Тест "Зарубіжна література.11 клас"

Про матеріал
Тестові завдання можна використати для перевірки знань учнів з виачення тем І семестру
Перегляд файлу

Контрольна робота із зарубіжної літератури 11 клас

І рівень ( по 2 бали)

 

1.Який злочин проти закону вчинила Нора із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»?

а) Позичила в банку гроші й не повернула;
б) неправдиво свідчила в суді;
в) підробила документ;
г) збила людину автомобілем.

2. Кому з героїв п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» належать слова; про кого вони: «Це так неймовірно, що я просто отямитися не можу. Але треба якось виплутатися… Доведеться якось догодити йому. Справу треба зам’яти будь-що»?

а) Хельмер про Крогстада;
б) Хельмер про Ранка;
в) Крогстад про Хельмера;
г) фру Лінне про Хельмера;

3. Визначте, у чому простежується автобіографічність новели Ф. Кафки «Перевтілення»:

а) у професії комівояжера, як і в героя;
б) у складних стосунках із батьком, як і в героя;
в) у тяжкій хворобі автора, що символізує перетворення;
г) у схожих із героєм снах.

4. Хто з героїв п’єси «Ляльковий дім» Г. Ібсена й кому говорить: «А щодо наших стосунків, та й про людей — усе мусить бути, як і було, але, звичайно, це тільки про людське око»?

а) Нора — Хельмеру;
б) Крогстад — Норі;
в) Хельмер — Норі;
г) фру Лінне — Норі.

Відповіді: 1-В, 2-А, 3-Б, 4-В

 

 

 

Варіант 2

Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Нора, героїня п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім», порушила закон, бо хотіла…

а) жити в розкошах;
б) урятувати чоловіка;
в) урятувати репутацію батька;
г) допомогти подрузі, фру Лінне.

2. Хто з героїв п’єси «Ляльковий дім» Г. Ібсена й кому говорить: «А щодо наших стосунків, та й про людей — усе мусить бути, як і було, але, звичайно, це тільки про людське око»?

а) Нора — Хельмеру;
б) Крогстад — Норі;
в) Хельмер — Норі;
г) фру Лінне — Норі.

3. Визначте, у чому простежується автобіографічність психологічного есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс»:

а) у професії, імені, сімейному стані, захопленні героя;
б) у стосунках у сім’ї, долях дітей героя.
в) у мандрівках героя, його поглядах;
г) у кар’єрному зростанні героя, його духовному розвитку.

4. Продовжте речення. Модернізм — це…

Варіант 1

Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Який злочин проти закону вчинила Нора із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»?

а)    Позичила в банку гроші й не повернула;

б)    неправдиво свідчила в суді;

в)    підробила документ;

г)    збила людину автомобілем.

2. Кому з героїв п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» належать слова; про кого вони: «Це так неймовірно, що я просто отямитися не можу. Але треба якось виплутатися... Доведеться якось догодити йому. Справу треба зам’яти будь-що»?

а)    Хельмер про Крогстада;

б)    Хельмер про Ранка;

в)    Крогстад про Хельмера;

г)    фру Лінне про Хельмера;

3. Визначте, у чому простежується автобіографічність новели Ф. Кафки «Перевтілення»:

а)    у професії комівояжера, як і в героя;

б)    у складних стосунках із батьком, яків героя;

в)    у тяжкій хворобі автора, що символізує перетворення;

г)    у схожих із героєм снах.

4. Продовжте речення.

Авангардизм — це...

 

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь — 2 бали)

1. Охарактеризуйте образ ліричного героя в психологічному есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс».

2. Визначте риси індивідуального стилю Ф. Кафки.

 

Високий рівень (Максимально — 4 бали)

Виконайте одне із завдань.

1. Розкрийте значення поняття «ібсенізм».

2. Напишіть діалог-диспут із уявним опонентом про елітарну та масову культури (на матеріалі вивчених творів).

 

Варіант 2

Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Нора, героїня п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім», порушила закон, бо хотіла...

а)    жити в розкошах;

б)    урятувати чоловіка;

в)    урятувати репутацію батька;

г)    допомогти подрузі, фру Лінне.

2. Хто з героїв п’єси «Ляльковий дім» Г. Ібсена й кому говорить: «А щодо наших стосунків, та й про людей — усе мусить бути, як і було, але, звичайно, це тільки про людське око»?

а)    Нора — Хельмеру;

б)    Крогстад — Норі;

в)    Хельмер — Норі;

г)    фру Лінне — Норі.

3. Визначте, у чому простежується автобіографічність психологічного есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс»:

а)    у професії, імені, сімейному стані, захопленні героя;

б)    у стосунках у сім’ї, долях дітей героя.

в)    у мандрівках героя, його поглядах;

г)    у кар’єрному зростанні героя, його духовному розвитку.

4. Продовжте речення.

Модернізм — це...

 

Початковий і середній рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал)

і героя;

б) у стосунках у сім’ї, долях дітей героя.

