1. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
2.Позначте рядок, у якому в усіх словах фонетична транскрипція відображає нормативну вимову
3. М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
4. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
5. Спрощення приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка
6. Разом треба писати кожне складне слово рядка
7. Коми НЕ ТРЕБА ставити між частинами складносурядного речення (розділові знаки пропущено)
8. Правильно поставлено розділові знаки в реченні
9. З’ясуйте вид односкладних речень.
Односкладне речення
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 називне
Приклад
А Слухай кожого,але не з кожним говори
Б Сьогодні світлий день Різдва
В Наливайтесь,житечка й ячмінь,тепловиною.
Г Покремсали життя моє на шматки
Д Пахло чебрецем і свіжою травою.
10. Установіть відповідність
Вид речень
1. Складносурядне
2. Складнопідрядне
3. Безсполучникове
4. Складне речення з різними видами зв’язку
Приклади
А Дивиться Миколка, і йому приємно, коли чує прохолоду в тілі (І.Чендей
Б Тільки ті, що стояли ближче, могли побачити дивний блиск в його очах (Я.Стецюк)
В Купаючись у ласкавому промінні ранкового сонця, підіймається у блакитну височінь сіренький лісовий жайворонок (В.Пархоменко)
Г То крякне крук, то коник заірже (Л.Костенко)
Д Якось уночі вдарив мороз, цвіт зморщився 1 (Є.Гуцало)
11Установіть відповідність між видом підрядного речення та фрагментом складного речення.
1означальне
2з’ясувальне
3допустова
4наслідку
А Ще не прийшла весна, хоч ...
Б Як гарно тут восени, коли ...
В Було тихо, так що ...
Г У гущині заростей, де…
Д Я не маю наміру розповідати, що
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома