КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НОВОВОДОЛАЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ТЕСТИ ДЛЯ УЧНІВ 9-ГО КЛАСУ
З ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»
Автор: Ірина ЧЕРНИШ
вчитель предмета «Основи здоров’я»
2021
Завдання для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу з тем:
Тестові завдання складені у відповідності до підручника «Основи здоров’я» для 9-го класу (О.В.Тагліна)
Дата:________________ ПІБ учня ____________________________
Тема: «Індивідуальні особливості сприйняття й навчання»
Фізична |
|
Здатність обирати професію, працювати в команді, приносити користь суспільству |
Психічна |
Визначає нормальне функціонування органів людського тіла |
|
Духовна
|
Здатність мислити та робити судження |
|
Соціальна |
Здатність набувати духовних і моральних ідеалів та переконань |
___________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Здоровий спосіб життя - це _________________________________________
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата:________________ ПІБ учня ____________________________
Тема: «Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я. Види рухової активності»
________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Вид діяльності |
|
Зміст діяльності |
Фізкультурна діяльність |
Навчання основ певного виду спорту |
|
Спортивна діяльність |
Відтворення образів різноманітних героїв та виконання властивих їм рухів, а не досягнення результатів |
|
Спортивно-ігрова діяльність |
Формування фізичної культури особистості |
|
Фізкультурно-ігрова діяльність |
Вид рухової активності, в якому спортивні результати залежать від командної боротьби за досягнення спільних цілей |
Види рухової активності за фізичним навантаженням
Легка |
Нескладна хатня робота(приготування їжі, миття посуду, прибирання); піші прогулянки, ранкова зарядка, танці |
Помірна |
|
Висока |
|
Дата:________________ ПІБ учня ____________________________
Тема: « Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури»
1. Встав пропущене слово: «Практика підтримання чистоти з метою забезпечення доброго здоров’я це - ____________________________»
2.Що таке особиста гігієна? ____________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Назвіть складові особистої гігієни
_________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
4. У чому полягають особливості особистої гігієни в підлітковому віці?: __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Який загальний план гігієнічних процедур для підлітка? __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Які правила особистої гігієни одягу й взуття ви знаєте? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Чому більшість людей мають охайний вигляд? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Варіант ІІ
Дата:________________ ПІБ учня ____________________________
Тема: «Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури»
1.Встав пропущене слово: «Практика підтримання чистоти з метою забезпечення доброго здоров’я це - ____________________________»
2.Що таке особиста гігієна? ____________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Назвіть складові особистої гігієни
_________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
4. У чому полягають особливості особистої гігієни в підлітковому віці?: __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Наведіть приклади гігієнічних процедур __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
6.У чому полягає особиста гігієна порожнини рота й поверхні шкіри? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Доведіть, що особиста гігієна є необхідною умовою для нормального спілкування з іншими людьми і становлення соціальних контактів ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Варіант І
Дата:________________ ПІБ учня ____________________________
Тема: Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла
1.Встав пропущене слово: «Для нормального росту, розвитку й підтримання життєдіяльності організму необхідні поживні речовини: білки, жири, вуглеводи, мінеральні речовини, вода та ____________________»
2.Функція жирів в організмі? Які продукти багаті на білки? ____________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Функція вітамінів в організмі? В яких продуктах багато вітамінів?
_________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Що необхідно враховувати під час складання добового раціону харчування?:____________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Складіть перелік продуктів, що містять жири, необхідні для процесів росту у підлітків? __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
6.Що таке індекс маси тіла? Як його обчислюють? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Які особливості харчування в разі значних фізичних навантажень? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Варіант ІІ
Дата:________________ ПІБ учня ____________________________
Тема: «Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла»
1.Встав пропущене слово: «Для нормального росту, розвитку й підтримання життєдіяльності організму необхідні поживні речовини: білки, жири, вуглеводи, вітаміни, мінеральні речовини та ____________________»
2.Функція вуглеводів в організмі? Які продукти містять багато вуглеводів?______________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Функція білків в організмі? Які продукти містять багато білків?
_________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Що необхідно враховувати під час складання добового раціону харчування?:_______________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Як компенсуються енергетичні витрати організму? __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
6.Що таке індекс маси тіла? Як його обчислюють? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Поясніть, чому необхідно здійснювати контроль за масою тіла. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Варіант І
Дата:________________ ПІБ учня ____________________________
Тема: «Види моніторингу фізичної складової здоров’я»
1.Моніторинг – це _______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Назвіть види моніторингу фізичного здоров’я підлітків ____________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Закінчи речення:
«Моніторинг функціональної підготовленості простежує такі параметри, як____________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Назвіть ознаки правильної постави __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Як визначити масо-ростовий показник? __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
6.Назвіть суб’єктивні показники фізичного здоров’я ___________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Чому слід регулярно стежити за показниками здоров’я? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Варіант ІІ
Дата:________________ ПІБ учня ____________________________
Тема: «Види моніторингу фізичної складової здоров’я»
1.Моніторинг – це _______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Назвіть види моніторингу фізичного здоров’я підлітків ____________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Закінчи речення:
«Моніторинг фізичної підготовленості простежує такі параметри, як_______________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Назвіть ознаки неправильної постави __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Як визначити масо-ростовий показник? __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
6.Назвіть об’єктивні показники фізичного здоров’я ___________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Чому постава є важливим показником фізичного розвитку підлітка? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________