в) у мандрівках героя, його поглядах;

г) у кар’єрному зростанні героя, його духовному розвитку.

4. Продовжте речення.

Модернізм — це…

 

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь — 2 бали)

1. Охарактеризуйте образ Грегора Замзи, героя новели Ф. Кафки «Перевтілення».

2. Визначте риси індивідуального стилю Джеймса Джойса.

Високий рівень

(Максимально — 4 бали)

Виконайте одне із завдань.

1. Напишіть продовження історії життя Нори, героїні п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім», ураховуючи логіку її характеру й умови тогочасного суспільства.

2. Складіть діалог-дискусію з уявним опонентом про поетику модерністських творів: «потік свідомості» та ін. (на матеріалі вивчених творів).

1. Який злочин проти закону вчинила Нора із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»?

а) Позичила в банку гроші й не повернула;

б) неправдиво свідчила в суді;

в) підробила документ;

г) збила людину автомобілем.

2. Кому з героїв п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» належать слова; про кого вони: «Це так неймовірно, що я просто отямитися не можу. Але треба якось виплутатися… Доведеться якось догодити йому. Справу треба зам’яти будь-що»?

а) Хельмер про Крогстада;

б) Хельмер про Ранка;

в) Крогстад про Хельмера;

г) фру Лінне про Хельмера;

3. Визначте, у чому простежується автобіографічність новели Ф. Кафки «Перевтілення»:

а) у професії комівояжера, як і в героя;

б) у складних стосунках із батьком, як і в героя;

в) у тяжкій хворобі автора, що символізує перетворення;

г) у схожих із героєм снах.

4. Продовжте речення. Авангардизм — це…

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь — 2 бали)

1. Охарактеризуйте образ ліричного героя в психологічному есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс».

2. Визначте риси індивідуального стилю Ф. Кафки.

Високий рівень

(Максимально — 4 бали)

Виконайте одне із завдань.

1. Розкрийте значення поняття «ібсенізм».

2. Напишіть діалог-диспут із уявним опонентом про елітарну та масову культури (на матеріалі вивчених творів).

Варіант 2

Початковий і середній рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Нора, героїня п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім», порушила закон, бо хотіла…

а) жити в розкошах;

б) урятувати чоловіка;

в) урятувати репутацію батька;

г) допомогти подрузі, фру Лінне.

2. Хто з героїв п’єси «Ляльковий дім» Г. Ібсена й кому говорить: «А щодо наших стосунків, та й про людей — усе мусить бути, як і було, але, звичайно, це тільки про людське око»?

а) Нора — Хельмеру;

б) Крогстад — Норі;

в) Хельмер — Норі;

г) фру Лінне — Норі.

3. Визначте, у чому простежується автобіографічність психологічного есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс»:

а) у проф.

  1. Позначте  прізвище драматурга, який стояв біля витоків «нової драми»;

       А     Г.Ібсен;

       Б     А.Чехов;

       В     Б. Шоу;

       Г      М.Метерлінк.

  1. В якому рядку вірно визначено драматургів, які працювали у жанрі «нової драми»:

А     Г.Ібсен, В.Шекспір, А.Чехов;

Б     А.Чехов, Б.Шоу, Ж.-Б. Мольєр;

В     Г.Ібсен, Б.Шоу, А.Чехов

  1. Позначте прізвище письменника, який висловив принципи оновлення драматургії у статті «Квінтесенц3ія ібсенізму»:

А     Г.Ібсен;

Б     А.Чехов;

В     Б. Шоу;

Г      М.Метерлінк.

  1. Укажіть, як називається конфлікт, зосереджений на внутрішньому світі персонажів:

А     психологічний;

Б     побутовий;

В     соціальний;

Г     філософський.

  1. П’єса Г.Ібсена «Ляльковий дім» за жанром  є:

А    драмою;

Б    трагедією;

В    комедією.

  1. Визначте хронологічні межі виникнення «нової драми»:

А    кінець ХVІІІ- поч. ХІХ ст.;

Б    кінець ХVІІ- поч. ХVІІІ ст.;

В    кінець ХІХ – поч. ХХ ст.

Завдання з вибором кількох правильних відповідей

  1. Визначте ознаки «нової драми»;

А    зіткнення особистості з навколишнім світом;

Б     відкритий фінал;

В    романтичний сюжет;

Г    дискусія – рушійна сила сюжету;

Ґ    наявність авторської позиції;

Д    домінування внутрішньої дії над зовнішньою.

  1. Позначте проблеми, що знайшли відображення в п’єсі «Пігмаліон» Б.Шоу:

А    розкриття можливостей людини, реалізація особистості;

Б    взаємостосунки у родині;

В   прагнення урівняти аристократів і простолюдинів;

Г    гендерна нерівність;

Ґ   відповідальність людини за свої вчинки.

Завдання на встановлення відповідності

  1. Встановіть відповідність між персонажами, творами та авторами:

Персонажі

Назва твору

Автор

А  Нора, Торнвальд, Крогстад       

 «Чайка»

Бернард Шоу

Б   Тригорін, Трєплєв, Зарєчна

"Пігмаліон"

Г.Ібсен

В   Гігінс, Пікерінг, Елайза

«Ляльковий дім»

А.Чехов

Завдання на встановлення хронологічної послідовності

  1.  Встановіть хронологічну послідовність подій у п’єсі А.Чехова «Чайка»:

      А   Одруження Ніни і Тригоріна

            Б    Трєплєв приносить Ніні вбиту чайку

В    Самогубство  Трєплєва

Г    Зарєчна грає роль у виставі Трєплєва

Ґ    Розмова Зарєчної і Трєплєва після розлуки

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

  1.  Судження, що різко розходиться із загальноприйнятим, суперечить здоровому глузду. У перекладі з грецької означає «неочікуваний, дивний»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Особливість художнього мислення, творчого методу, який полягає у розкритті трагізму життя через психологічні колізії, поєднанні зовнішньої та внутрішньої дії, інтелектуально-аналітичному підході до подій та образів, філософському осягненні дійсності, широкому використанні підтексту, символіки – це…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЛЮЧ

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

А

В

В

А

А

В

А,Б,Г,Д

 

А,В,Ґ

А – «Ляльковий дім», Г.Ібсен;

Б – «Чайка», А.Чехов;

В – «Пігмаліон», Б.Шоу

Г,Б,А,Ґ,В

парадокс

ібсенізм

 

 

1. «Терміном «Потік свідомості» називають: а) засіб безпосереднього зображення людської психіки як складного, мінливого, плинного процесу; б) літературну школу модерністського спрямування, яка відтворення душевного життя людини «з середини» вважає загальним методом зображення дійсності». У цьому твердженні правильною є:

а) перша частина (а);

б) друга частина (б);

в) уся відповідь.

2.Знайдіть зайве:

а) М. Пруст;

б) Дж. Джойс;

в) Ф. Кафка;

г) О. Уайльд.

3. Провідною темою новели «Перевтілення» є:

а) самотність людини в жорстокому світі;

б) складність родинних стосунків;

в) перетворення Григора на комаху.

4. Сюжет психологічного есе «Джакомо Джойс» складає:

а) розповідь про нещасливе кохання;

б) зображення душевного стану закоханої людини;

в) осмислення перебігу почуттів, власного душевного стану.

5. Вплив перевтілення Грегора на його сім’ю полягав у:

а) зривання з неї машкари благопристойності, людяності;

б) підтвердження великої ролі родини в його житті;

в) руйнації родини, яка виживала завдяки його заробіткам.

6. Композиція «Джакомо Джойса»:

а) лінійна;

б) циклічна;

в) фрагментарна.

 

ІІ рівень

1. Розкрийте поняття « елітарна література»  (1 бал)

2. Охарактеризуйте образ ліричного героя в психологічному есе Дж. Джойса « Джакомо Джойс».    ( 2 бали)

 

ІІІ рівень(правильна повна відповідь 3 бали)

1. Як в новелі «Перевтілення» втілилось світобачення письменника? Чи є фінал твору закономірним?

 

ІV Напишіть лист одному з героїв вивчених творів (« Перевтілення», « Джакомо Джойс») або

Напишіть лист – застереження в майбутнє.  ( 3б.)

 

                                   Тематична контрольна робота № 1

                                    Творчість Ф. Кафки, Д. Джойса.

                                                       І варіант

І рівень(правильна відповідь 0,5 бала)

 1. Модернізм – це…

а) художній стиль у Європі на межі ХІХ-ХХ ст., що об’єднує кілька стильових напрямів, в основі яких лежить прагнення узагальнити та переосмислити естетичний досвіт людства;

б) спільна назва літературних напрямів та течій ХХ ст., яким притаманні спроби відобразити нові явища суспільства новими художніми засобами;

в) нове, модне явище в мистецтві.

3. Результатом перевтілення Грегора стало те, що:

а) він став гіршим, пробудилися його тваринні інстинкти;

б) поглибились і розвинулись кращі риси його особистості;  

в) він залишився таким, як був.

3.Знайдіть зайве:

а) символізм;

б) футуризм;

в) кубізм;

4. Визначте у чому простежується автобіографічність новели Кафки « Перевтілення»:

а) у професії комівояжера, як і в героя;

б) у складних стосунках з батьком, як і в героя;

в) у тяжкій хворобі автора, що символізує перетворення.

5. Дія психологічного есе «Джакомо Джойс» відбувається:

а) у родовому замку учениці Джойса;

б) на вулицях міста та в театрі;

в) у свідомості головного героя.

6. Звільнення від жорстокості життя герой Джойс знаходить у:

а) творчості;

б) коханні;

в) релігії.

 

docx
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку