Відповідає схемі [ ] : [ ], [ ] речення (розділові знаки пропущено)
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Бабуся не прийшла до нас...» обрати
Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні
Скільки граматичних основ у реченні: Мати вірила: земля все знає, що говорить чи думає чоловік; на самоті вона тихенько розмовляла з нею, довіряючи свої радощі, болі і просячи, щоб вона родила на долю всякого...
Складним із сполучниковим і безсполучниковим зв`язком є речення
Складним із різними видами зв`язку є речення
Складними є всі речення, ОКРІМ
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Складним є речення
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Опівдні насунулися хмари...» обрати
А
заступивши темрявою небо.
Б
і зависли над молодими садами.
В
які змусили все живе зачаїтися.
Г
і ринула стоголоса злива.
Д
пішов густий літній дощ.
Складнопідрядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Спадала безмісячна ніч...» обрати
А
якось журливо ставало на душі.
Б
неначе занурюючи все в темряву.
В
однак на ґанку ще точилася розмова.
Г
так що все птаство затихло.
Д
насувався лячний присмерк.
Двокрапку треба поставити в складному безсполучниковому реченні (розділові знаки пропущено)
А
Здобули волю відшукали долю.
Б
Посієш впору збереш зерна гору.
В
Гаї шумлять я слухаю хмарки біжать милуюся.
Г
Повіяв вітер по долині пішла дібровою луна.
Д
Знаю одне мені вистачить сил подолать перешкоди.
(1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Вкажіть речення, яке відповідає схемі А: “П?” (розділові знаки вилучено)
Укажіть речення з прямою мовою (розділові знаки пропущено)
Вкажіть схему, яка відповідає реченню
Котра година запитує Михайлик
Цитата, записана віршем:
Правильно поставлені розділові знаки при прямій мові в реченні:
Віднайдіть правильний варіант заміни речення з прямою мовою на речення з непрямою мовою
«Невже я й справді мавка лісова?»-- спитала дівчина грайливо.
Укажіть варіант правильного оформлення діалогу
Пряма мова береться у:
Укажіть неправильне твердження.
Складним називається речення, у якому:
Визначте складносурядне речення
Який розділовий знак пропущений у поданому реченні?
Десь спереду гукнув паровоз і почулася пісня
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома