицю:

Види рухової активності за фізичним навантаженням

Легка

Нескладна хатня робота(приготування їжі, миття посуду, прибирання); піші прогулянки, ранкова зарядка, танці

Помірна

 

 

 

Висока

 

 

 

  1. Яка різниця між гіпокінезією та гіподинамією? 

 

 

 

Дата:________________          ПІБ учня ____________________________

 

 

Тема: « Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури»

 

1. Встав пропущене слово:  «Практика підтримання чистоти з  метою забезпечення доброго здоров’я це -  ____________________________»

2.Що таке особиста гігієна?  ____________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Назвіть складові особистої гігієни

_________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

­­­­­­­­­­­­

4. У чому полягають особливості особистої гігієни в підлітковому віці?: __________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Який загальний план гігієнічних процедур для підлітка? __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Які правила особистої гігієни одягу й взуття ви знаєте? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Чому більшість людей мають охайний вигляд? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                Варіант ІІ

Дата:________________          ПІБ учня ____________________________

 

 

 

 Тема: «Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури»

 

1.Встав пропущене слово:  «Практика підтримання чистоти з  метою забезпечення доброго здоров’я це -  ____________________________»

2.Що таке особиста гігієна?  ____________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Назвіть складові особистої гігієни

_________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

­­­­­­­­­­­­

4. У чому полягають особливості особистої гігієни в підлітковому віці?: __________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Наведіть приклади гігієнічних процедур  __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

6.У чому полягає особиста гігієна порожнини рота й поверхні шкіри? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Доведіть, що особиста гігієна є необхідною умовою для нормального спілкування з іншими людьми і становлення соціальних контактів  ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                  Варіант І

Дата:________________          ПІБ учня ____________________________

 

 

 

Тема: Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла

 

1.Встав пропущене слово:  «Для нормального росту, розвитку й підтримання життєдіяльності організму необхідні поживні речовини: білки, жири, вуглеводи, мінеральні речовини, вода  та ____________________»

2.Функція жирів в організмі? Які продукти   багаті  на білки? ____________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Функція вітамінів в організмі? В яких продуктах  багато вітамінів?

_________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________

­­­­­­­­­­­­

4. Що необхідно враховувати під час складання добового раціону харчування?:____________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Складіть перелік продуктів, що містять жири, необхідні для процесів росту у підлітків? __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

6.Що таке індекс маси тіла? Як його обчислюють? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Які особливості харчування в разі значних фізичних навантажень? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                     Варіант ІІ

Дата:________________          ПІБ учня ____________________________

 

 

Тема: «Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла»

 

1.Встав пропущене слово:  «Для нормального росту, розвитку й підтримання життєдіяльності організму необхідні поживні речовини: білки, жири, вуглеводи, вітаміни, мінеральні речовини  та ____________________»

2.Функція вуглеводів в організмі? Які продукти містять багато вуглеводів?______________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Функція білків в організмі? Які продукти містять багато білків?

_________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

­­­­­­­­­­­­

4. Що необхідно враховувати під час складання добового раціону харчування?:_______________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Як компенсуються енергетичні витрати організму? __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

6.Що таке індекс маси тіла? Як його обчислюють? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Поясніть, чому необхідно здійснювати контроль за масою тіла. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                         Варіант І

Дата:________________          ПІБ учня ____________________________

 

 

 

Тема:  «Види моніторингу фізичної складової здоров’я»

 

1.Моніторинг – це     _______________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Назвіть види моніторингу фізичного здоров’я підлітків  ____________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Закінчи речення:

«Моніторинг функціональної підготовленості простежує такі параметри, як____________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

­­­­­­­­­­­­

4. Назвіть ознаки правильної постави __________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Як визначити масо-ростовий показник? __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

6.Назвіть суб’єктивні показники фізичного здоров’я ___________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Чому слід регулярно стежити за показниками здоров’я? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

                                                                                                                     Варіант ІІ

Дата:________________          ПІБ учня ____________________________

 

 

 Тема: «Види моніторингу фізичної складової здоров’я»

 

1.Моніторинг – це     _______________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Назвіть види моніторингу фізичного здоров’я підлітків  ____________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Закінчи речення:

«Моніторинг фізичної підготовленості простежує такі параметри, як_______________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

­­­­­­­­­­­­

4. Назвіть ознаки неправильної постави __________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Як визначити масо-ростовий показник? __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

6.Назвіть об’єктивні показники фізичного здоров’я ___________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Чому постава є важливим показником фізичного розвитку підлітка? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скрипка Наталія
    Учитель молодець. Матеріал дуже потрібний. Дякую за роботу. Використовую із вдячністю.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 лютого 2021
Переглядів
1437
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку